Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Kanał popularnonaukowy

  1. #1
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    25
    Posty
    2,254
    Siła reputacji
    13

    Domyślny Kanał popularnonaukowy

    Ludzie, polećcie jakiś polski kanał popularnonaukowy na YT. Kiedyś podobały mi się polimaty, ale obecne odcinki są bardzo irytujące.

  2. #2
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    9
    Posty
    4,637
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    nałuka to lubie, astrofaza, baldtv

    coś jeszcze musze se przypomnieć
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak wiecie ja zydow nienawidze, jestem antysemita, ruskich tez nie lubie, chinoli, arabow, ale robilem wyjatki bo tylko takie dziewczyny na mnie lecialy, zagraniczne wlasnie kurwa jego mac. xDDDDDD


  3. Reklama
  4. #3

    Data rejestracji
    2019
    Posty
    50
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    SciFun, ale już raczej nic nie tworzy, jednak propsuję to co zrobił.
    Bardzo aktywny i rzeczowy - Uwaga! Naukowy Bełkot - także polecam.

  5. #4
    Avatar orjannilsen1
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    SZN Park Lane I
    Posty
    2,744
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj rlx napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    SciFun, ale już raczej nic nie tworzy, jednak propsuję to co zrobił.
    Bardzo aktywny i rzeczowy - Uwaga! Naukowy Bełkot - także polecam.
    te kanały naukowe w polszy to największe gówno świata
    a miałem faze ostatnio obejrzeć coś o ratelach miodożernych
    wchodze na polacki kanał i gościu coś opowiada
    Myślę sobie eeeeeeeeeeee coś mało poooglądam jeszcze
    kanał anglojęzyczny opowiada jakaś typiara i słysze nagle podobieństwa
    podsumowałem sobie i gościu przetłumaczył jej materiał, nawet ciekawostkę (nieprawdziwą) przetłumaczył na polski

    i tyle są warte te wasze "pseudonaukowe" kanały
    u nas jest po prostu cały yt do wyjebania, a nie friz i blowek
    co z tego, że oni dają raka jak w innych dziedzinach kalkujemy z zachodu czy robimy coś na odpierdol

  6. #5

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    382
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    https://www.youtube.com/channel/UCi-...CXiShMU1EpnAwQ ten jest spoko poświęcony ekonomii

  7. #6
    Avatar Boruciarz
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    4,426
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    nawet polskie kanały o lego to chujnia taka ze olaboga. wejdziesz na zagraniczny to robia te kurwa budowle piekne i monumentalne, a tutaj chuj ci opowiada ze kupil 200 klockow za 49 zlotych i bedzie z nich kutasa lepił.
    a w ogole to wcyhdzoi do ciebie w koszuli z krotkim rekawem w kratke i przedstawia sie jako maciek i klocki
    no prośba

  8. #7
    Avatar Estyna
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Normieville
    Wiek
    27
    Posty
    204
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Boruciarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nawet polskie kanały o lego to chujnia taka ze olaboga. wejdziesz na zagraniczny to robia te kurwa budowle piekne i monumentalne, a tutaj chuj ci opowiada ze kupil 200 klockow za 49 zlotych i bedzie z nich kutasa lepił.
    a w ogole to wcyhdzoi do ciebie w koszuli z krotkim rekawem w kratke i przedstawia sie jako maciek i klocki
    no prośba
    bo polacks biedne są i nie stać ich na takie ilości klocków LEGO, trochę wyrozumiałości...

    zawsze mogą zacząć budować z COBI

  9. #8
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,682
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    ZŁOMNIK
    CIESZĘ SIĘ Z TEGO CO MAM, BO
    MOGĘ TAŃCZYĆ Z TORGAMI TANGO

  10. #9
    Avatar Vadim
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Płock
    Wiek
    27
    Posty
    5,030
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nie wiem, ale się dowiem
    Copernicus Center for Interdisciplinary Studies
    Historia bez cenzury
    Irytujący historyk


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •