witam , lubie polewac sobie lokiec kefirem :)
Wersja do druku
witam , lubie polewac sobie lokiec kefirem :)
Mam taki problemik , przestawila mi sie ta czujka w baku , i jak mam polowe baku to mi sie kontrolka z rezerwa swieci , i nie wiem kiedy naprawde jest rezerwa , co moge z tym zrobic?;d
O witam szanownego Palladina of Spear. Jak tam leci? Mozna kupic 125 zarejstrowane na 50. Hmm jak cie policja zatrzyma do kontroli to moze sie doczepic, ale zawsze mozna lekko zabudowac silnik ? Taki koles kupil aprille 50 i poprostu wymienil silnik na 125 i jakos jezdzi :P
moze sie doczepic?Czlowieku jak sie doczepia to ma gosc kurwa przejebane , wiec jak go tak serdecznie witasz , to nie radz mu tak bo bedziesz mial go na sumieniu.I watpie to co mowisz ze gosc do 50 wlozyl silnik od 125.
Edit
Własnie , dzis zatrzymal mnie jakis gosc autem i mowi ze jak bede mu jezdzil po trawie to mi dupe skopie , po tym odrazu dal po gazie i nie mialem jak sie wytlumaczyc.Po zadnej trawie mu nie jezdzilem , nie wiem o co typowi chodzilo , ale jak gosc bedzie do mnie z lapami lecial , to jak mu przypierdole jakigo moga byc konsekwencje?
Ja planuję kupno motoroweru. Mam 14 lat. Mam już zdaną kartę motorowerową, jazda skuterem szła mi dobrze, ale to była dosyć licha maszynka. Za to niestety nie za dobrze znam przepisy, test teoretyczny nie zdałem dzięki swoim umiejętnościom tylko dzięki pomocy klasy ;d
Bardzo spodobała mi się Yamaha dt 50 i taką chciałbym na początek sobie sprawić.
Myślałem też nad 80 ale to chyba za "wielka" maszyna jak na początek? Dla mnie obie dt są bardzo ładne, super zaprojektowane etc. I jak już kupię fabrycznie nową Yamahę to będę musiał coś pozmieniać, stunigować? Czy lepiej zostawić tak jak jest?
A po co tu cos tuningowac?Zmienic mozesz cos jak jest jaka czesc zepsuta albo w zlym stanie.Dt 80 nie jest jakos srasznie mocniejsza od 50 , troche szybsza i bardziej zrywniejsza.Szukaj tylko 80 zarejestrowanych na 50 , ale pamietaj jak cie policja zlapie mozesz miec problemy.Ogolnie mozesz brac dt bo to niezawodny motorek.
Witam, witam. Dobrze, nie zaprzecze. Ale skad taki jeden z drogim bedzie wiedzial, ze akurat jezdze motorem 125, skoro mam zarejestrowanego na 50?? Oni to sprawdzaja? Maja takie prawo?;dd Mowisz ze mozna zabudowac silnik - duzo by to kosztowalo? Nigdy nie mialem swojego motora, wiec troche zielony jestem. I poczatki gdy cos sie zepsuje, sa jakies poradniki zeby to moc latwo naprawic domowymi sposobami? I pytanko chyba ostatnie - duzo takie DT pali n 100km?
edit/
Down/
A wiec bd musial sie powaznie nad tym zastanowic... dzieki
pozdro
Killas
Co do 125/50 to jak zlapia to moga wziasc Cie na jakies testy czy cos i zobaczyc rozmiar cylindra ale to jest malo prawdopodobne.
Gorzej gdybys mial wypadek na motorku 125/50...
Wtedy niedostalbys kasy z ubezpieczenia i twoi rodzice mogliby pojsc do wiezienia lub zaplacic pare tys kary za oszukiwanie panstwa.
bo widzisz policjanci , nie sa tacy zieloni jak ty , i naprawde latwo rozpoznac cylinder 50 a 125 , pozatym jak jedziesz powyzej 45 i beda jacys huje to cie moga zatrzymac i na stacje kontroli pojazdow wyslac , a wtedy masz przejebane ty , rodzice , mechanik ktory ci przeglad podbijal , bedzie fajnie co?
Kilasmus Ty mnie wogole kojarzysz ? ; p
Powiem Ci tak, ja 2 dni temu kupiłaem piaggo za 1200zł w komisie. Koles tłumaczył, ze ten skuter jest zajebany i ma blokade na 25km, ale mysle wezme pobawie się. Troche sie go wyczysciło i kurde jezdze jakos 60km, no jeszcze 1 blokada jest ale rolki zjechane, migacze nie działały bo były zabrudzone normalnie jaja za taką cene kupic.
Narazie jezdze bez tablic i dzis rano wyjezdza z naprzeciwka policja, ja spokojnie migacz w prawo i skręcam w polną drogę, a potem gaz jakby cos.
Kup sobie moze narazie jakąs 50 ewentualnie 80 bo to do 80 jeszcze mozna sie zakamuflować.
Kara za oszukiwanie państwa o pojemsci motoru chyba 2 tysiące jest.
Mechanik nie koniecznie będzie miał przejebane, bo może się wytłumaczyć, ze przy przeglądzie zupełnie inny silnik był.
No , mechanik moze sie jeszcze wykrecic , ale on juz nie :)
lepiej nie oszukiac z tymi 125/50 tylko jezdzic bez prawka. 500zl mandatu za jazde bez uprawnien + odroczenie prawka na 2 lata ;d
a co do tego pana iles tam up co pytal o yamahe dt 125. chcesz zeby byl ekonomiczny ? to nie dt. moja byla dt 125 palila przy agresywnej jezdzie 8l a normalnej 6. a powiem ci jedno nigdy nie jezdzilem normalnie tylko zawsze na maxa ;]
Witam wszystkich, mam nastepujace pytanie/pytania:
mam zamiar kupic Aprilie RS 50 podtuningowana na 80 [mialem zamiar 125/50 ale mieszkam w Warszawie, glownie jezdzil bym poza nia wiec kontrole drogowe byly by na porzadku dziennym] czy moze polecicie mi cos [50-50/80] co rozwinie te 120-130km/h nie bedzie sie psulo zbyt szybko wyglada dobrze [interesuje mnie scigacz] i zmieszcze sie z ogolnymi wydatkami w 4-5 tysiacach
z gory dzieki za pomoc
@Edit
Szukam, przeszukalem wszystko na allegro, ale nie wiem czy taka 50 przyjebana na 80 [aprilia RS] pocisnie te 120 chociaz, i nie wiem czy napewno Cagiva Mito po tuningu pojedzie 190km/h a nie przekracza mojego budzetu] wiec pytam tutaj :P
moze np cos w cenie rski ma lepsze osiagi/wytrzymalosc?
Up
jesli scigacz i ma jechac 130 , to stuningowane derbi gpr , lub aprilia rs , honda nsr , yamaha tzr , patrz na allegro i szukaj ;p
LoooL wielkie ludzie co wy dzisiaj macie z tymi tuningami ? Rowery jeszcze potuningujcie i się pozabijajcie ;<
Uwierz mi kolego że jak kupisz se RS 50 bez żadnych przeróbek w dobrym stanie będziesz bardziej zadowolony niż z jakiejś RS po tuningu zarrznięta przez jakiegoś napalonego małolata...
Chcesz jechać 120 ? To kup 125 i będziesz jechał 120 nie martwiąc Się że zaras Ci się rospadnie nie wiem czy wy lubicie tak żyłować te motory ? Jak jechałem kumpla TZR po tunigu to przy 120 tak wyła jakby zaras miały korby z niej wyskakiwać wolę swoją 125 jadę 5/6k rpm i jest lajtowo.
Wogole te scigacze 50 , to sa takie zalosne ze masakra , odglos taki jak simson...Na twoim miejscu kupilbym enduro jakies , Yamahe Dt z roku 2004 + , derbi sende , rieju lub aprilie cos z silnikiem minarelli am6.
do miasta enduro nie bardzo, nawet bym nie wykorzystal w pelni tego co potrafi, kupil bym skuter ale ich nie trawie a chce 120 zeby jakis wypad za miasto wyszedl przyjemnie a nie w pozycji siedzenia na kiblu trzymajac manetke na full tak jak na skuterze, nie kupie 125 bo nie bede zdawal a1 [bezsens] a jak juz mowilem mieszkam w jednej z dzielnic WARSZAWY z czego wynika ze bede poddany kontrola policji nie jednokrotnie i nie mam zamiaru ponosic konsekwencji lewych papierow, i naprawde jezeli nie mozecie mi pomoc, poprostu nie piszcie a nie "co wam do lba strzelilo" .....
to tyle....
dzieki za dobre intencje....
@EDIT
ale taki crossik to az korci zeby go pokatowac na bezdrozach a takich niestety u mnie niema :(
bardziej nastawiam sie na dojazd do szkoly i pracy, jakis wypad w weekend pojezdzic
wiec raczej "scigacz" bo skuter moze praktyczniejszy ale nie trawie tego za ch*j
@edit 2+
dolaczam sie do prosby kolegi [@2down]
ile wynosza koszty rejestracji
I jaka jest minimalna cena prawka a1 w wawie moze ktos orientuje?
