Dlaczego w takich autach montują zwykły drążek do wachlowania zamiast łopatek? Żaden ze mnie sport drajwer, ale jakoś tak na moje oko to to inaczej powinno siedzieć. No, ale jak mówię nie znam się i czekam na wyjaśnienie.
Wersja do druku
Dlaczego w takich autach montują zwykły drążek do wachlowania zamiast łopatek? Żaden ze mnie sport drajwer, ale jakoś tak na moje oko to to inaczej powinno siedzieć. No, ale jak mówię nie znam się i czekam na wyjaśnienie.
Ja też nie mam pojęcia. Wolałbym automat, ale auto jest w takim stanie, że olałem to. W trasie to i tak tylko 4/5/6 bieg, a w mieście będę miał trochę mniej wachlowania niż w e46
Exe pozamiatałeś tą furą. Powłokę ceramiczna ma zalozona ?
niezła furka
pochwal się ile za takie cacko ;]
Lakier został zdarty do zera i położony nowy, żeby na mierniku wychodziła jedna warstwa. No i pod miernikiem tak było: wszędzie 160-180, w jednym miejscu 205um, by było malowane ręcznie. Na to poszła ceramika i kompleksowe sprzątanie, bo kumpel i zarazem poprzedni właściciel prowadzi studio detailingowe. Sam jeździ m3 e92, a ostatni właściciel kupił Lexa ISF. Historię serwisową i przebiegu mam od samego początku do 2013 z Danii. Później z tego co wynika z raportów przyjechała cała do Polski. Przez rok nie mam informacji o przebiegu, bo nie prowadzono jeszcze wtedy historii przebiegu no i od 2014 do końca mam wszystko. Rurka od płynu zrobiona z fakturą, klema ibs też wymieniona na poliftową, żeby nie było problemów z elektryką. Zaproszenie na akcję serwisową na mocowanie klemy plusowej. Założony mpakietowy zawias, bixenon LCI, nerki + czarne obudowy lusterek malowane na black piano. Nowe tarcze ATE + ceramiczne klocki ate, żeby nie brudziły felg, ale nie wiem czy to jest dobry wybór, bo ceramika ma wyższą optymalna temperaturę pracy. Kierownica mpak obszyta na nowo chyba w Evo3000, to samo z gałką, 2 komplety opon po 8mm, Nowe wahacze na przodzie, wymienione zaworki oleju w silniku i odmy. Mpak zakładany na oryginalnych slizgach, dwa przelotowe wydechy, fotele grzane i wentylowane, kanapa tylko grzana, nowe żarniki na gwarancji. Zapocenie na misce olejowej, ale jeszcze nie ma się czym martwić. Wyszło lekko ponad 40k, niby dużo, ale kupić furę w takim stanie i od pasjonata to sama przyjemność. Przynajmniej mam pewność, że nie będę musiał rurki jakiś czas rzeźbić i jebać się z elektorniką.
A to nie jest tak, że ta cena jest mniej więcej 20k za niska? Bo coś mi się nie wydaje, że dobre N62 kosztuje jedynie 10k więcej niż sensowne M54 z 2003/4.
No ja to się nie znam, ale patrząc na cenę wyjściową to obecnie byłoby najdroższe N62 do 2005 na allegro nie licząc sztuki z JPY z 31kkm przebiegu.
Oby służył, wybór zacny. Będziesz sprawdzał silnik, cisnienie na cylindrach czy wszystko ok?
Będę sprawdzał ciśnienie, ale dopiero w poniedziałek, bo mechanior na urlopie jest. Ja teraz też mam sporo roboty i spraw na uczelnie przed sesją, wiec nawet nie mam czasy, żeby się nią nacieszyć
Nawet dekory poliftowe włożył, nie pamiętam jak to było z gniazdem aux na tylną kanapę. Na pewno w poliftach było no i u mnie też jest i działa. Menu wgrane polskie, mapa 2018 z chomika. Trudno było cenę zbić przez to.
Załącznik 365459
w piątek odbieram. 1.5 TFSI 110 kW (150 KM) S tronic
Bardzo ładny
A3 sedan to kozak wsrod kozakow dobra fura
@supermate ; kiedy jakies foteczki jedzonka bedziesz wrzucal? Tesknie mocno