Reklama

Pokaż wyniki sondy: Na kogo zagłosujesz na eurowyborach?

Głosujący
420. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Europa Plus Twój Ruch

    10 2.38%
  • Nowa Prawica JKM

    273 65.00%
  • Platforma Obywatelska

    17 4.05%
  • Polska Razem JG

    6 1.43%
  • Polskie Stronnictwo Ludowe

    1 0.24%
  • Prawo i Sprawiedliwość

    11 2.62%
  • Ruch Narodowy

    24 5.71%
  • Solidarna Polska

    1 0.24%
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej

    5 1.19%
  • Nie zdecydowałem/Nie idę

    72 17.14%
Strona 66 z 72 PierwszaPierwsza ... 16566465666768 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 976 do 990 z 1079

Temat: Eurowybory - 25.05.2014 - Na kogo zagłosujesz i dlaczego?

  1. #976
    Avatar Nosikamyk
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Posty
    1,479
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    przeciez kaczynski uwaza slazakow za "ukryta opcje niemiecka" XD i najwyrazniej jego zdaniem to cos zlego

    taki sceptycyzm wobec niemcow to w pewnym sensie antyunijnosc

  2. #977
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    33
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    bielan się nie dostał ? startował wogóle? on był w teraźniejszej kadencji przecie europosłem
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  3. Reklama
  4. #978

    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    30
    Posty
    1,778
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @Tibia77
    Dobrze, przyjmijmy że zgadzam się w końcu z Twoim zdaniem, w zapisie UE jest chyba nawet jakiś zapis odnośnie odejścia, ale powiedz mi teraz co dalej? Przedstaw mi swój program, zrywamy wszystkie traktaty unijne, dotychczasowe stosunki z krajami zachodu ulegają znacznemu pogorszeniu, co teraz robimy? Podatek podnieść nie o 1%, a o 10? A może teraz jako suwerenny kraj zwiększymy liczbę wojskowych, znów wprowadzając obowiązek szkolenia wojskowego. Kto nam to opłaci? Wytłumacz mi te proste rzeczy kolego:)

    @Edit
    A dodatkowo Ruch Narodowy nie toleruje NATO, więc z tej koalicji także odejdziemy, a co, żyje się raz!
    Ostatnio zmieniony przez Katalonczyk : 28-05-2014, 06:40

  5. #979
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,095
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Katalonczyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Tibia77
    Dobrze, przyjmijmy że zgadzam się w końcu z Twoim zdaniem, w zapisie UE jest chyba nawet jakiś zapis odnośnie odejścia, ale powiedz mi teraz co dalej? Przedstaw mi swój program, zrywamy wszystkie traktaty unijne, dotychczasowe stosunki z krajami zachodu ulegają znacznemu pogorszeniu, co teraz robimy? Podatek podnieść nie o 1%, a o 10? A może teraz jako suwerenny kraj zwiększymy liczbę wojskowych, znów wprowadzając obowiązek szkolenia wojskowego. Kto nam to opłaci? Wytłumacz mi te proste rzeczy kolego:)
    Jaki mój program? Coś ci się chyba pomyliło, ja nie zakładam partii i nie kandyduję do niczego.

    Suwerenne państwo nie może prowadzić interesów czy współpracować z innymi suwerennymi państwami, bo nie rozumiem w czym problem? Zresztą w ogóle Unia właśnie temu powinna (i zdaje się miała? jeszcze jako Europejska Wspólnota Gospodarcza) służyć - pomagać we współpracy gospodarczej państw europejskich, a nie ograniczać suwerenność, narzucać absurdalne i nieopłacalne przepisy, siać propagandę czy budować nam autostrady za pieniądze wcześniej zabrane innym (i nam także) i po drodze jeszcze rozkradzione. Wtedy może miałoby to jakiś sens. Ale w obecnym kształcie Unia po prostu nie może istnieć. Jest biurokratycznym kolosem na glinianych nogach, który na pewno nie służy interesom większości, i który w końcu pierdolnie z ogromnym hukiem. Ale wtedy nikt nie zamknie się na świat i nie stanie drugą Koreą Północną, jak ty to sugerujesz, tylko suwerenne już państwa nadal będą ze sobą współpracować na wielu płaszczyznach i prowadzić ze sobą interesy, tyle że już bez zbędnego pośrednictwa złodziei z Brukseli.

