No, ale nawet z prawej. Takie japonskie klasyki tam musza byc tanie jak barszcz. W sensie nawet taka Supra, w miare zadbana tam pewnie kosztuje jakies grosze. Albo jakies inne 3000GT czy NSX.
Wersja do druku
To przeciez niektorzy sciagaja, ale ciezko sie sprzedaja takie samochody, a zeby zrobic przeklade to znowu musisz zainwestowac albo miec jakiegos dawce. Za duzo zachodu z tym jak ktos sie na tym nie zna albo nie sprowadza takich aut do celow sportowych. No i ogolnie Japoncow tych starych jest malo na rynku z kierownica po lewej stronie, a z tego co wiem to nie ktore modele nawet nie byly produkowane w ogole na Europejski/Amerykanski rynek. R34 chyba nie byly produkowane z kierownica po lewej.
Japoniec, ale nie na japoński rynek. Tak samo Lexus, w Japonii tego nie ma, GS np. to Toyota Aristo. Lexe i Infiniti są LHD.
Podeślesz jakiś przykładowy potencjalnie dobry biznes?
Ściąganie aut klasy premium z ZEA do Polski
Auta, które u nas kolekcjonerzy kupią,a nie ma u nas. Tak jak pisalem m3 e30, rs2 itd
Jaki silnik w merolu? :)
W sumie to sam się zastanawiam czy nie kupić sobie jakiegoś gruzika na zimę i dojazdy, jak Ford stoi. Tylko nie chcę bety, bo to, żeby się kupy trzymało, to musi trochę kosztować. Jakąś omegę dwulitrową z podtlenkiem może bym sobie strzelił. O, to jest pomysł. Na śniegu to bez problemu dupą zarzuci :D
http://i68.tinypic.com/2r55fsm.jpg
Taki trochę gruz-bandyta
Już na chodzie? Planujesz go "kończyć"? xD
Jeszcze jak xD
A kończyć to nie wiem, takie samochody to nigdy nie są skończone. Jest jeszcze parę pierdół z mechaniki, które wypadałoby zrobić i to jest na razie priorytet, w międzyczasie sobie lpg z powrotem wrzucę i może się natrafi jakiś cham, do którego będzie się można przodem lekko przykleić, żeby mi opłacił ogarnięcie tego :kappa
I to są te piękne Amcary? No prośba przecież to zardzewieje zanim skończysz ;p