Strona 1716 z 1718 PierwszaPierwsza ... 716121616161666170617141715171617171718 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 17,151 do 17,160 z 17178

Temat: Wybór samochodu.

  1. #17151
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    19
    Posty
    11,667
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Shooterq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kupuj normalnie A3, nie spodziewałem się że samochodem może się jeździć aż tak przyjemnie, a przez 9 lat jeździłem (i w sumie nadal jeżdżę) Seatem Leonem 1 więc wiem co to komfort i prestiż
    Wiem, ze zarty i zarciki, ale faktycznie ktos kto jezdzi od lat Leonem 1 to moze miec niezle zakrzywiona rzeczywistosc i pewnie nawet po wejsciu do golfa piatki byloby klepanie niemca po helmie przez 3 tygodnie xD
    Ale a3 jest fajne faktycznie

  2. #17152
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    11
    Posty
    6,751
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    XDDDDDDDDDDDDDDDD

    Zdecydujesz się wreszcie na coś, posłuchasz kogoś czy będziesz rzucał coraz to gorszymi pomysłami?

    Mazdy są drogie, mają kurewsko archaiczne wnętrza (ten ekran XDDDDDDDDDDDDDDDD), możliwe, że już zaczyna rdzewieć (brak ocynku, zanieczyszczona stal używana do produkcji blach, transport aut bez żadnego zabezpieczenia w kontenerach morskich - to wszystko robi Mazda po dziś dzień, niestety), palą dużo (bo nie poszli w downsizing, co jest ogólnie spoko, ale pali to sporo niestety) i do tego jeszcze serwis drogi XD No Mazda to mocne XD i naprawdę nie wiem co oni jeszcze robią na rynku z cenami premium za auta, które nawet obok premium nie stały. Powinno zostawić w Europie jedyne auto, które im wychodzi (MX-5), a resztę zwinąć i sprzedawać tylko w Japonii i ew. USA.

    Już lepiej wyjdziesz z tym Mercem, serio mówię.

    Po raz kolejny ci powtarzam - szukaj auta maks 100kkm nalotu, najlepiej dużo poniżej i jak najmłodszego, a to nie oznacza parchatego japońskiego gruza z 2013 roku. W tych kryteriach nie masz wielkiego wyboru, a najlepszym jest, znowu się powtórzę, Octavia. Jak już tak bardzo nie chcesz Skody (co jest dla mnie absurdalne, bo to jest praktycznie jakość VW i Audi za dużo mniejszy hajs, do tego tani serwis i bardzo solidne samochody jako całość), to popatrz na KIE i Hyundaie.

    Jeśli bardzo chcesz jakichś większych emocji (których i tak nie da żaden W204 w dieslu czy kurwa Mazda 6), to se po kupnie Octavii za pół roku dokup do tego MX-5 NB za 3k euro w spoczko stanie i se tym śmigaj dla przyjemności - polecam, uzależnia. Takie combo jest 100x lepsze i tańsze w utrzymaniu niż kurwa stary diesel.

    A jak już bardzo chcesz coś innego, np. japońskiego, to proszę:
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...f-de157d75149a
    Niski przebieg, ale nie za niski (hybrydy nie lubią stania), dobra opcja jak na Aurisa, ogólnie nawet spoko cena, młodszy od Mazdy i każdego W204. Jesteś eko, w mieście palisz do 5 litrów (a ponoć sporo latasz po mieście, a więc ogromny plus), na trasie nie ma wstydu, zapakujesz cały mandżur w podróż do Polski.
    a niech se weźmie te Mazde i głupi ryj rozwali, znajomy tak właśnie kupił wolvo i już utopił kupe szmalu

  3. #17153
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    3,443
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wiem, ze zarty i zarciki, ale faktycznie ktos kto jezdzi od lat Leonem 1 to moze miec niezle zakrzywiona rzeczywistosc i pewnie nawet po wejsciu do golfa piatki byloby klepanie niemca po helmie przez 3 tygodnie xD
    Ale a3 jest fajne faktycznie
    No jak tak miałem jak se pojeździłem Focusem XD Niby nic, ale kurwa jest zupełne inne odczucie w prowadzeniu takiego paroletniego auta a 20+ letniego gruza, nawet jeśli jest w dobrym stanie. Chociaż tutaj też wchodzi kwestia, że ja mam teraz 3 malutkie autka i Focus jest przy nich ogromny XD

  4. #17154
    Avatar Boruciarz
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    11,213
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    focus jest iglica. do konca zycia powinienes mi walic konia buzią

  5. #17155
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    3,443
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Boruciarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    focus jest iglica. do konca zycia powinienes mi walic konia buzią
    Dej dla mn drugiego takiego, nie musi być Focus, może być nawet jakiś jebany Ceed.

  6. #17156

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz offline
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    26
    Posty
    5,627
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    ale przymuleni sa ci z FCA, dwa tygodnie czekalem na wycene AC i dostalem finalnie pusty formularz xD
    Every player is allowed to have only ONE character online.

  7. #17157
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    3,443
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Lord napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale przymuleni sa ci z FCA, dwa tygodnie czekalem na wycene AC i dostalem finalnie pusty formularz xD
    XD

    Typowi sprzedawcy włoskich produktów. A my się zastanawiamy dlaczego tak mało się tego sprzedaje XD Podejście do klienta lewel wysoki w chuj.

  8. #17158
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    19
    Posty
    11,667
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Oni tam maja wszystko w pizdzie wlacznie z tymi samochodami swoimimi xD
    Ida do pracy zeby odpoczac od zycia codziennego, wspanialy wloski styl

  9. #17159
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    3,443
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Szanuję to w chuj, dlatego właśnie mam dwa włoskie auta produkowane w Polsce - idealne połączenie totalnej wyjebki, bo taką mamy kulturę i totalnej wyjebki, bo prywaciarz skurwysyn mało płaci i nie dzieli się z nami, jebać go, tfu.

    Uwielbiam.

  10. #17160
    Avatar RedheadPapa
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,834
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    @Mexeminor ; nie chcesz zarobić? bo są auta do sprawdzenia dziś/jutro/sobota.

    ŚLĄSK:
    Toyota Corolla, 2004, 160 000km, benzyna, 8000zł, Knurów
    https://www.otomoto.pl/oferta/toyota...tml#75129e9d48

    Ford Focus, 2004, 210 000km, LPG, 8500PLN, Katowice
    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-f...tml#8d6bf8240d

    Opel Astra, 2005, 174 000km, 9500PLN, Ruda Śląska
    https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#43fd0d6543

    Opel Astra, 2007, 69 000km, benzyna, 9000 PLN, Ruda Śląska
    https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#f3da59219f

    Opel Astra, 2005, 117 000km, benzyna, 8900PLN
    https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#0181f8f1ff

    Honda Civic, 2004, 155 000km, benzyna, 8300PLN
    https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...tml#8d6bf8240d

    Opel Astra, 2006, 101 000km, benzyna, 9800PLN, Ruda Śląska
    https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#8c8ba149a3

    Volvo V50, 2005, 300 000km, 9900PLN, benzyna, Gliwice
    https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-...tml#44cbb8bb89

    Audi A3, 2003, 213 000km, 9500PLN, Dąbrowa Górnicza
    https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...tml#43fd0d6543

    Ford Focus 1.6 , 2006, 250 000km, 6000 PLN, Kleszczów (32 km)
    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-f...tml#33b8f60c77


    MAŁOPOLSKA:
    Honda Civic, 2004, 170 000km, 9400PLN, benzyna, Dulowa
    https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...tml#ca6d4542fd

    Honda Civic, 2004, 240 000km, LPG, 8000PLN, Kraków
    https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...tml#ca6d4542fd

    budżet = 10k; benzyna/benzyna+lpg. ^tyle byłem w stanie sam znaleźć i przefiltrować totalne gruzy. priorytet to trwałość bo nic mnie tak nie wkurwia jak ciągłe jeżdżenie do tych złodziei mechaników - chce mieć spokój i tylko jeździć na jakieś regularne serwisy. jeżdżę mało, 95% króciutkie trasy po mieście.
    Ostatnio zmieniony przez RedheadPapa : 08-04-2021, 15:34


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 16 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 16 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •