Reklama
Strona 19 z 40 PierwszaPierwsza ... 9171819202129 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 271 do 285 z 597

Temat: Korwin w TVP

  1. #271
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w takim razie wytlumacz mi co zrobi ktos kto nie ma emerytury bo na nia nie odkladal i nie jest zdolny do pracy. skąd weźmie pieniądze na jedzenie.
    Przede wszystkim trzeba sobie uswiadomic pewne sprawy:
    Nie da sie przewidziec kazdej sytuacji a tymbardziej nie da sie tego zrobic centralnie na poziomie panstwowym.
    Nie da sie tego zrobic dobrze, bo
    - ludzkie potrzeby sa nieograniczone
    - nie dysponujemy zasobami, ktore wystarczylyby na zaspokojnie ludzkich potrzeb
    - nikt nie stworzyl systemu, ktory rozwiazywalby wszystkie problemy.

    Po wielu dyskusjach ludzie doszli od nastepuajcych wnioskow
    - mozemy udawac, ze jest inaczej i mowic ludziom to co chca uslyszec, brnac dalej w utopie
    - mozemy sobie jasno powiedziec - panstwo jest tak samo, a moze nawet bardziej ulomne niz czlowiek i pewnych rzeczy zrobic sie nie da

    I teraz mamy Twojego nieubezpieczonego dziadka.
    Sam jest sobie winny - osoba, ktora nie oszczedza i nie mysli o swojej przyszlosci byla potepiana juz w starozytnosci.
    Taki jest fakt.

    Teraz moja opinia.
    Jesli mowimy o obecnym systemie - jesli dziadek przez cale zycie pracowal, (odkladajac na emeryture w ZuSie, ktory lada dzien moze zbankrutowac) i nagle zostanie bez srodkow do zycia - to moim zdaniem - to nie jest w porzadku.
    Umow powinno sie dotrzymywac i powinnismy takiemu czlowiekowi zapewnic warunki do przezycia.

    Jesli inny dziadek nie odkladal w ZuSie (bo cale zycie pracowal na czarno lub nie pracowal) to byloby nie sprawiedliwe karac innych za jego decyzje.

    Jesli kolejny dziadek niepracowalby z powodu niezaleznego od niego, tu uwazam, ze takich ludzi jest tak malo, ze fundajce ebz problemu by sobie z nimi poradzily. Juz teraz dysponuja miliardowymy budzetami, na ktore skladaja sie ludzie BEZ PRZYMUSU.

    Mozesz sie nie zgadzac z moja opinia, bo nie potrafie przeprowadzic doswiadczenia, tak samo jak ty nie potrafisz przeprowadzci doswiadczenia na poparcie swojej tezy. Mozemy za to spojrzec w przeszlosc - przez kilka tysiacleci nie bylo socjalu, a ludzie "nie umierali na ulicach" tak jak niektorzy sugeruja.
    Jesli wezmiemy pod uwage postepy w medycynie oraz postep technologiczny, ktory pozwala wiele rzeycz rboic taniej niz kiedys - trudno sie spodziewac, ze po zlikwidowaniu socjala, ludzie zaczleiby masowo umierac.

    Zdaje sobie sprawe, ze to nie jest najlepsze rozwiazanie i ktos moze zasugerowac lepsze, ale jak slysze "ok mamy problem" a zaraz pozniej "przystawmy ludziom pistolet do glowy, niech placa", czyli "nie rozwiazmy problemu - przezucmy go na kogos innego", to brzmi jakby ktos bral udzial w zawodach na wymyslanie najgorszych rozwiazan.

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fakt jest taki, że albo udajesz, albo faktycznie myślisz że socjal ciągną tylko menele i bezrobotni z wyboru i tak na prawdę to jest on w ogóle nie potrzebny.
    Fakt jest taki, ze czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona.
    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fakt jest taki, że ty (...) wielu rzeczy nie jesteś świadomy.
    no serio? xD A myslalem ze wiem wszystko, dzieki Sherlocku!