    A podatków nie należy podnosić ani o 10 ani o 1%, tylko obniżać, a najlepiej likwidować (nie wszystkie oczywiście).

    @Edit
    A dodatkowo Ruch Narodowy nie toleruje NATO, więc z tej koalicji także odejdziemy, a co, żyje się raz!
    Co ty w ogóle bredzisz, chłopie? Jeśli ubzdurałeś sobie, że mam coś wspólnego z RN i usiłujesz mi jakoś nieudolnie dowalić pisząc o Ruchu, no to chyba nie trafiłeś.

  6. #980
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,244
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pokażesz mi w końcu jakiś kraj, który funkcjonuje na Twoich zasadach i ma się dobrze?
    z dzisiaj istniejacych krajow Chinska Republika Ludowo Demokratyczna.
    Ameryca XIX <3

    lap tutaj to zrobil ochydny wolny rynek z tym miastem :(
    http://rly.pl/images/111/1845full.jpg

    to teraz ty Pokazesz mi w koncu jakis kraj ktory funkcjonuje na twoich zasadach i ma sie dobrze?

    @down
    przed ochydnym kapitalizmem w Chinach duzo ludzi glodowalo, tak jak w Korei Polnocnej.
    Chinczycy to co teraz maja to sobie wypracowali, ten ich lud, a nie rzad. Rzad pokazal wczesniej jak sie buduje rownosc i sprawiedliwosc spoleczna xD w Krajach Komunistycznych Jakis Partyjniak Urzedniak musial 'zdradzac ludzi' zeby dostac towar luksusowy ktory w kaju kapitalistycznym mial kazdy xD.
    Lewica to albo Idioci albo Cwaniacy-Zlodzieje i tyle. ale to chyba jest oczywiste.
    Ostatnio zmieniony przez Govinem : 28-05-2014, 09:05

  7. #981
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,095
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Za chwilę ktoś napisze o chińskich dzieciach przetrzymywanych w piwnicach i zmuszanych do ciężkiej pracy po 16 godzin na dobę za miskę ryżu.

  8. #982
    Avatar Bongo_Wongo
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdynia/Kraków
    Wiek
    29
    Posty
    413
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Uwielbiam jak ktos pierdoli ze np. taka holandia ma socjal a jaki bogaty kraj xd. (ten grubas z mlodziez kontra np.)

    Zadajcie sobie pytanie czy takie kraje sa socjalne dlatego ze sa bogate, czy sa bogate dlatego ze sa socjalne ?

    Jak powiedzial Milton Friedman, Polska nie ma miec prawa takiego jak Niemcy, tylko takie jakie mialy Niemcy gdy byly tak biedne jak Polska...
    Ostatnio zmieniony przez Bongo_Wongo : 28-05-2014, 10:39

  9. #983
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    z dzisiaj istniejacych krajow Chinska Republika Ludowo Demokratyczna.
    Ameryca XIX <3

    lap tutaj to zrobil ochydny wolny rynek z tym miastem :(
    http://rly.pl/images/111/1845full.jpg

    to teraz ty Pokazesz mi w koncu jakis kraj ktory funkcjonuje na twoich zasadach i ma sie dobrze?

