a ja mam nadzieje ze za x lat to bedzie wrecz zabronione, kazdy pojazd na drodze prowadzony przez czlowieka to duze wieksze ryzyko wypadku niz prowadzony przez komputer
jak ktos chce zobaczyc jak to wyglada: https://youtu.be/zIwLWfaAg-8?t=13m45s
Wersja do druku
a ja mam nadzieje ze za x lat to bedzie wrecz zabronione, kazdy pojazd na drodze prowadzony przez czlowieka to duze wieksze ryzyko wypadku niz prowadzony przez komputer
jak ktos chce zobaczyc jak to wyglada: https://youtu.be/zIwLWfaAg-8?t=13m45s
dla komputera to nie problem policzyc ze jak pojazdy a i b jada z predkoscia x w danym kierunku, to jest np 80% szansy na kolizje i to na pare ladnych sekund przed samym wypadkiem, samochody tesli maja cos takiego i to dziala. jak juz samochody automatyczne beda powszechne to wypadki na drogach beda przeszloscia
Ale w tym samym czasie komputer w Tesla jeszcze nie nauczył się zauważyć rowerzystów na drodze ...
gdyby wszystkie samochody byly autonomiczne to by nigdy nie bylo wypadku miedzy nimi, dlatego uwazam ze powinno sie zdelegalizowac prowadzenie samochodow przez ludzi
sa glupi, nieodpowiedzialni i lubia sie popisywac przed karynkami kosztem mojego zycia
kiedyś samochody inteligentne będą tak inteligentne że uświadomią sobie że wykorzystujemy je niczym niewolników i będzie wojna ludzko-samochodowa, zapiszcie tego posta za tysiąc lat będą o mnie mówić prorok Taidio
uber jest dla młodych dynamicznych,chyba bym się posrał jakbym miał jechać z kierowcą bananowym studenciakiem który by coś pierdolił,jeszcze żeby zamówić ubera musisz miec aplikacje xD
elegancko zamawiam taxówke do kierowcy rzucam tylko tekst dokąd,dojeżdżamy płace i elo
kto bogatemu zabroni
>2017
>Zainstalowanie apki tyle wysiłku wow, mniej wysiłku niz zalozenie konta e-mail
>gadaj nad wyzszoscia gotowki dla złotowy, gdzie jak jedziesz mocno podpity i nie ogarniasz moze cie ładnie wykiwac i bedziesz tego swiadom dopiero rano
>w tym samym czasie na uberze masz trase, kwote i pobiera ci tylko z karty, jak cos sie nie zgadza piszesz do firmy bo masz czarno na białym.
I jedno i drugie rozwiazanie jest dobre, osobiscie nie jezdze tak czesto taksowkami by instalowac ubera, ale sam fakt ze daja 50 zł na 1x przejazd jest spoko + jak zamawiasz widzisz gdzie jest kierowca, kim jest kierowca i jakim autem jedzie.
Jak mi raz taksówkarz wyjechał z tekstem myslac ze jestem pijany "No wie pan ja to uczciwy taksiarz jestem, mógłbym pana okrezna trasa zawiezc ale takto pojedziemy skrotem" nie musze wspominac ze zadnym skrotem nie jechal tylko zwykla trasa, myslal chyba ze ja nie z Łodzi
Co do auta samojezdzacego, to by była genialna sprawa np jak jedziesz do innego kraju 18h to zbawienie dla ludzi co nie maja z kim sie wymieniac w trakcie trasy, brak wypadkow - co za tym idzie moze zniesli by obowiazkowe oc, same plusy a przyjemnosc z jazdy? zawsze mozesz isc na tor gokardowy.
Nie tylko tesla robi kroki, bo juz jakies 3 lata temu jak robiłem prawko na C, słyszałem ze Volvo pracuje nad technologia ciezarowek bezalogowych, ze kierowca bedzie wchodził do symulatora jakiegoś i jechał tym zdalnie i wracał do domu normalnie
Także mówienie słowa nigdy jest bezsensu, samoloty też od dawna latają na autopilocie + widziałem filmik jka zbudowali robota co sam startował i lądował normalnym pasazerskim
gdzies byl tu temat o tym, co zrobi taki samochod majac do wyboru zabic pieszego ktory wlasnie ci wchodzi pod pojazd albo ciebie robiąc unik i uderzając w drzewo, ale cos znaleść nie moge a temat ciekawy sie wydaje
To glowny powod dlaczego te samochody nie maja prawa bytu - pewne srodowiska beda gotowe by ZAWSZE skrytykowac jedna z tych decyzji jaka by nie byla (bo zawsze znajdziesz milion argumentow by bronic swojej racji). W takiej sytuacji zachowanie powinno byc losowe jak w przypadku zachowania czlowieka. Tylko czy zachowanie czlowieka jest losowe?
Dopoki takie auta nie beda w 100% bezpieczne (tzn. beda w stanie uniknac 100% wypadkow, a nie np. "tylko 98%") dopoty na rynek nie wejda i nie beda dozwolone.
Zycie to nie jest hipotetyczna sytuacja albo kolejna czesc piły gdzie masz 2 opcje zabic siebie lub kogos, a jesli ktos ma sobie najlepiej poradzić z ciężką sytuacją to właśnie komputer który nie ma emocji i dziala szybciej biorac pod uwage wiecej czynników
No i komputer do ciężkich sytuacji duzo rzadziej by dopuszczal, bo odpadaja takie sytuacje jak rozproszenie, nieuwaga, sennosc i masa innych ktore sa czesto przyczyna wypadkow u ludzi
Takie se info, ze w UK Uber stracil wlasnie licencje.
Cale szczescie juz nie beda jezdzic te smiecie nowymi zajebistymi priusami za darmo i nie bede musial placic 5 funtow za 500km tylko elegancko jak szef bede jezdzil obsranym black cabem i placil 500 funtow za 5km, w koncu lepsze czasy.
Oby w polsce tez w koncu sie ich pozbyli tego transportu dla biednych ludzi tyloo taxi za 500% ceny :kappa
Odświeżę temat.
Pytanie to torgów w Polsce 2.0. W UK byłem ostatnio blisko 10 lat temu i za bardzo nie pamiętam, ale czy to prawda, że tam taksiarze to niby taka, hehe, "elita", która zarabia taką grubą kasiorę, że wcale nie muszą oszukiwać swoich klientów?