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na szczęście państwo nigdy nie będzie wyglądało w taki sposób w jaki sobie je ubzdurałeś. Żadne na świecie.
    Co tam jeszcze ciekawego w tej krysztalowej kuli?
    Ostatnio zmieniony przez Haan : 02-07-2014, 11:49

  2. #272

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    ale ja w 100% zgadzam sie ze socjal trzeba ograniczyć ale nie można sie go pozbyc calkowicie. Zgadzam sie ze dziadek ktory nie odkladal na emeryture- jego wina wiec nie mozemy mu dawac kasy zeby teraz sobie dostatnio żył... ale nie mozemy mu takze pozwolic umierac z glodu na ulicy.... powinny byc przynajmniej jakies placowki zeby mogl cos zjesc.. chociaz tyle.... tak samo jestem przeciwny zasilkom dla bezrobotnych bo nieroby nie powinni dostawać pieniedzy. Jednak juz np gdy ktos ulegl wypadkowi i nie jest zdolny do dalszej pracy to chyba oczywiste jest ze musi otrzymac jakas pomoc. Tak samo likwidacja panstwowej sluzby zdrowia to nonsens. Wyobraz sobie ze potrzebujesz jakiejs drogiej operacji. i co? masz za nia cala zaplacic z wlasnej kieszeni? wiesz ile kosztuje hospitalizacja? Obecnie wszyscy pomagają sie leczyc tym najbardziej potrzebującym. Nigdy nie wiadomo co sie komu moze przydazyc. o losie nie zdecydujemy.
    Ostatnio zmieniony przez Sobolekk : 02-07-2014, 11:50

  3. #273
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jednak juz np gdy ktos ulegl wypadkowi i nie jest zdolny do dalszej pracy to chyba oczywiste jest ze musi otrzymac jakas pomoc.
    zgadza sie, tylko uchwalenie prawa "masz mu dac pieniadze, a jak nie to do wiezienia" jest najgorszym mozliwym wysjciem z te sytuacji, bo nie dosc, ze nie rozwiazuje problemu, to jeszcze krzywdzi innych ludzi.


    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wyobraz sobie ze potrzebujesz jakiejs drogiej operacji. i co? masz za nia cala zaplacic z wlasnej kieszeni? wiesz ile kosztuje hospitalizacja?
    a kto ma zaplacic? znowu - przystawiamy pistoelt do glowy i kazemy placic wszystkim? Badzmy powazni. Nawet socjalizm nie zaklada finansowania drogich operacji, to juz jest kompletna utopia, zeby wierzyc ze sluzba zdrowia to jakis oderwany do rzeczywistsoci dzial gospodarki, gdzie w magiczny sposob mozna zapsokic wszytskie potrzeby.

  4. Reklama
  5. #274

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Haan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a kto ma zaplacic? znowu - przystawiamy pistoelt do glowy i kazemy placic wszytskim?
    jesli przymusu nie bedzie to pomocy nie bedzie, a wlasciwie bedzie ale dobrowolnych wplat bylo by tak malo ze..... czy tak trudno to zrozumiec? zmuszanie jest zlym rozwiazaniem ale lepszego po prostu nie ma. Obecnie gdy cos ci sie stanie to przynajmniej dostaniesz jakas pomoc medyczna, a w panstwie Korwina nie masz kasy - nie pojdziesz do szpitala- umieraj. dobrze zrozumialem? Sa dzialy w ktorych finansowanie przez panstwo jest zupelnie zbedne i socjal trzeba ograniczyc i to dosyć znacznie, ale cos takiego jak panstwowa sluzba zdrowia po prostu byc musi ! nie moze byc tak ze jak ktos nie ma swoich pieniedzy, zachoruje to umiera mimo ze medycyna pozwala go wyleczyć.

  6. #275
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Kompletnie nie rozumiem. Przecież ich sytuacja w ogóle się nie zmienia. Żyli, żyją i będą żyć na ulicy.

  7. #276
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jesli przymusu nie bedzie to pomocy nie bedzie, a wlasciwie bedzie ale dobrowolnych wplat bylo by tak malo ze..... czy tak trudno to zrozumiec?
    Sam Caritas zebral w 2013 roku ponad 400mln zl
    Moge spedzic w google kolejne X minut i wygooglowac budzety kolejnych fundacji, ktore nawet w obecnym systemie, gdzie podatnikowi zabiera sie wiekszosc dochodow - i tak potrafia zgromadzic potezny budzet. Teraz wyobraz sobie, co bybylo, gdyby przecietny podatnik dysponowal wiekszym budzetem i majac swiadomosc, ze panstwo nie pomaga biednym i czuje na sobie naturalna presje do pomocy innym.

    Takze, ten argument, potwarzany jak legenda przez zwolennikow socjalizmu, mamy juz glowy.


    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale cos takiego jak panstwowa sluzba zdrowia po prostu byc musi !
    zdajesz sobie sprawe, ze to zdanie nia ma w sobie zadnej wartosci merytorycznej? To taka bardziej rozwinieta forma "bo tak!".

    Ja nie przecze, ze calkowita likwidacja socjalu jest trudna i niewygodna dla ludzi, ktorzy sa jego benificjentami.

    Ja do tej sprawy podchodze jak do kazdej madrej idei. Do gwiazd nie da sie doleciec, ale warto sie nimi kierowac.
    Poki co jest to tak odlegly cel, ze moze wydawac sie niewykonalny i jest to w pelni zrozumiale. To troche tak jakby w sredniowieczu mowic o bezprzewodowym internecie.

    Innymi slowy - minimum socjalu to jest cena, ktora ja osobiscie jestem sklonny zaplacic w zamian za korzysci wynikajace z tej sytuacji. Jednoczesnie zdaje sobie sprawy, ze jest to rozwiazanie ulomne i pozorne.

    To troche jak rozmowa z elektoratem SLD - mozna ich wysluchac, ale nikt nie chce z nimi dyskutowac, bo zdaje sobie sprawe z ich zapedow, ale warto przetrzymac te kilka chwil gadania trzy po trzy, aby delektowac sie cisza, ktora pozniej nastanie.
    Ostatnio zmieniony przez Haan : 02-07-2014, 12:32

  8. Reklama
  9. #277
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj ProEda napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skąd się w ogóle taka burda zrobila, korwin nie chce przeciez usunac wszystkich socjali, w jednym wywiadzie mowil ze glownie te dla nierobow, podatkow calych nie usunie tylko zmniejszy vat, stawki za dzialalnosc i zroznicuje dochodowy, zeby nie bylo tak, ze bogaci placa najmniej, a biedni najwiecej. Ogolnie sam powiedzial, ze niektore kontrowersyjne rzeczy mowil zeby bylo o nim glosno, a teraz wlasnie mowi calkiem sensowne rzeczy, tylko trzeba wsluchac sie co on mowi, a nie co ktos powiedzial ze on powiedzial
    I jaka jest jakaś sensowna rzecz która jesteś w stanie wytłumaczyć dlaczego ci się podoba? ;>

  10. #278
    Avatar bubcoz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    31
    Posty
    2,002
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    socjal ciągną tylko menele i bezrobotni z wyboru
    znam kilkanaście osób ciągnących zasiłek- każdy z nich mógłby iść do pracy i zarabiać na siebie. Podejrzewam więc, że na chwilę obecną Polacy utrzymują głównie meneli i nierobów, a nie biednych inwalidów czy chorych na raka.

  11. #279

    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Gosport, UK /71
    Posty
    66
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj bubcoz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    znam kilkanaście osób ciągnących zasiłek- każdy z nich mógłby iść do pracy i zarabiać na siebie. Podejrzewam więc, że na chwilę obecną Polacy utrzymują głównie meneli i nierobów, a nie biednych inwalidów czy chorych na raka.
    A ja znam kilkanaście osób, którym zdiagnozowano ciężkie choroby lub też miały wypadek w pracy/na ulicy/gdziekolwiek i ciągną socjal. Podejrzewam więc, że na chwile obecną Polacy utrzymują głównie niepełnosprawnych, a nie meneli i nierobów. Patrzcie trochę szerzej, a nie zamknięci w 4 ścianach przed komputerem czytając komentarze bezkarnych mentalnych dzieciaków na youtubie.