    @down
    przed ochydnym kapitalizmem w Chinach duzo ludzi glodowalo, tak jak w Korei Polnocnej.
    Chinczycy to co teraz maja to sobie wypracowali, ten ich lud, a nie rzad. Rzad pokazal wczesniej jak sie buduje rownosc i sprawiedliwosc spoleczna xD w Krajach Komunistycznych Jakis Partyjniak Urzedniak musial 'zdradzac ludzi' zeby dostac towar luksusowy ktory w kaju kapitalistycznym mial kazdy xD.
    Lewica to albo Idioci albo Cwaniacy-Zlodzieje i tyle. ale to chyba jest oczywiste.
    To ty sobie jedź do Chin i tam zamieszkaj. Ja jednak wolę żyć w "socjalistycznej" Europie. :) Nie trzeba komentować jak wygląda poziom życia w Chinach, jak bardzo łamane są tam prawa człowieka i jaka panuje bieda w mniejszych aglomeracjach.
    Beka z Ciebie, że w ogóle wrzucasz mi tutaj zdjęcia porównujące stan przed inwestycjami i po inwestycjach. :D Mogę Ci takie zdjęcie wrzucić z setek innych miast...
    A no i zastanów się co ty w końcu porównujesz. Gospodarkę centralnie planowaną z gospodarką rynkową, czy może interwencjonizm z monetaryzmem. Bo na tym polu kompletnie się mieszasz.

    Bardzo fajnie, że chociaż potrafiłeś podać jeden przykład. A z co pozostałymi 193 państwami? Skoro ten Twój system jest taki piękny i wspaniały dlaczego jeszcze nikt go nie wprowadza w życie? Odpowiem Ci. Ponieważ jest nierealny, populistyczny i prędzej czy później prowadzi do klęski, a następnie buntu. Świat jest jak jeden żywy organizm, stale się rozwija. Twoje teorie nadają się na życie w średniowieczu, ale nie w XXI wieku.

  10. #984
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,244
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To ty sobie jedź do Chin i tam zamieszkaj. Ja jednak wolę żyć w "socjalistycznej" Europie. :) Nie trzeba komentować jak wygląda poziom życia w Chinach, jak bardzo łamane są tam prawa człowieka i jaka panuje bieda w mniejszych aglomeracjach.
    Beka z Ciebie, że w ogóle wrzucasz mi tutaj zdjęcia porównujące stan przed inwestycjami i po inwestycjach. :D Mogę Ci takie zdjęcie wrzucić z setek innych miast...
    A no i zastanów się co ty w końcu porównujesz. Gospodarkę centralnie planowaną z gospodarką rynkową, czy może interwencjonizm z monetaryzmem. Bo na tym polu kompletnie się mieszasz.

    Bardzo fajnie, że chociaż potrafiłeś podać jeden przykład. A z co pozostałymi 193 państwami? Skoro ten Twój system jest taki piękny i wspaniały dlaczego jeszcze nikt go nie wprowadza w życie? Odpowiem Ci. Ponieważ jest nierealny, populistyczny i prędzej czy później prowadzi do klęski, a następnie buntu. Świat jest jak jeden żywy organizm, stale się rozwija. Twoje teorie nadają się na życie w średniowieczu, ale nie w XXI wieku.
    Gospodarke centralnie planowana? rozumiem ze mowisz o Zwiazku Socjalistycznych Republik Europejskich. I masz racje, nie ma co porownywac, bo oczywiste jest ze lepiej mieszkac w kraju w ktorym panuje wolny rynek niz z gospodarka centralnie planowana:)

    @edit
    a moze ty pojedziesz do Korei Polnocnej i tam bedziesz mial rownosc

    @edit
    Czlowieku Amerykanie stworzyli potege swiatowa z dzungli tym systemem, wiec nie pierdol mi glupot. dziwnym trafem w Niemczech Zachodnich zylo sie lepiej niz u Czerwonych Sasiadow.
    Ostatnio zmieniony przez Govinem : 28-05-2014, 11:38

  11. #985
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    35
    Posty
    2,081
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    W kolko to samo

    Argumentum ad populum (łac. argument odwołujący się do upodobań ludu) – pozamerytoryczny sposób argumentowania, w którym mówca odwołuje się do gustów, upodobań i przesądów tłumu. (...) Argument ten bazuje na niechęci większości ludzi do naruszenia status quo – innowacji, wszystkiego, co nowe i nieznane, trudnych problemów wymagających intensywnego myślenia, niejednoznaczności czy nonkonformizmu.
    przyklad: W większości krajów świata system podatkowy jest progresywny, a bogaci obłożeni są wysokimi podatkami. To oczywiste, że biednym zawsze należy się zasiłek, finansowany przez bogatych.

