Aby poprawić obrażenia, które zadają rycerze i paladyni, wszystkie ataki bronią miotaną oraz białą zostaną zwiększone. Dodatkowo, aby zapewnić iż załatanie przepaści pomiędzy klasami postaci, ich poziom bedzię mniej ważny w stosunku do zadawanych obrażeń zadawanych czarami oraz runami. W zamian, za każde kilka poziomów, dostaniemy bonus w postaci dodatkowych obrażeń, nie ważne czy będzię to broń ręczna czy też ataki magiczne. Jednakże dla postaci władających czarami, poziom magiczny nadal będzie najważniejszym czynnikiem jeżeli chodzi o zadawane obrażenia. Postaci władające bronią reczną będą mogły zauważyć dużą zmianę w obrażeniach przez nie zadawanych. Jednakże, druidzi i czarodzieje o poziomach 70-80 nie odczują wiekszych zmian w swojej grze, ale obrażenia, które zadają ich mocniejsi odpowiednicy zostaną zredukowane. CipSoft prosi, żeby zrozumieć, iż jest to konieczne, jeżeli postaci mają zostać wyrównane.
Do niedawna poziom postaci pełnił bardzo ważna rolę w obrażeniach zadawanych magią, dodatkowo zmniejszy się siła ataku run paladynow i rycerzy. Aby wynagrodzić te straty, profesje dostaną po kilka nowych, specjalnych ataków, które będą kosztować punkty many. W każdym razie, inaczej niż było to w przypadku run, obrażenia zadawane tymi atakami będą zależeć od broni, która masz zalożoną, oraz umiejętnosci władania tą bronią. Czar 'Trzęsąsy ziemią' pozwala rycerzom zadawać obrażenia na kilka pól, a czar 'Rzucenia Trąby powietrznej' przesuwa go w stronę przeciwnika zaznaczonego na Battle List. Formułka magiczna zostanie zmieniona, więc obecne exori powinno stać się troche bardziej użyteczne. Z tego powodu, nowy atak berserkera będzie zadawał obrażenia zależne od broni i umiejetnosci jej władaniem. Będzie też zabierał jakąś część punktów many. Dodatkowo zostanie dodany nieopanowany czar berserkera.

Paladyni powinni ucieszyć się z wiadomości, iż wszystkie bronie miotane, jak wlócznie nie będą upadać na ziemie. Powinno to zapobiec zlodziejaszkom, kradnącym właśnie tą broń. Tak samo jak broń biała, bełty i strzały będą miały wymagania poziomowe. Z tego powodu dodane zostanie wiele różnych rodzajów amunicji, które będzie można dostać w sklepach, lub samemu stworzyć czarami. Dodatkowo, paladyni dostaną nowy czar, który pozwoli na zmianę zwykłych włóczni na tak zwane 'zaklęte włócznie', które będą potężniejsze od zwyklłch. Następnym nowym czarem będzie 'pozarzeczywista włócznia', która przydatna będzie jeżeli skończy ci się amunicja. Polegać to bedzie na tym, iż dzieki sile twojej woli stworzona zostanie włócznia, która wystrzeli w przeciwnika zaznaczonego na Battle List. Obrażenia wszystkich bełtów i strzał zależne będą od umiejętności strzelania z dystansu paladyna, włącznie ze strzałami wybuchowymi.

Na koniec zapraszają Was do skomentowania obecnych pomysłów, oraz dodania nowych w specjalnie założonym temacie na forum dotyczącym propozycji. Kliknij tutaj! aby się tam przenieść.
Przygotujcie się na update!
Newsa dla tibia.org.pl przetłumaczył Akumi. Zdjęcia pochodzą z www.tibia.com. Proszę o ewentualne korekty, gdyż tłumaczenie zostało napisane na szybko.
Pozdrawiam, Killavus.
PS: Prosilibyśmy też o niezakładanie tematów związanych z newsem napisanym na konkurencyjnej stronie.
Zakładki