camile napisał
Eloszka, nie dostałem gry po 3 tygodniach, telefony głuche, na e-maile nie odpowiada, pogroziłem, że czekam do końca tygodnia i zgłaszam sprawę, nie pomogło - działam.
Problem:
Podczas wypełniania formularza o spór prosi o numer konta, na które trafiły pieniądze. Co jeżeli korzystałem z PayU? Podać numer konta który przyszedł mejlem czy zostawić puste?
To samo z załącznikiem - dowód wpłaty na PayU czy nic?
P.S.
Płaciłem wtedy podwójnie (za 2 gry u różnych sprzedawców) jednym przelewem, więc kwota którą przelałem wtedy za pośrednictwem PayU jest wyższa niż ta, która trafiła rzeczywiście do sprzedającego. Pieniądze jednak na 100% doszły (mam e-mail zwrotny od PayU ze szczegółami)
A tak poza tym - ile może trwać taki spór? Czy jest szansa odzyskać w ogóle te ~50zł? Jeżeli nie to w sumie sprzedający są bezkarni.