haxigi napisał
Pytanie jak wygląda sprawa anulowania rezerwacji podczas rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu, a przez np. booking.
Jak zrobisz rezerwacje tzw. non ref to sciagaja wszystko w momencie dokonania rezerwacji, ale wtedy placisz mniej za calosc, ale zazwyczaj w Polsce mozna anulowac bezplatnie rezerwacje (przez booking) do 2 dni przed przyjazdem.
Anulacja rezerwacji dokonanej poprzez strone hotelu to juz tak naprawde sprawda indywidualna kazdego hotelu. U mnie w firmie stosujemy ten sam system anulacji, co na bookingu, bo jest poprostu rozsadny. Wszedzie bedzie inaczej;d
ostatniego dnia odwołałem rezerwację. Babka do mnie zadzwoniła, że hotel już zaczął naliczać opłaty, ale prosi o cierpliwość gdyż wyjaśnia sprawę i nie mam się sugerować statusem na stronie i oddzwoni za jakiś czas.
Tak tez moze byc jak najbardziej, sam czesto tak robie. Zdarza sie, ze ktos zrobi rezerwacje, nawet bezzwrotna, ale cos wypadlo, czy nie moze przyjechac czy cokolwiek innego, jezeli w tym terminie sa wolne pokoje jeszcze, ew. widze, ze szansa na sprzedanie tego pokoju (o ile nie anulowali w ten sam dzien) jest duza, to zazwyczaj nie robi sie problemow i idzie na ugode, ktora pasuje klientowi. Jak ktos anuluje rezerwacje tego samego dnia, to najczesciej jednak sie sciaga za pierwsza dobe, bo wtedy hotel jest stratny (skalkulujmy, ze ten pokoj kupilby ktos inny 500 cbl za dobe x 3 doby)
a tak reasumujac to powiem Wam tylko, ze najlepiej robic rezerwacje przez booking, bo wtedy kazdy na was inaczej patrzy XD
hotele daja straszne jebanie o oceny z bookingu i jezeli dochodzi do sytuacji, ze np rozdzielam pokoje pod przyjazdy na najblizszy tydzien, to 'ladniejszy', czy wiekszy, czy pokoj zawsze dostanie gosc z bookingu i nie ma przebacz ;d
Zakładki