[niemoge znalesc za mniej niz 900zl ;/]
Jak nie enduto to supermoto , sam mam i jakos dobrze mi sie jezdzi nawet po lesie na lysych oponach ;dAprilia , rieju, derbi senda, motorhispania w huj tego jest na tych samych silnikach.Te motory roznia sie praktycznie mozna powiedziec wygladalem:)
No to młodsze roczniki ja bym się nastawiał na A1 bo większymi pojemnościami napewno nie pośmigacie do 21 /24 lat.
rejestracja czego ? 50 ? Umowa > urząd > PZU bądź inne piepszone złodziejstwo > skarbówka nie zawsze.
#btw
Cross 50 /80 za wiele nie ździała już nie gadajcie bo katowanie to się nazywa darcie na 5 biegu rowy głębokości do kolana ; o u mnie prawie wszystkie są po przerzucane ze 125 na 50 i tam ludzie problemu nie mają byłem z ludźmi nawet 250 km od domu i kontrole mieliśmy i tam żadnych cyrków nie było raz nawet mundurowy się śmiał bo u kolegi w enduro na cylindrze 125 było nakute, aleeeee ;d
o dobre pytanie ;)
Hm... Dowód ? 70 ? Blacha też chyba z 70 ta mała. Ubespieczenie jeżeli utrzymane w porządku to groszowa sprawa tylko ciągła opłata pobierana jest. Hmm ok 200zł ? -/+ dawno się nie rejestrowało motorka ;)
Rejestrowalem ostatnio motor to 100zl bez blachy zaplacilem , bo mialem juz.
Edit
up
co do motoru na ulice to supermoto , enduro , lub scigacz ( co odradzam, no ale jak cie sie tam podoba).Jak chcesz jezdzic tylko po ulicach to szukaj motorow z lysa opona , bo na kostce po ulicy zle sie jezdzi.
Napisz jaka kasa dysponujesz to sie cos dla Ciebie zbajdzie.
#Kimex
Jedyne co mi przychodzi do głowy to kibel ze sklepu ;d 3 lata powinien wytrzymać, większość ma już dozowniki oleju no i będziesz miał jako tako gwarancje więc te 2 lata będzie bezpieczniej... Wątpię żebyś poradził se z jakimś enduro bo gdyby Ci coś padło to przeklinałbyś motory i twoja kariera z motorynkami szybko by się zakończyła ;d
#edit
To on chce dozownik jego sprawa ; d po pierwsze najważniejsze w jego wymaganiach jest to że się kompletnie nie zna.
#edit2
No to dalej jestem przy skuterze dla ciebie
A moze ma kogos kto by mu to zrobil?Skuter nie da sie porownac do normalnego moto , gaz i tyle w nim...I uzywanie dozownika jest niebezpiczne , bo zapsuje ci sie ta pompka , i silnik zatarty ;/
co Ty dowaliłeś z tym odroczeniem prawka.
u mnie już parę osób miało doczynienia z taką sprawą;
jeden co uderzył samochodem miał 17 lat bez prawka pijany i miał 500zł i odroczenie na 2 lata
a drugi co jechał bez prawka i policja stała to zaczął uciekać jak go złapali to dostał odroczenie na pół roku i 500zł
a jak normalnie się zachowujesz nigdzie nie walniesz to nic Ci nie zrobią tylko przy wypadku albo jak jedziesz pijany, niekiedy nawet Ciebie puszczą i nic nie płacisz.
http://www.allegro.pl/item685147138_...a_1_razem.html
opłacało by sie w coś takiego inwestować?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1073747
second
Mam zippa quantum 2008r. GT5
Przejechałem w zeszłym tyg jakieś 30-50km. i odstawiłem do garażu, dziś niechciał odpalić. Próbowałem ze stacyjki/kopanika/pilota.
Akumulator jest naładowany, paliwo jest, świeca iskrzy mokra jest tez odpaliwa, kable wszystkie są podoczepiane tam gdzie mają być.
W czym moze tkwić problem ;/
Spróboj go jeszcze pokopac, a jak nie to odkręc swiece i daj mu zastrzyk swiezej benzyny.// Sorry nie doczytałem ze mokra od paliwa jest.
Aha no i jeszcze sprawdzałes czy masz olej? Bo moze ci blokada sie właczyła ja tak miałem 6 dni temu, a kontrolka oleju mi sie nie zaswieciła.
Skutery mają to do siebie ze jak stoją to nie chca odpalic, mozesz jeszcze na zmiane kopac i starter itd.
@up- ktos mowił ze skutery są sux, ale dla poczatkujacych jak najbardziej dobre, albo ze tylko gaz,gaz,gaz przeciez są skutery biegowe Ogar 900 czy własnie kolega proszący o pomoc ma biegowego chyba.
SOrry za kolejny edit ale czy to jest 4 suw?
a co to za roznica ? zal cie.
gowno wiesz a piszesz to co uslyszales od kolegow z podworka. pewnie anwet nie wies jak taka swieca wyglada. zal. pozdro-pocwicz.
co do teo nie palcego quantuma. przeciez masz jeszcz gwarancje to zawiesz im i niech ci robia a jelsi nie amsz to przeczysc gaźnik bo jesli ejst zapchana dysza od paliwa to za ameryke nie odpalisz. uprzedzam twoje kolejne pytanie. dysza paliwa jest w komorze plywakowej na dole gaźnika musisz odkrecic ten dol i ta srubka po srodku z mala dziurka w tej srubce to wlasnie dysza.
Jest to 2-suw
Mam zrobione 1200+km w ostatnim czasie zrobiłem 30-50km i dziś niechce odpalić ;], do serwisu niema sensu go trzaskać ;].
Zaraz spróbuje się pobawić w czyszczenie.
Ja myslałem ze on ogołem przejechane ma te 50km ; D Co z olejem?
Przeczysc moze ruszy, moj koles ostatnio miał tak to go kopalismy 30minut + starter i wreszcie złapał, a dzien wczesniej na nim jezdził.
Tak jak wyżej sprawdź na nowej świecy.
Mógł Ci sie również rozregulować gaźnik. W chińskich sprzętach czasami tak bywa ;]
no aczemu nie noobku. moze byc zapchany i po 2km. jak wjedzie w duzy syf. na dodatek to jest quantum=chinczyk a z nimi nigdy nie wiadomo.
po 10 to nie ejst zeszyt od jezyka polskiego i pisze jak mi sie podoba a to ze t ynie mozesz zrozumiec to juz tylko twoja wina bo widac jaki jestes ,,yntiligentny"
pozdro-cwicz nadal.
up: co do tej waszej swiecy to musi miec kolor kawy z mlekiem inne kolory sa ZUE !
#up ..
Albo to robisz specjalnie waląc tyle błędów w 1 zdaniu albo próbujesz zrobić z Siebie 5 latka pró mechanika ..
Jaki polecacie motor za 4 tysie (125cm3)
Cross, ścigacz, turystyk a może kurwa dla inwalidy?
Witam wszystkich..
Mam zamiar kupic sobie jakis "motorek" mniej wiecej dopasowany tak jak w opisie nizej:
1. Ladny wyglad ;D
2. Bez awaryjny
3. Bezpieczny [tzn. nie mam duzego doswiadczenia w tym wiec nie chce sie odrazu zabic lub miec klopoty z jezdzeniem ; p]
4. Predkosc minimalna jednak to 100-120 km/h bo z czasem bedzie sie chcialo pojechac szybciej tak wiec podkreslam minimum, jesli jest szybsza moze byc ;p
5. mozliwie jak najlzejsza !! zeby sie z nia nie szarpac ;p
Mam 16 lat, 182 wzrostu, waga 65kg i do wydania jakies 4000 zl moze wiecej ;)
Mam nadzieje ze mi cos fajnego doradzicie.. myslalem glownie nad crossem/enduro bo kolo siebie mam las wiec moglbym powiedzmy sie tam uczyc [po czasie poszalec] bo sa bezpieczne drogi/szlaki wiec spoko, a po ulicach to raz na jakis czas, ewentualnie czasem jakies 30km do kuzyna ;p Tak wiec taki i na las i na ulice.. Podobaja mi sie tez scigacze, ale nie mialbym sie zabardzo gdzie uczyc jezdzic [wyczuc go] wiadomo o co chodzi, chociaz glownie trzymam sie przy crossie/enduro
Z gory dzieki
PS. chodzi mi o motorek by jezdzic na karte motorowerowa, ewentualnie kupie 125 zarejstrowana na 50 ;p
up no i co ze zrobisz homologacje? jak na taka np cr to nie ma papierow tylko umowa kupna sprzedazy ewentualnie jakies ksiazki serwisowe. Jak kupujesz crossa w salonie nowke to do niego tez nie ma papierow zeby go zarejestrowac.
Jak juz cos to z homologacja jest exc a sx to cross.
A i zapomnialbym dodac exc nie pojezdzi sie na A1 bo na a1 musi byc moto do 125 i do 15km(oczywiscie te moto sa blokowane po czym sie je odblokowywyje i maja te 30) a exc nie jest blokowany i odrazu ma kolo 40km
Chodzi mi w sumie bardziej o enduro bo tym mozna jezdzic po ulicach..
Yamaha DT ;]