  12. Reklama
  13. #280

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie
    Mistrzu dragon jest teraz offline
    Avatar Mistrzu dragon
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    20 cm od klawiatury
    Posty
    1,857
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Nieokiełznany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja znam kilkanaście osób, którym zdiagnozowano ciężkie choroby lub też miały wypadek w pracy/na ulicy/gdziekolwiek i ciągną socjal. Podejrzewam więc, że na chwile obecną Polacy utrzymują głównie niepełnosprawnych, a nie meneli i nierobów. Patrzcie trochę szerzej, a nie zamknięci w 4 ścianach przed komputerem czytając komentarze bezkarnych mentalnych dzieciaków na youtubie.
    Ja nie znam ani jednej , znam za to kilka które popracowały rok czy pół i poszły do roboty na czarno + ciągnęły zasiłek , teraz wyjechali do niemiec. Także postaw swoją książkę z bajkami na półce obok darmowej służby zdrowia.
    Powyższy post może być sarkastyczny oraz zawierać śladowe ilości orzechów arachidowych.

  14. #281

    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Gosport, UK /71
    Posty
    66
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Mistrzu dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja nie znam ani jednej , znam za to kilka które popracowały rok czy pół i poszły do roboty na czarno + ciągnęły zasiłek , teraz wyjechali do niemiec. Także postaw swoją książkę z bajkami na półce obok darmowej służby zdrowia.
    Bo jesteś jeszcze małolatem i nie obracasz się w towarzystwie dorosłych ludzi więc może się nie wypowiadaj. Masz kolegów nierobów i na nich budujesz swoją opinie dot. socjalu - no bardzo mądre. Jak dorośniesz to zrozumiesz (twoi kumple też dorosną).

  15. #282

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    30
    Posty
    1,705
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj ProEda napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skąd się w ogóle taka burda zrobila, korwin nie chce przeciez usunac wszystkich socjali, w jednym wywiadzie mowil ze glownie te dla nierobow, podatkow calych nie usunie tylko zmniejszy vat, stawki za dzialalnosc i zroznicuje dochodowy, zeby nie bylo tak, ze bogaci placa najmniej, a biedni najwiecej. Ogolnie sam powiedzial, ze niektore kontrowersyjne rzeczy mowil zeby bylo o nim glosno, a teraz wlasnie mowi calkiem sensowne rzeczy, tylko trzeba wsluchac sie co on mowi, a nie co ktos powiedzial ze on powiedzial

    Według mnie post tej Pani powinien zamknąć temat, dyskusja w tym temacie przez niektórych osobników stoi na tak żenująco niskim poziomie, że aż ciężko czyta się niektóre pierdoły. Nikt tutaj nikogo nie przekona do swoich poglądów, taka prawda, tym bardziej, że niektórzy linkują tutaj serwisami typu onet albo wp, także wiecie...

    A tak nawiasem pisząc, 11% w ostatnim sondażu homo homini mówi samo za siebie, Artur Dziambor miał rację - tej siły już nie zatrzymają.

  16. Reklama
  17. #283

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie
    Mistrzu dragon jest teraz offline
    Avatar Mistrzu dragon
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    20 cm od klawiatury
    Posty
    1,857
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Nieokiełznany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bo jesteś jeszcze małolatem i nie obracasz się w towarzystwie dorosłych ludzi więc może się nie wypowiadaj. Masz kolegów nierobów i na nich budujesz swoją opinie dot. socjalu - no bardzo mądre. Jak dorośniesz to zrozumiesz (twoi kumple też dorosną).
    Ludzie po 20+ lat i każdy z nich ma rodzinę (niektórzy nawet własną) , rzeczywiście małolaty. I ani jednego przypadku więc może ty się nie wypowiadaj jak ci magiczna kula szwankuje.
    Powyższy post może być sarkastyczny oraz zawierać śladowe ilości orzechów arachidowych.

