Reklama
Strona 1 z 4 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: poleca czy nie poleca??

  1. #1
    Avatar Maskot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    5
    Posty
    2,513
    Siła reputacji
    12

    Domyślny poleca czy nie poleca??

    start po 22, ja obstawiam ze jebna zanim doleca do drugiej strony plaskiej ziemi

    https://www.youtube.com/watch?v=rjb9FdVdX5I

    poleca czy nie poleca??-b9cr0utqy6bvkojhykt9iiwrnucn7vjn.jpg
    Ostatnio zmieniony przez Maskot : 27-05-2020, 22:11

  2. #2
    Avatar termere
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    951
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    jak elon musk w tym dziala to nie ma chuja we wsi ze nie wystartuje
    Cytuj Scyther napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jesteśmy uzależnieni od pieniądza, który już dawno nie ma pokrycia w złocie.
    Zostaliśmy uzależnieni od papierka, który ktoś drukuje.

    Oto Bóg XXI wieku w którego wierzy większa część świata.
    Śmiejemy się z ludzi którzy wierzyli, że pioruny to gniew Zeusa, dziewicę rodzącą dziecko, a sami zostaliśmy opętani i uzależnieni od papierka z nadrukiem.

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    26
    Posty
    2,835
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    polecom co maja nie poleciec to nie jest 30 lat wstecz i czellendrzer gdzie nie posluchali speca od uszczelek ze sa chujowe i sie rozlecialo


    jakby cos im sie stalo to chuj w dupe wielki by byl w chuj

  5. #4
    Avatar Maskot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    5
    Posty
    2,513
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    o w sumie nie zobaczylem ze jest juz temacik, ale od przybytku glowa nie boli wiec nic sie nei stalo

  6. #5
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    25
    Posty
    12,083
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  7. #6
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    5,753
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    w kopułe przzypierdzielom i tyle z tego będzie, dlatego myślę że jakiś hologram puszczom albo szybko wrócą, ale to już xivan wam wytłumaczy na czym polega mistyfikacja goje

  8. #7
    ★ Użytkownik premium ★

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz offline
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    25
    Posty
    3,881
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    poleca czy nie poleca??-48lytq6.png

    Jak tam Franz Maurer leci to rozpierdoli ten caly ISIS, a widac ze to on
    Every player is allowed to have only ONE character online.

  9. #8
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    25
    Posty
    12,083
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    coś o pogodzie pierdolą, ale w tle mam puszczone i nie wychwyciłem dokładnie co
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  10. #9
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    25
    Posty
    12,083
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    dobra launch abort
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  11. #10
    ★ Użytkownik premium ★

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz offline
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    25
    Posty
    3,881
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj termere napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak elon musk w tym dziala to nie ma chuja we wsi ze nie wystartuje
    No to zamykamy temat bo nie polecieli
    Every player is allowed to have only ONE character online.


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •