W Twoje gusta na pewno trafi Calibra, przemyśl sobie tutaj masz gotowca:
http://img01-otomoto.sogastatic.pl/C34078372_4.jpg
http://otomoto.pl/opel-calibra-C34078372.html
Jakbyś potrzebował paru naklejek Irmscher tudzież OPC, daj znać dogadamy się.
Wersja do druku
W Twoje gusta na pewno trafi Calibra, przemyśl sobie tutaj masz gotowca:
http://img01-otomoto.sogastatic.pl/C34078372_4.jpg
http://otomoto.pl/opel-calibra-C34078372.html
Jakbyś potrzebował paru naklejek Irmscher tudzież OPC, daj znać dogadamy się.
az sie dziwie ze nikt z moich znajomych nie kupil jeszcze takiej 'perelki' haha xD
Co myślicie o oklejaniu folią na czarny/grafitowy mat? Lepiej lakierować czy folia?
Zalezy od lakieru, jak w dobrym stanie to folia przedluzy jego zywotnosc o kolejne ~4 lata+
W sumie sa ludzie pokroju tej calibry co maja jakies paski porobione z folii, sa tez tacy co oklejaja cale samochody na czarny mat - wygladaja naprawde wyjatkowo ;)
E tam fajna jest
https://www.youtube.com/watch?v=mC6qMs8iJHg
myślałem o całym oklejeniu. Ktoś wie ile może kosztować oklejenie na czarny mat średniej wielkości sedana?
Kiedyś pytałem o chevroleta to cenę wstępna wyliczyli na około 3000 zł
Ale na pewno lepsze niż ciągłe kręcenie gwintem czy seria :D
na glebie nie da się jeździć!!!1
https://i.imgur.com/CiOimhyl.jpg
https://i.imgur.com/8DMBhEOl.jpg
https://i.imgur.com/zREidi4l.jpg
https://i.imgur.com/IoNDV39l.jpg
Auto na co dzień.
Tylko mi powiedz teraz jak przejezdzasz przez "hopki" na miescie?
Chyba, ze mieszkasz gdzies na wsi to problem odchodzi.
ew. jak go parkujesz na kraweznikach.
bardzo kiepsko imo wygląda ta gleba i rant
każdym kołem po kolei z reguły
Warszawa here
dojeżdżasz do krawężnika, skręcasz koło max, wjezdasz po woli, prostujesz, żeby rantu z tyłu niepojebać i liczysz, że nie zawiśniesz ;)
a tak ogółem to po co parkować na krawężnikach?
gusta i guściki
Da się jeździć na glebie tylko się trzeba przyzwyczaić i tyle proste. A jak ktoś pisał, że na wsi lepiej? No to sobie pojeździjcie po wiejskich dziurach i zobaczycie, że jednak lepiej w mieście :D
Jak to Twój Civic to fajny, chociaż ja bym zmienił dokładkę z przodu i felgi bo mi się nie widzą (rotor) I jeszcze jak już przy tym jestem to mam pytanie o różne szerokości rantów no bo wiadomo w aucie z tylnim napędem tył jest szerszy niż przód i na tył ciągnie wiadomo guma szersza. To myślałem, że w samochodach z przednim napędem jest na odwrót, że felga z przodu jest szersza ale widocznie się myliłem. ;)
Dokładkę kocham, inne które mi się podobają to 1.5-2k cebulionów, za coś co szura po ziemi :)
Felgi to kute, 3częściowe Raysy i na pewno nie zamierzam ich zmieniać ;) chyba, że na 18" i lepiej spasować z nadkolem, ale raczej to już nie w tym aucie.
Z szerokościami w sumie w przód napędzie najsensowniej 4x tak samo, ale tylne nadkola mieszczą więcej, więc jest szerzej :)
w porównaniu np. do opon to nie wpływa wcale na prowadzenie. Tak się już robi ze stęsami, po prostu.
Tak samo opony "powinny" mieć z tyłu na 9.5" jakieś 265 szerokości, a nie 205 ^_^
Bo nigdy nie jeździłeś...
Na glebie da się jeździć na co dzień :D
jakie są jeszcze style tuningu poza japan i german? japan przesadzony i za bardzo 2F2F jest, german kompletnie nie kupuję przez brak praktyczności. Co jeszcze fajnego w czym może bym się mógł odnaleźć?
Auta delikatnie modyfikowane zewnętrznie, dbałość o detale, moc ponad wygląd?
Racja. Jeżdżę dość niskim autem na niskich oponach i komfortowo nie jest. Parkowanie przy krawężnikach to masakra, troszkę wyższy i już problem, więc jak miał bym sobie wyobrazić jazdę na kilku centymetrach to musi być masakra (przynajmniej u mnie w mieście, gdzie drogi i parkingi są typowo polskie). Pewnie bym z podwórka nie wyjechał.
Dać się pewnie da, w pogromcach mitów dało się jeździć na kwadratowych kołach :)
Najlepiej jest zachować umiar moim zdaniem w obniżaniu samochodu i wtedy będzie i lepiej się prowadził ale też spełniał swoją rolę "dupowozu" no chyba, że ktoś ma dwa samochody to co innego ;)
a co ma dawać za efekt obniżanie wozu? Moim zdaniem tuninguje się auta by mieć efekty w wyścigu. Wrzucenie rantu i gleby wcale nie pomoże w czymś takim xD
Jeżeli auta tuninguje się do wyścigów to skąd się wzięły te bolidy z silnikami 1.4?
Poza tym nie wiesz co drzemie w tej Hondzie, ja ledwo wziąłem taką Civic jadąc ponad 6 litrowym Camaro.
Nie rozumiem?
Poza tym jak masz gwint, to żebyś się zesrał to nie dociśniesz koła do nadkola. Zawieszenie możesz porównać do zawieszenia w takim bolidzie
http://cdn.bricoman.pl/upload/produc...001-363713.jpg
Bez przesady...
https://i.imgur.com/b6CEvoW.jpg
I patrz bardziej w okolice 5 sekund..
to camaro bym elektrycznym objechał bez problemu. Karmą albo teslą heheheheheheeee
Nie zmiesciloby sie :D miejsca brakloby pewnie na taki silnik :D
Tylko po co go tam upychać? Skoro ~250 koni w Civic wystarczy, aby pocisnąć te 2 tony. Camaro jest ogromne i bardzo ciężkie..