Pudzian ma hammera w gazie.
Wersja do druku
Nowy wydeszek supersprint, nie mam czym dźwięku nagrać, ale jest taki fajny, cichy basik. Końcówki lekko wystawione, aby zderzaka nie opaliły.
http://oi58.tinypic.com/514mzl.jpg
http://oi62.tinypic.com/2ntfhqf.jpg
@Mebleusz
jak sobie radzisz z krawężnikami? nie masz trudności w parkowaniu?
Nom, ogólnie to mam tak, kat pusty, za środkowym odrazu strumienica i poźniej supersprint, ale strumienice wywalam.
Ogólnie to ona jest(powinna być) cała matowa, ale troche farba zeszła i musze kupić żaroodporną farbę, to pomaluje znowu na czarny mat.
Porobie nie długo lepsze zdjęcia.
Zderzak przód/tył jest w wersji bieda tj. czarne, bez lakieru. Z przodu nie mogę dać dystansu bo i tak wystaje już niecałe 0,5cm.
Po krawężnikach nie jeżdże, a jak już musze na jakiś wjechać to podjeżdżam na do niego równolegle, skręcam koła i jakoś się wdrapuje ;)
Co do detailingu to na razie nie miałem na to czasu, padał deszcz i byłem tylko dwa dni w domu z garażem.
dla przypomnienia rzucam foto po myciu w zeszłym roku
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...08082618_o.jpg
Powiem szczerze, że już mam dosyć jazdy "na glebie" i turbo sztywnym zawieszeniu. Jest frajda, fajnie to wygląda, ale jak jadę do rodzinnego miasta ze studiów ~200km w jedną stronę to jednak chciałoby się troche komfortu.
#no tak, przód jest pare centów niżej, a te naklejki na lusterku nie wiem po co były, teraz już jest "stickerless"
Po wymianie łożyska dowiedziałem się w końcu jaką mam skrzynie. F20. Należy do krótkich i bardzo wytrzymałych skrzyń, stąd v-max ~200km/h. Bardzo się ucieszyłem na wiadomość o szperze płytkowej, jednak nie na długo.
Znalazłem też powód przymulenia samochodu. Posiadałem filtr powietrza pipercross
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...FTsUdtArThvK6F
i nie miałem zielonego pojęcia jak o niego zadbać, więc po prostu uwierzyłem na słowo - Jak olejowy to ma być mokry. Dopiero dziś dostałem liścia informacji, że ma być wilgotny a ja go miałem w takim stanie, jakby ktoś włożył go do wiadra z olejem. No cóż, zrezygnowałem ze sportowych rozwiązań wrzucając fabryczny filtr. Efekt jest widoczny gołym okiem, nie ma już chwili zwątpienia przy 2.5k obr.
Spotkałem się z ww kolegą w sprawie dziwnych stuków z silnika. Obstawiałem popychacze, jednak miałem nadzieję do końca, że jestem w błędzie. Niestety.
Wymieniłem olej na gęstszy (10w40) i troszeczkę to stłumiło wydawany z silnika dźwięk. Tak czy inaczej, trzeba będzie się tym niedługo zająć. Koszt oryginalnego popychacza to 87zł, zaś zamiennika 40zł. Niby śmieszne kwoty, ale w silniku znajduje się ich 16 co daje odpowiednio 1392zł i 640zł. Przede mną ciężka decyzja, bo pakując się w popychacze INA (fabryczne) będę miał na uwadze to, że dalsze remonty też będę musiał robić na oryginalnych/bdb częściach co skutkuje nie lada wydatkami.
Na pocieszenie dodam, że to i tak o niebo tańsze jak utrzymanie 1.3 CDTI ;)
Czemu będziesz zmuszony zawsze do używania oryginalnych części? Na robociźnie zaoszczędzisz chociaż :) Ja bym się nie pakował w oryginalne części, parę rzeczy wymienisz i przekroczy to cenę auta.
Nie należy do wytrzymałych bo wytrzymuje tylko 200 Nm i jest to zwykła standardowa skrzynia taka jak f16 i f18. Chyba że masz przerobiona na kłową to wtedy może i masz racje z tym że to się do normalnej jazdy nie nadaje.
Prawie wszystko jest tańsze niż fiatowskie 1.3 które trzeba remontować po 100 tyś.
Znajomy wsadził lpg do s8, osobiscie nie czulem roznicy benzyna > lpg.