Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: "Równościowe Przedszkole"

  1. #1
    Avatar John Galt
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    121
    Siła reputacji
    11

    Domyślny "Równościowe Przedszkole"

    Na informację natrafiłem przeglądając demoty

    ŹRÓDŁO



    Ala jest chłopcem, a Jaś dziewczynką.

    W 86 przedszkolach na terenie Polski wprowadzony został nowy program w ramach projektu "Równościowe Przedszkole". Autorkami projektu, o którym pisał także portal wPolityce.pl są wojujące feministki.

    Scenariusz zajęć zakłada, że chłopcy będą odgrywać rolę dziewczynek, a dziewczynki chłopców. Autorki zalecają nauczycielom przedszkoli, by chłopców podczas zajęć przebierać w spódniczki, pantofelki, blond peruki z różowymi wstążeczkami, namawiać do zabawy lalkami oraz do czesania sobie loków, zaplatania warkoczy. Oczywiście nie należy zapominać,że powinni malować sobie usta czy paznokcie i parzyć kawkę po uprzednim upieczeniu ciastek.

    Dziewczynki natomiast, w kraciastych koszulach i ogrodniczkach mają się wcielać w rolę "twardych facetów", ojców rodziny, majsterkować i zajadać te przygotowane przez "żony" frykasy. Zalecenia dotyczą również "zmiany" płci bohaterów bajek, także Kopciuszek nie jest już dziewczynką a Wyrwidąb chłopcem. Mało tego, to Królewna ratuje Śpiącego Królewicza z opresji w towarzystwie siedmiu karlic.

    Czemu ma służyć nowy program?

    Autorki chcą,żeby dzieci odeszły od stereotypów i zmieniły swoją rolę społeczną. Oczywiście w skrócie chodzi o to, by chłopcy przestali być "macho" a dziewczynki polepszyły swoją pozycję w środowisku.

    Na projekt przeznaczono pokaźną sumę pieniędzy z UE, mianowicie 1 mln 400 tys.zł. Kwota, decyzją rządu Tuska, została przekazana fundacji w ramach Narodowej Strategii Spójności.

    Niestety, ostatecznie, to nie rodzice decydują, czy chcą dla swoich dzieci w przedszkolach, takich eksperymentów, ponieważ z góry założono (nie po raz pierwszy), że rodzice nie posiadają fachowej wiedzy na temat "równości" i sami często kierują się stereotypami, przypisując dzieciom od początku określone funkcje społeczne. Może należy najpierw edukować rodziców, zanim się dzieciom pozamienia ubranka?

    Jasne jest, że chodzi o propagowanie ideologii gender, a tym samym redefiniowanie małżeństwa, rodziny, zacieranie różnic między płciami i "promocję homoseksualizmu". Najgorsze jest to,że wszystko odbywa się pod "płaszczykiem" tolerancji, równych praw dla mniejszości i walki z przemocą.

    Socjolożka Gabriele Kuby w "Gościu Niedzielnym" powiedziała:

    Pod pozorem walki o równouprawnienie zrównuje się mężczyznę z kobietą, zaciera się tożsamość płciową. (...) pornografia jest normą.
    Sprawę skomentował również dla "Gazety Polskiej Codziennie” Profesor Andrzej Waśko, wykładowca literatury w Instytucie Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz profesor Instytutu Kulturoznawstwa Wydziału Filozoficznego Akademii "Ignatianum".

    To skandal. Część rewolucji kulturowej jest realizowana rękami urzędników Ministerstwa Edukacji Narodowej. Ten urząd nie ma żadnej strategii rozwoju polskiej szkoły i polskiego systemu wychowania.
    Dziś edukację "równości" będą pobierały dzieci już w przedszkolu. Jako rodzice mamy prawo wiedzieć, jakie programy realizuje przedszkole, czego nasze dzieci będą się tam uczyły. Mamy przecież prawo do sprzeciwu, nie chcemy by dzieci wychowano na bezpłciowych dewiantów. Dlaczego wciąż ktoś za nas uzurpuje sobie prawo do edukowania naszych dzieci, niezgodnie z naszymi przekonaniami i etyką. Uczmy dzieci tolerancji a nie dewiacji.

    Odpowiedzialność za dziecko jest naturalnym prawem rodzica. Konstytucja RP gwarantuje nam prawo do określania rodzaju nauczania i wychowania dzieci

    Art. 48. 1. Rodzice mają prawo do wychowania swoich dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami. Wychowanie to powinno uwzględniać stopień dojrzałości dziecka, a także wolność jego sumienia i wyznania oraz jego przekonania.

    Art. 53. 3. Rodzice mają prawo do zapewnienia dzieciom wychowania i nauczania moralnego i religijnego zgodnie ze swoimi przekonaniami.

    Czy Ministerstwo Edukacji Narodowej jakoś inaczej interpretuje artykuły, czy zwyczajnie pozbawia nas naszych zagwarantowanych praw?

    Katarzyna Kawlewska/GPC, Gość Niedzielny

    WTF? Inaczej tego nie mogę skomentować. Jeśli to jest prawda to naprawdę następują czasy kompletnego rozkładu kultury i wartości moralnych.
    To już nawet przerasta zwykłą walkę lewica-prawica bo to nie ma nic wspólnego z tolerancją i akceptacją pewnych zjawisk-to jest wychowywanie pokręconych i wynaturzonych dzieciaków. Już teraz mamy problem z rosnącą liczbą nie odnajdującej się w świecie młodzieży? To co będzie po takich eksperymentach?
    Szok!
    Cieszę się tylko, że mnie to ominęło lecz ubolewam nad współczesnym społeczeństwem. Gdybym miał dziecko to chyba bym go nie posłał do przedszkola bo to jest jakaś patologia. Nie zgodziłbym się na takie programy nawet jeśli by były dla dzieci rodziców, którzy zgłosili je do tego bo to jest tylko rozwijanie wynaturzeń i tacy rodzice powinni mieć odebrane prawo do wychowywania...

  2. #2
    Avatar Blus
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,775
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jakieś źródło, czy artykuł na jakiejś stronie o której nikt nigdy nie słyszał i główna na demotach?
    Nie wierzę, że coś takiego weszło/wejdzie - albo to zupełna ściema, albo mocno podkoloryzowane.

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Euronymous
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Danzig
    Wiek
    31
    Posty
    633
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Myśląc jak przedszkolak - nigdy nie dałbym się przebrać w spódniczkę wbrew swojej woli. Nie popieram tego typu akcji. Edukacja o homoseksualizmie jak najbardziej, ale nie w tak bezsensowny sposób. To tylko poszerza stereotypy, że lesbijka to facet, a gej to wyrafinowana panienka.

  5. #4
    Avatar John Galt
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    121
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Blus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakieś źródło, czy artykuł na jakiejś stronie o której nikt nigdy nie słyszał i główna na demotach?
    Nie wierzę, że coś takiego weszło/wejdzie - albo to zupełna ściema, albo mocno podkoloryzowane.
    Na razie zaznaczyłem, że natrafiłem na demotach, ale szukam na bieżąco. Program o tej nazwie istnieje, o dziwo nie występują informacje na żadnych większych serwisach choć pierwsze wzmianki są już z kwietnia.
    Niestety zdecydowana większość artykułów to jest to samo.
    Ale zauważyłem, że teraz, ostatnich dniach się trochę pojawiło więc jak to tradycyjnie w Polsce-wszyscy leją na problem aż do momentu kiedy coś zostaje wprowadzone więc myślę, że dopiero teraz zaczną pojawiać się jakieś nowe informacje i dowiemy się jak to wszystko naprawdę działa i wygląda

    Tu jest program tej akcji:

    http://genderexperts.files.wordpress...le_program.pdf

    Nie mam czasu przeczytać całego, ale wali ogromną propagandą jak to kobiety są dyskryminowane na każdym kroku...
    "Powiedz dzieciom o ruchach emancypacyjnych, o sufrażystkach i roli kobiet dla innych kobiet w historii"
    I tak w co drugim zdaniu..
    Nawet nie chcę poruszać kwestii opowiadania dzieciom o rzeczach których nie będą słuchać bo po pierwsze nie obchodzi to czterolatka, a po drugie NIE ZROZUMIEJĄ ani słowa z tego bo to rozległy temat. Ale to po porstu czysta propaganda, non stop są jakieś zadania z pokazywaniem zdjęć zbiorowych polityków i jest zaznaczone, że na zdjęciu mają być sami mężczyźni albo bardzo mało kobiet! WTF? Tak, wybierane jest specjalnie zdjęcie, żeby pokazać jak to kobiety są ograniczane. Wszystko co przeczytałem na razie było silnie nastawione na to by pokazać, że kobiety są tłamszone, walczą o swoje prawa ale wciąż jest im bardzo źle...
    Nie mam czasu tego czytać teraz ale na razie nie znalazłem wzmianki o tych całych cyrkach ze zmianą płci (ufff), natomiast program nie powinien nazywać się 'równościowe przedszkole' tylko 'kobiety ponad wszystkim, dyskryminujmy facetów' X.x

    Tu jest wpis z blogu jakiejś mamy z wczoraj. Też nie jest zachwycona po zapoznaniu się z programem....
    http://mamacroft.wordpress.com/2013/...o-przedszkola/

  6. #5
    Avatar Arktos
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Sosnowiec
    Wiek
    30
    Posty
    920
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Blus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wierzę, że coś takiego weszło/wejdzie - albo to zupełna ściema, albo mocno podkoloryzowane.
    Zgadzam się.
    Cytuj Euronymous napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Edukacja o homoseksualizmie jak najbardziej, ale nie w tak bezsensowny sposób.
    To nie jest edukacja ani promowanie homoseksualizmu, tylko czystego debilizmu. Ta akcja jest nierealna i zdecydowanie nie wierzę w jej autentyczność.
    Cytuj Euronymous napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To tylko poszerza stereotypy, że lesbijka to facet, a gej to wyrafinowana panienka.
    Opinie ludzi krótkowzrocznych i tak nie mają znaczenia dla ludzi myślących więc niech sobie idioci pogłębiają stereotypy, chyba się tym nie przejmujesz? Ja sam "jestem" pedałem tudzież obleśnym brudasem bo noszę długie włosy. Gejem "jestem" też dla tego, że nie mam dziewczyny w wieku ~20 lat, więc pewnie jestem pedałem i boję się okazać swojej orientacji -jakżeby mogło być inaczej (w takim wypadku sporo jest "pedałów" wśród mnichów i księży :F).

  7. #6
    Avatar czechun
    Data rejestracji
    2012
    Wiek
    29
    Posty
    183
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Chcą wychować pedałów itd ? żeby po ulicach chodziło coś takiego , ,mieszają im w głowach według mnie zdrowy człowiek jest hetero.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. "Nie-Boska komedia", "Granica" - opracowania.
    Przez Michaleczek w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-02-2012, 22:33
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-04-2011, 21:53
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-01-2009, 11:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •