A co to są za opony, no ja Cię proszę XD
Poza tym zbyt wysoka temperatura opon jest dużo gorsza, aniżeli za niska.
Są, ale to tylko E46, cudów ni ma.
Wersja do druku
Usuwał ktos filtr DPF juz? Jest różnica w spalaniu? Konczy mi sie gwarancja w cruze i chce go wyrzucić, koszt takiej operacji (wycięcie filtra i usunięcie go z komputera) to ok 1500zl.
Słyszeliście o złych skutkach usuwania DPF? Jakies przestrogi?
za drogo.
Chip + usunięcie DPF to koszt 1400 zł, samo DPF wywalenie nie powinno więcej niż 700 kosztować.
Jeżeli dobrze usunięty i wyprogramowany to nic się nie stanie i nie będzie problemu. Spalanie delikatnie na minus będzie bo co jakiś czas DPF się wypala by się oczyścić no i samo w sobie lżej będzie. Polecam pozbyć się za jednym razem katalizatora i będzie cacy
1500 bo cruzaka oddaje w najlepsze rece w Olsztynie, chce miec pewnych ludzi. Akurat katalizator mi nie przeszkadza a przez DPF idzie osiwiec
Jaki olej do e39 530d wlać i ile dokładniej jego wchodzi? i jaki olej do steptronica polecacie?
Ile kosztuje odkodowanie radia w seat toledo II? Nie znam hasła niestety a akumulator odłączony miałem :d
ze 100, tak mi się wydaje ale głowy nie dam sobie uciąć :D
Panowie, pierdole się od Października z autem. Objawy- silnik wariuje, obroty lekko skaczą, no wkurwia na maksa. Auto podczas stania działa jak ciągnik. 1,6, 16V BCB seat toledo II. Pod kompa podpinany- sondy. Obydwie wymienione, EGR, Sterownik i nie pomogło. Warto oddać do serwisu? Bo żaden magik nie potrafi tego naprawić, no kurwica człowieka juz bierze.
@Urlak ;
sprawdź węże od podciśnienia czy nie sparciały i nie są popękane. Mi tak skakały ostatnio i wyczaiłem
I sądzisz że przez to cały silnik tak by wariował? Jak maskę otwierasz to tam wszystko aż lata. :s
Btw co sądzisz o serwisie? Dużo wezmą?
no na pewno by obroty skakały jak dostaje lewe powietrze.
Panowie, wejdę w posiadanie samochodu, który miał wymienione panewki (i tylko to) i wiem, że trzeba dotrzeć silnik, zrobiony przebieg ok 700km od wymiany dziadkowej jazdy ponizej 3krpm - docierac go jeszcze czy juz bedzie ok?
Po wymianie panewek silnika się nie dociera, jak by się miało coś docierać tam to wał do szlifu i kolejne panewki. Już mnie śmieszą ci pseudo znawcy z internetu którzy nawet po zdjęciu głowicy chcą silnik docierać. Zapamiętajcie sobie że po wymianie pierścieni można docierać silnik bo one jako tako współpracują z tulejami a wszystkie rodzaju łożyska ślizgowe nie stykają się z elementem który łożyskują więc tam nie ma co docierać.
Taka sytuacja: przy naciśniętym pedale gazu, podczas przyspieszania, najczęściej na 3, rzadziej na 4 biegu (chyba też na innych ale dużo rzadziej), sporadycznie ale jednak, dzieje się takie coś jakby mi na ułamek sekundy odcinało moc, wtedy na ten ułamek sekundy przestaje "ciągnąć" auto do przodu, taka chwilowa zamułka, jest to niemal niewyczuwalne, pasażerowie chyba nie czują ale ja jako kierowca tak, da się na podstawie tego jakoś wstępnie określić co to może być? Silnik 1.9dci 120km laguna 2. Dodam w sumie, że już od dawna to mam ale miałem wcześniej zajechane tarcze, myślałem, że może coś tam trze o klocki... po wymianie na nówki sztuki jednak problem nadal występuje i wolę się tym zainteresować, szczególnie, że to laguna a ja sporo trasy robię.