  18. #284
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,118
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy gdyby takim ludziom jak Haan przytrafila sie jakas tragedia, jakis wypadek ktory by spowodowal ze nie bylby zdolny do pracy, to ciekawe czy wtedy dalej byłby za tym postulatem Korwina. Druga sprawa ja ide teraz na studia- za darmo. Chcialbym na nie placic? no chyba nie . I gdzies mam ludzi ktorzy studiuja za kase panstwa a potem nie znajduja pracy . Mnie obchodza tylko MOJE studia i MOJA kasa. Poza tym śmieszy mnie rozumowanie korwina ze jesli przykladowo ktos ma 1700 brutto a netto 1200 i jak zlikwidujemy podatki to ten ktos bedzie zarabial 1700. Bo wg mnie to wtedy pracodawcy zaoszczedza sobie te pieniadze a my niedosc ze zarobimy te 1200 zl to jeszcze bedziemy musieli z tego odkladac na emerytury. pozdrawiam.
    Hahaha, jebnę jak jeszcze raz tu przeczytam sformułowanie "za darmo". Możesz sobie nie chcieć, ale ty i tak będziesz za to płacił. I to niezależnie czy będziesz studiował, czy nie. Właśnie na tym polega problem. Chyba że po studiach wyjedziesz do Niemiec albo do Londynu na zmywak, ale to też raczej niezbyt korzystne dla państwa (a raczej dla nas), że ma płacić (a raczej my) za twoją edukację, kiedy ty potem jedziesz robić dla Niemca i kto inny korzysta z twoich umiejętności nabytych (bo wielka unia wspaniałomyślnie i absolutnie bezinteresownie ci to umożliwia), nie sądzisz?
    A co do twojego przykładu z płacą, to nawet gdyby było tak jak mówisz, że to pracodawca zaoszczędzi, to wówczas chcąc rozwijać swoją firmę, zapewne zatrudni za te pieniądze kolejnych pracowników. O tym nie pomyślałeś?

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tego porownania to nawet nie skomentuje.
    Skoro uważasz że w normalnym państwie człowiek który nie nadaje się do pracy z powodu ciężkiej choroby powinien liczyć na samego siebie i sobie umierać to chyba rzeczywiście dalsza dyskusja jest bez sensu.
    Państwo nikogo i niczego nie utrzymuje, robią to ludzie, obywatele, a państwo jest jedynie pośrednikiem. Zrozumcie w końcu. Jak coś jest od państwa, to nie jest w żaden sposób "darmowe". Jeśli możemy tych ludzi utrzymywać teraz, przez pośrednika, to nie widzę powodu czemu nie moglibyśmy tego robić bez pośrednika.

  19. #285
    Avatar Nie zawodowy Med
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    ROW
    Posty
    209
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mistrzu dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja nie znam ani jednej , znam za to kilka które popracowały rok czy pół i poszły do roboty na czarno + ciągnęły zasiłek , teraz wyjechali do niemiec. Także postaw swoją książkę z bajkami na półce obok darmowej służby zdrowia.
    A więc sugerujesz, że nie ma ludzi w Polsce z ciężkimi chorobami, które ciągną socjal aby przeżyć? Interesujące...
    Górnicza lampka się pali...

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Partia KORWiN
    Przez woturn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 170
    Ostatni post: 03-03-2017, 23:05
  2. Czemu mówię po angielsku jak Janusz Korwin Mikke?
    Przez Pumpkin w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 20-02-2015, 00:27
  3. TVP 1 / TVP Polonia Stream.
    Przez Dzzej w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-05-2014, 21:17
  4. Kolejna kompromitacja Janusza Korwin-Mikke
    Przez Filia the Dragon w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 18-07-2013, 10:45
  5. Korwin marionetką.
    Przez Deagle w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2013, 00:30

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •