A kto by nie chciał ;<
Słyszałem dzisiaj zajebistą historię. Podobno będzie trzeba mieć rejestracje nawet na KASKU!
Beka niewąska.
Wersja do druku
Raczej napewno.
Potrzebuje jakiś rękawic na moto. Tak do 100zł
Myślę nad czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item970323907...ack_rider.html
Witam,
Czy możecie polecić coś ciekawego do 125ccm żeby było na A1, bo ostatnio dorwałem się kasy, tydzień do 16 urodzin, a skuter mi ukradli.
Powiedzmy, że mam do wydania jakieś 6, może 7 tyś zł. Myślałem nad Aprilią RS i Hondą CBR.
Edit:
Musi to być motor sportowy o wyglądzie i pracy ścigacza, nic innego nie kupię. Odblokowany z V-Maxem co najmniej 140km/h.
Aprilia RS. Jest większa niż NSR, wygląda dużo powazniej, jest bardzo mocna.
Nad CBRką nawet się nie zastanawiaj.
Jeżeli zależy Ci na bardziej basowej pracy silnika to polecam Yamahę YZFR naprawdę ładnie mróczy mimo małej pojemności v-max powinien zadowolić Cię, jeżeli chcesz coś naprawdę szalonego polecam Aprilię rs /gs 125 przyspieszenie jakieś 5s do paczki wyglądem dorównuje większym motorkom a jeździ się bardzo wygodnie.
Jak dla mnie w 125 jeżeli chodzi o ścigacza góruje Apka GS ;]
#Sc'avenger~
Dziękuje i wzajemnie życzę wszystkim Wesołego Alleluja :)
#numery na kasku
to jest akurat ładna pogodaowy dżołk.
co do 125 to powiem tak: jezdzilem nsr125 jc22, yzf-r 125, cbr125, rs125gs i zykłą. Chyba tylko mito nie jezdziłem. i tego wszystkiego wybrał bym :
1. yzf-r 125 dlaczego? wyglad boski, spalanie max 3,5L na 100km, osiagi zadowalajace 130-140 wyciśnie, ogolnie ladne moto i dobrze sie prowadzi.
2. rs125gs- tylko i wyłącznie za moc bo sie zbiera i to okrutnie.
minusy? spalanie, dźwięk (bzzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz)
plusy? szeroka guma, osiagi, jako taki wyglad.
3. nsr125 jc22
tak jak w rs125 gs. tak samo sadze.
Zdałem teorię na A1 23 Grudnia za pierwszym razem. Za parę miesięcy robię prawko i nie warto było mi tego A1 robić żeby przez jeden sezon pojeździć jakąś 125-tką. Więc jednak nie sprzedaje skutera, pojeżdżę nim przez ten sezon i później coś większego się kupi a nie bzyczące 125.
Ale dokończę te A1 robić to później będę miał zniżki ;p
Dobrze się zastanów byłem też napalony.
@tuninguje skuter - taniej wyjdzie i nie będzie problemów ze sprzedażą tego i kupnem nowego i przynajmniej wiem co mam ;) bo wywalić na nowe moto 20k+ za 125 jest głupota nawet jak się jest bogatym.
Będę odrestaurowywać MZ 250 nie Etz tylko MZ.
Rok temu nią jeździłem, ale to było przed zimą i później zostawiłem i o niej zapomniałem. Tłok, Korbowód, wał jak nowe (regeneracja w Białymstoku + nowy tłok). Jest to poj. 250 w dwusuwie. Olej w lagach wymieniony (ładnie odbija ;)) regulator napięcia i cała elektryka + biegi też ok. Tylko ciężko go jest odpalić (na pych również) a nie będę za każdym razem odkręcał świecy i nalewał wachy... Macie jakieś pomysły?
Dodam foty jak wrócę do domu.
Siema, wzieło mnie coś na odrestaurowanie czegoś starszego rocznika.
Myślałem nad ogarem 200,205, opłaca się je robić by pojeżdzic rekreacyjnie? Jeśli tak to jaki model? tanie częsci i dobrze dostepne? Moge wydać na niego do 350zl
Ustaw zapłon kolego, motocykl jak najbardziej okej połamałem na nim obojczyk ;)
Ja robię dniepra MT10, jeżeli masz tylko 350zł to raczej nie opłacalny interes chyba że chcesz to zrobić na tzw odpierdol, bo takie zabawy pochłaniają pieniądze tracisz z czasem rachubę ale wyjazd z garażu każdej pięknej niedzieli takim motorem wynagradza każdą złotówkę.
Tak myślę, że może ma za małą dyszę i paliwa nie dostaje?