    Argumentum ad numerum – błąd logiczny bardzo blisko związany z błędem argumentum ad populum. Popełniany jest, gdy ktoś przekonuje, że słuszność jakiegoś poglądu jest wprost proporcjonalna do liczby tych, którzy go popierają.
    Przyklad: Bóg istnieje, wystarczy zauważyć, że większość ludzi na świecie to wierzący.
    ipse se nihil scire id unum sciat

  12. #986
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Ale co to ma do tego, że w dzisiejszym świecie żyjemy w krajach wolnorynkowych z dodatkiem interwencjonizmu państwowego.

    Nie ma powrotu do średniowiecza i nie będzie.

    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a moze ty pojedziesz do Korei Polnocnej i tam bedziesz mial rownosc
    Nie zależy mi na tym. Zawsze będą istniały nierówności.
    Ostatnio zmieniony przez Sumbate : 28-05-2014, 12:04

  13. #987
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,095
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za chwilę ktoś napisze o chińskich dzieciach przetrzymywanych w piwnicach i zmuszanych do ciężkiej pracy po 16 godzin na dobę za miskę ryżu.
    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To ty sobie jedź do Chin i tam zamieszkaj. Ja jednak wolę żyć w "socjalistycznej" Europie. :) Nie trzeba komentować jak wygląda poziom życia w Chinach, jak bardzo łamane są tam prawa człowieka
    Już drugi raz napisałem, że ktoś coś za chwilę napisze, po czym przylazł sumbate i to napisał. pszypadeg?

  14. #988
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    @Awaters
    Ale to jest normalne, że każdy dla swojego dziecka chce jak najlepiej i jeśli tylko ma takie możliwości to popchnie je jak najwyżej. Prawnicy, lekarze, policja, wojsko, wiele takich przykładów można wymieniać.
    Dziennikarka jak każda inna.

    @tibia77
    Widzę, że Ciebie bawią pierdoły. Taki mały bachor, co się lubi przedrzeźniać z innymi. No to napisz jeszcze coś, a ja z chęcią powtórzę skoro wtedy taki wyróżniony się czujesz. :)

  15. #989
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,244
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Awaters
    Ale to jest normalne, że każdy dla swojego dziecka chce jak najlepiej i jeśli tylko ma takie możliwości to popchnie je jak najwyżej. Prawnicy, lekarze, policja, wojsko, wiele takich przykładów można wymieniać.
    Dziennikarka jak każda inna.

    @tibia77
    Widzę, że Ciebie bawią pierdoły. Taki mały bachor, co się lubi przedrzeźniać z innymi. No to napisz jeszcze coś, a ja z chęcią powtórzę skoro wtedy taki wyróżniony się czujesz. :)
    to teraz ty Pokazesz mi w koncu jakis kraj ktory funkcjonuje na twoich zasadach i ma sie dobrze?

  16. #990
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Dania, Belgia, Holandia, Szwecja, Finlandia, Nowa Zelandia, Australia, Singapur, Chile, Szwajcaria

    Mogę wymienić więcej.

    Są to kraje z ROZSĄDNĄ polityką socjalną jednocześnie kraje o WYSOKIEJ wolności gospodarczej.
    W tych krajach państwo jest dla obywatela i ma mu służyć.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. League of Legends Shaco vs Xin Zhao kogo kupic?
    Przez Sumoner w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-06-2012, 09:59
  2. od kogo pac za gp??
    Przez Elfo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-03-2011, 17:46
  3. Morgaroth kiedy i przez kogo?
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 20-09-2006, 20:13

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •