W mechanice jakieś 50zł.
Ponawiam pytanie miał ktoś styczność z Hondą XL 250s?
Wersja do druku
przecie to sredniowieczne jest ktory to rok? patent z tlokiem od malucha jest dobry :) bo sam lubie patenty stosowac ;) korobowod to chyba na jebaju albo w autoryzowanym serwisie ale to majatek bedzie koszcic. popatrz na allegro moze beda jakies czesci z rozbiorki. a i nie zapomnij ze to czteropak i oprocz tych rzeczy moga byc jeszcze wyjebane zawory i lancuszek rozrzadu wiec wtedy to sie tego nie opyla brac wgle.
chudy771
no niby 2,500 za rs ale to jest rok 94 wiec starawa i na doddatek na wstepie trzeba w nia wpakowac te 300zl. wiec wychodzi 2,800. ale w sumie za ta kase to chyba dobry sporzecik.
ooo chyba nam posty skasowalo ;pp ja kupilem kiedys za 500zl honde mtx chlodzona ciecza do wymiany byl cylinder i tlok.
Noo skasowało, mierzyłem cylinder tej 250 i ma 77mm a od malucha też 77 jak zrobie szlif to o ile bedzie mniejsza kompresja?(Szlif 1 mm)
nie bedzie wogole kompresji. szlyfy to sie robi co 25 setnych milimetra. a co ten cyl w tej chondzie jest zjechany? czy co? bo jak jest git to na chu robic szlifa? jesli jest juz konieczny to zobacz czy nie ma tlokow do malucha nadwymiarowych na szlify. Wtedy sobie wezmiesz tego nadwymiarowego i zrobisz szlifa.
Siema..
Otóż mam takie pytanie.
Zacznę od krótkiej historii mojego skutera Hondy SFX 70 :)
Jakieś 7 lat temu, mój kolega dostał na komunię skuter Hondę SFX 50 sprowadzony z Włoch z 1998 rocznika. Jeździł na niej sporo (przebieg - 32 tys. km), no ale mu się znudził i postanowił go sprzedać za 1200zł w stanie wizualnym dobrym i technicznym słabym, gdyż z tego co pamiętam to zepsuty był silnik, no ale postanowił w niego zainwestować i zakupić nowy silnik (cylinder, tłoki itp.), a że cylinder 70cc był tańszy z niewiadomej przyczyny od 50cc to zakupił 70cc i oczywiście był zarejestrowany na 50cc. Kupiłem go od niego rok temu za 1500zł, sądzę, że to niedrogo, gdyż rozpędza się do 40km/h w jakieś 5s, a więc w porównaniu do Kingwayów to bardzo dużo. Niestety ma blokadę i ciągnie tylko 65km/h, a więc trochę mało.. Sądzę, że wyciągnie 80-90km/h bez blokady. I tu nasuwa mi się pytanie: Jak zdjąć blokadę? Muszę go rozjeździć (na nowym silniku ma zrobione ok. 500km) czy zdjąć ją mechanicznie?
zdjac ja mechanicznie. Blokada moze byc na module CDI, moga byc jakies zwezki w gazniku, krucciu ssacym i air boxie. Moze byc tez pierscien pod jednym z talerzy po ktorych chodzi pasek klinowy i przez ten pierscien moze nie uzyskiwac pelnej mocy. Moze byc tez jeszcze tak zwany zawirowywacz spalin w tlumiku jak tez zwezka w tlumiku tam gdzie tlumik laczy sie z cylindrem.
zalezy jakie to otarcie bo wiesz ja mialem nicasyl troche porysowany ale zalozylem tloka i hula ;DD korbowod to poszukaj czy nie sprzedaje ktos na czesci na allegro takiego moto. na jebaju jeszcze mozesz poszukac. bo w autoryzowanym serwisie to pewno bedzie ale koszcic bedzie majatek. tloki do malczana sa pewnie nadwymiarowe bo robili remonty w malczanach. a wtedy sie m. in. szlifuje caly blok i zaklada wieksze tloki ;p
http://moto.allegro.pl/item772624283...da_xl_250.html
http://moto.allegro.pl/item757657345..._skrzynia.html
masz tu dwa linki sa korbowody wiec moze ci sam sprzedadza i sa do xl 250 tylko nie wiem jaki ty mas rocznik a jakie tu sa znaczy jeden tu jest 83 a drugi nie wiem ;p musisz sie podowiadywac pomierzyc swoj i moze ktorys z tych bedzie pasil.
No też mam taką nadzieję, że jest lekko porysowany i jak już to będzie tylko trochę słabszy. Na allegro nie ma korbowodu na jebaju też nie, chcesz to sam poszukaj. Mam jeszcze jeden mały problem, bo patrz
tłok z malucha:(zmieniam fote na inną)
http://i154.photobucket.com/albums/s...maluchtlok.jpg
góra prosta bez żadnych wypukłości
a to mój:
http://i154.photobucket.com/albums/s...9/DSC00072.jpg
Jak widać ma on takie wbicia fabryczne i co będzie pasował ten z malucha ? ; p
Dzięki za naprowadzenie, zmierzę go i postaram się popytać, a ten rocznik też coś koło 80~, a z tego co się orientuję to silniki były takie same, obudowa się trochę zmieniła.
te wyciecia sa chyba po to ze to jakos wspolgra z zaworami bo tak samo jest w crossowych czteropakach. tam na tym tloku od malana widac ze jest od gory duzo materialu wiec moze by dalo rade jakos to wyciac. bo raczej bez tych wyciec to moze cos walic o siebie w silniku.
zapytaj tych ludzi z aukcji co ci powysylalem o ten korbowod. ;))
ty a ten tlok od tej hondy to on jest pekniety zatarty czy co sie z nim stalo? bo moze wystraczy mu pierscionki nowe zalozyc i bedzie git majonez.
Czyli wszystko jasne, nic się nie da już z tym tłoczkiem zrobić ; dd
Możesz próbwać, z tym tłokiem od Malana ale nikt Ci gwarancji nie da, że to będzie poprawnie chodziło lub w ogóle czy będzie jak kolwiek chodziło..
pozdro, powodzenia
no syto go rozjebalo ;DD nie no trzeba pokminic zeby wyfrezowac to samo co jest na tloku od hondy na tym tloku od malana i mysle bedzie git.