Jak dla Ciebie utrzymanie E39 jest Bardzo drogie to ciekawe co byś powiedział o E38 :d
Wersja do druku
Ja od ponad 1,5 roku jestem posiadaczem e46 320d 03' 150km i szczerze polecam
-Tu Ci nie powiem bo ja mam automat ale czy ilosc biegow nie jest zalezna od pojemnosci silnika?
-ESP w kazdej jest standardem tak jak i klima, ale tyl naped zima to czysta przyjemnosc
-U mnie jedyne miejsce w ktory pojawila sie bardzo malutka korozja to tylna klapa w kombi bo zbiera sie tam woda miedzy znaczkiem a listwa
-Trasa dosyc dynamiczna 120-160 przez PL i 140 tempomat DE 7,1 spokojna trasa do 120 5 osob na pokladzie i na maxa wypchany bagaznik 6,3 obie dokladnie ta sama droga 1200km. Miasto (Gdynia) namniejszy wynik jaki uzyskalem to 7 z groszem najwiecej 11 (przypominam ze niestety z automatem pali wiecej wg roznych for od 1 do 2 litrow)
-Ja leje tylko na Shellu
-Przez 1,5 roku mojej eksploatacji wymienilem amory przod niestety z mojej winy wysiadly bo wpadlem w spora dziure, kolo pasowe przy 165k km i turbina przy 185k km
-Z zawiasu jak wspomnialem amory i teraz czas na jedna tuleje z przodu bo zaczynaja sie drobne stuki reszta bez zarzutu
-Ja mam hydrokinetyczne ze wzgledu na automat ale nigdy nie slyszalem o problemach w BMW co prawda jezeli sie postarasz to i najlepsze spalisz
-Rozrzad jest na lancuchu wiec jest dozywotni, tylko raz spotkalem sie z urwaniem lancucha ale to przez katowanie auta a pekl w trakcie targania zaladowanej lawety jadac ponad 180
-Najmniejszych problemow (w poprzedniej e36 tez bez zarzutu)
-W manualu wyciagaja 195koni i ponad 430 niutow wiec wg mnie wystarczajaco, ja mam w planie chip jak bedzie troche wolnej gotowki bo chce to zrobic "tak jak Bog przykazal" na normalnej hamowni a nie u pana Zbyszka w garazu, w takiej sytuacji koszt okolo 1000-1200zl
#Edit
Co do 1.8 benzynki mialem w e36 polecam ze wzgledu na bezawaryjnosc a co do 3.0d to nastepna bedzie e46 z tym silnikiem :)
I tak na serio jest w miare tanie w utrzymaniu? Zawsze wszyscy wokol gadali ze nowsze bmw to czesci drogie w uj. Osobiscie nie oceniam tego bo nie mialem bmw wiec nie bede powtarzal to co oni. I jesli chodzi o utrzymanie to co wyjdzie taniej pasek b5fl czy e46?
E46 to już nie jest takie nowsze bmw. A co do utrzymania to porównując je z innymi typu X5 czy e39 to jest dość tanie.
Passat jest chyba najtańszym w utrzymaniu autem,bo tyle tego shitu jeździ że głowa boli,ja do swojego klapę bagażnika w kolorze kupiłem za 50 złotych :D
Ale to są zupełnie inne auta,passat odnośnie sedana,ma ogrom miejsca z tyłu,ogromny bagażnik,no i jest dużo bardziej komfortowy niż e46,natomiast e46
Ma lepszy układ prowadniczy,trwalsze zawieszenie,i zwykle lepsze,mocniejsze silniki,które aż tak bardzo od passata ekonomią nie odbiegają,ja miałem 2x e46,teraz mam passka ale tylko dlatego że potrzebowałem typowego auta do miasta,które jak mi ktoś przyjebie drzwiami na parkingu,to nie będę miał ochoty mu połamać kregosłupa jak w przypadku tej mojej wiśniowej e46,ale gdybym miał mieć tylko 1 samochód,nie musiał go używać do roboty etc,oczywiście bym wybrał e46,już tu było mówione kto raz wsiądzie do dobrego dopasowanego do swoich potrzeb BMW,nie będzie chciał zmienić marki.
Odnośnie części jest trochę drożej niż vw,ale nie ma tragedii,a i podzespoły są na pewno trwalsze,no ponadczasowy wygląd e46,bije passata na łopatki.
Nie zapominaj, że B5FL pozostaje ciągle najładniejszym kombi jakie jeździ po tym świecie.
I do tego za rozsądną kasę.
#
Sedan zły pomysł, brzydki, mały, a do tego kombiak ma z tyłu belkę skrętną co równa się zerowym wydatkom na zawieszenie aż do 2100 roku.
W każdym motoryzacyjnym gronie za takie słowa,ludzie by albo padli ze śmiechu,albo dali Ci w mordę :D
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...F5Cvvg_ncR71_Q
http://img189.imageshack.us/img189/4...620330d20t.jpg
Gdzie linia passata do E46 Touring,Audi A6 c6 lub nowsze, BMW e60+ m pak, tych passatów jest za dużo,tutaj w Norwegii co drugi Polak śmiga paskiem,jak widzę to mi się rzygać chcę normalnie,w tym aucie nie ma nic ładnego,one jest po prostu bardzo funkcjonalne.
Dobrze zrobiony sedan będzie zawsze lepiej wyglądał niż kombi,i w przypadku passata sedana nie można powiedzieć że jest mały,tam miejsca jest ogrom,5 osób bez problemu się może przemieszczać.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...92658574_n.jpg
Bmw szczerze powiedziawszy w mojej ocenie wyglądowo to nie ma zbyt udanych kombi. Audi moim zdaniem jest najlepsze stylistycznie pod tym względem. Oczywiście porównuję seryjne bmw i audi
Zgadzam się że audi ma ładniejsze kombi,szczególnie w rs6 po cichu jestem zakochany,ale bmw też może ładnie wyglądać z dużą dupką,a na pewno lepiej niż passat,ostatnio miałem przyjemność pracować z takim autkiem:
http://i61.tinypic.com/xdxhmh.jpg
Zdjęcie wyszło mi tragicznie,ale auto na żywo kot,i fajna nazwa felg "Avantgarde handsome" ;D
#Znowu#Robie#Ot#Przepraszam#Juz#Koncze;*
Zdjęcie nie działa, przynajmniej mnie się nie wyświetla.
Ale co Ty mi tu o sedanach, jak ja o kombi. Pasek sedan jest imo brzydki, a i bagażnik ustępuje bardzo kombikowi. Kwestia zawieszenia to już zupełnie inny temat.
Mi się B5FL w kombi podoba bardzo. Proste linie, żadnych załamań, udziwnień. Po prostu pociągnięte pewną ręką projektanta, który wie jaki chce zrobić samochód. Funkcjonalność na tym zyskuje, ponadczasowość sylwetki tym bardziej.
To, że tych aut jest dużo nie ma nic do rzeczy. Jest popularne, bo jest po prostu bardzo dobre i również bardzo tanie w eksploatacji.
No i nie wklejaj mi tu zdjęc E46 touring (które jest okropne imo i nie tylko imo) czy Audi A4 (i to do tego prawie nówka sztuka warta z ~70-80 tysięcy). Każdy ma swój gust, ale z drugiej strony każdy też ma ogólne poczucie estetyki, a Passat variant B5 jak i B5FL (wiele się nie różnią) są tak klasycznymi w swoim wyglądzie autami, że po prostu muszą się każdemu przynajmniej umiarkowanie podobać.
E60 jest okropne jako kombi, A4 czy A6 (A6 szczególnie jest fajne) biją je na łeb.
Nie ;) Ogólnie BMW mają okropne kombi i trzeba z tym handlować. E90 jeszcze jakoś się ratuje (a może raczej wklejony tutaj egzemplarz). Przypominam, że jak do Paska variant dopakujesz duże fele i gwint, to będzie wyglądał lepiej (jeszcze można relingi zdemontować, bardzo fajny efekt to daje).
Powiem tak - jeśli ktoś ma BMW albo jest w BMW zakochany, to świata poza tymi autami nie widzi. Serio, to się tyczy każdego takiego człowieka. Szkoda, bo zazwyczaj te osoby mają sporą wiedzę z zakresu motoryzacji, ale nie da się z nimi dyskutować, bo BMW to i BMW tamto i nie ma lepszego auta, marki, motoru itd.
No i sam masz E60 w sedanie, a więc nie wiem o co Ci chodzi ;) Kupiłbyś touringa? Szczerze wątpie.
Kupił bym gdybym miał 5 osobową rodzinę na pewno (chociaż sedan ładniejszy, za to touringi w mpaku chodzą taniej). Nie mówię, że BMW są najładniejsze, to kwestia gustu, ale na pewno nie zgadzam się z tym, że B5 jest najpiekniejszym na świecie combi :D Raczej nudnym, opatrzonym do zerzygu. Tu nawet duże fele i tuning nie pomogą, dla mnie to nie auto które miało wyglądać. Zwykły trumniak. Nie brzydki, nie ładny.
http://img843.imageshack.us/img843/1...6877018917.jpg
Widzisz tylko ,ja z większością aut o których piszę mam osobiste doświadczenia,i bazuje tylko na własnej wyrobionej opinii,i nie wazne że kocham bmw,jestem obiektywny,passat nie jest jakoś znącząco brzydki,ale o 2 klasy ustępuje i bmw,i audi,cena nie ważna napisałeś najładniejsze kombi na świecie,więc równie dobrze mogłem wkleić tego najnowszego jaguara żeby Ci udowodnić że się mylisz ;d,
E46 Touring bije sedana na łeb,w sedanie to auto jest zbyt pospolite
PS. Montowanie gwintu do passata,to jak zrobienie cycków tranwestycie,niby można ale to ani nie wygląda,ani nikomu nie jest potrzebne,passat był jest i będzie wołem roboczym ;d