haxigi napisał
Serio jak słyszę takie wypociny to mi się nóż w kieszeni otwiera. Co takiego niezwykle kosztownego jest w naprawie diesla? Zawieszenie to element który psuje się też w benzynie i kosz taki samo, blacha to samo, elektryka to samo, silnik to już zależy co, ale ani w beni, ani w dieslu to nie jest tanie. Poza tym żaden mechanik nie ma cennika dla benzyny 20zl za godzinę, a diesel 50zl za godzinę. Turbina to też nie jak filtry, że trzeba co chwilę wymieniać. Jak nie umiesz zadbać to potem tak jest.
W ogole gadanie o kosztach turbiny to jakieś wtf... Jak ktoś kupuje nowa to ma ja na gwarancji, jak kogoś nie stać to wyciąga z dawcy i jeździ relatywnie długo, a po środku jest regeneracja. Tak samo z wtryskami.
A no juz Ci mowie
Dwumasa
Wtryski
Turbo
Filrt dpf
Jezeli kupisz trupa i nagle wyjdzie, ze te wszystkie rzeczy sa do wymiany to jestes pare tys chudszy.
Jezeli chodzi o zawieszenie, to jakby sie uprzec mozna powiedziec, ze w dieslu szybciej idzie przod od masy silnika no ale to juz przechodzenie w skrajnosc.
Dodatkowo uzywane diesle maja srednio duzo wiekszy przelot niz uzywana benzyna w podobnym roczniku.
Na koncu tylko wyjasnie, ja nie mowie, ze diesel jest lepszy czy gorszy, ja tylko mowie ze serwis diesla jest drozszy niz benzyny.
Zakładki