Wydech i tak bedzie do wymiany na jakas yoshimure za rok pewnie
Wersja do druku
Wydech i tak bedzie do wymiany na jakas yoshimure za rok pewnie
Da rade z cbrki zerwać nalepki? Pozbył bym sie napisu "125r" ale nie wiem czy jakies ślady na lakierze nie zostaną.
@Nigger ;
A nalepki nie są pod klarem?
Wydaje mi sie ze po chamsku naklejone sa na lakier
#suszarka do wlosow i poszlo bez problemu, bez śladów. Pod lakierem sa jedynie naklejki z napisem honda i skrzydla
No to masz więcej szczęścia niż ja.
Jutro jadę oglądać moto. Problem w tym, że jeździła nim kobieta i wymyśliła sobie kwiatki po czym poszedł na to lakier bezbarwny. Nie wiem czy lepiej malować czy oklejać
Nowa zabawka
Załącznik 355003
@Exequt'er co to za maszyna?
Triumph Street Triple 675 R
@Nigger ;
Z tego co pamiętam to miałeś kilka razy akcję z policją o jazdę na jednym kole. Jak to się skończyło w sądzie?
Jezeli chodzi o triumpha to w dalekiej przyszłości widze siebie za kierownica triumph thruxton, to byłoby cos :)
JESZCZE go nie było, ale zmieniłem moto z Vki na rzędówkę i spodziewam się problemów w następnym sezonie
Panowie dostane teraz kurtki na moto w dobrych promocjach? Kupie dobra kurtkę za ~600-700zl? Możecie cos polecić? Problem mam ze jak sie pochyle to mam odsłonięta dolna czesc pleców
Jak tam u Was? Ktoś już jeździł?
http://static.pokazywarka.pl/o/8/i/f...33ed8_orig.jpg
http://allegro.pl/kurtka-motocyklowa...ant=6428373292
Nada sie na CBR w cieplejsze czy tez zimniejsze dni/wieczory? Czy to kurtka tylko na turystyka? Nowsze generacje tej kurtki kosztuja ok 2tys
@Exequt'er ; @Nigger ;
Lepsza będzie na zimniejsze, ale w lecie też pojeździsz.
Wszystkie membrany powodują, że będzie Ci w tym cieplej, co w lecie może trochę męczyć. Wtedy przydałaby się kurtka z Meshu, ale w zwykłych tekstylkach spokojnie można jeździć cały rok.
Vanucci to ta sama firma co ProBiker także 2k nigdy bym nie dał za ich kurtkę.
Byłem dzis w sklepie stacjonarnym i kupiłem kurtkę alpinestara, z wbudowana membrana przeciwdeszczowa i odpinanym ociepleniem.
Najpierw szukałem wśród kurtek macna i ixion ale ni chuj nie mogłem dopasować rozmiaru, jestem szczupły i wysoki wiec kurtki dobre na długość były bardzo duze i wyglądałem jak ludzik Michelina, pozniej patrze na alpinestar - cena po rabacie spoko, wyglad na mnie spoko - dopasowana z delikatnym luzem, na długość gicior, wyglądałem i czułem sie w niej dobrze, kolor czarny, co napisane na metce? Ze kurtka damska xD czy przeszkodziło mi to w jej kupieniu? Nie :PP
#na metce ze damska, ale patrze teraz na np filmy na YouTube to model zakładający kurtkę to facet wiec w sumie chuj wie, wazne ze mi przypasowała, jest wygodna i dobrze wyglada
https://northwestmotorcyclesdirect.c...125R-Tail-Pack
Dostane cos takiego w polskim internecie? Oryginalny tail pack do cbr 125, jeżdżenie z plecakiem troche męczące
Pod nazwą "Tank bag" na pewno coś sobie wybierzesz. Z paskami, z magnesami(o ile masz bak metalowy). W lidlu kiedyś był za grosze i zadowolony z niego jestem. W mały plecak Vanucci i tank bag spakowałem się z dziewczyną na weekend łącznie z butami.
Panowie ja nie w temacie, prawko na A to obecnie 24lata tak? I nie trzeba mieć wcześniej jakiś A1 i innych wymysłów? Kurs się przechodzi normalnie od podstaw jak 18latek z wąsem pod nosem czy teorie mi darują skoro jeżdżę autem szósty rok?
Darują teorie gdy masz A1 lub A2, prawko B nic nie da, oprócz przyzwolenia na jazdę na 125ccm, reszta posta sie zgadza
Teorie na A* różni się kilkoma pytaniami od B dlatego wszystko od nowa przechodzisz.
Zastanawiam się nad kupnem motocykla na następny sezon (jakoś w marcu zacząłbym szukać czyli za rok). Co polecacie do max 12tyś zł za sam motocykl?
Chciałbym żeby nie był starszy jak 2008r. Możliwe to w ogóle? Jak się ma konstrukcja takiego motocykla który ma np około 10 lat max? Bo samochód to wiadomo, ale starszego motocykla niż 10 lat wolałbym nie kupować.
Zastanawiam się nad sportem (ścigacz) alba na takim motocyklu na którym można szybciej pojeździć ale i wygodniej niż na ścigaczu. Za dużo km robić nie będę. Bardziej weekendowe wypady. Mam 183cm wzrostu więc nie wiem czy na ścigaczu będzie ok
Celowałbym w 600cm.
Da radę to opanować czy lepiej iść w mniejszą pojemność? Z motorowerami, skuterami i motocyklami 125cm miałem do czynienia od małego dziecka.
Jakies ciekawe zloty motocyklowe na warmi i Mazurach sie szykują?
https://i.imgur.com/2MIsdny.jpg
Nowy plecaczek honda dostała, niby oryginalne akcesorium ale nie obyło sie bez malutkich poprawek krawieckich, cena 500zl. Teraz tylko ogarnac uchwyt na telefon i mozna latac w trasy :D
mam 183 cm wzrostu, po 50tkach wsiadłem na gsa 500, a później cbr 600 f4i. Cbrką jeździło mi się mega wygodnie, robiłem trasy po mazurach, byłem w Ardenach na pograniczu Holendersko-Belgijskim, zero bólu pleców itp. Proponuje♥żebyś sie♥rozejrzał właśnie za f4i, bo bardzo spokojnie i płynnie oddaje moc, nie ma takiego rwania przy którym mógłbys bardzo mocno stracić panowanie.
A co do przestarzałej konstrukcji itp- motocykle starsze niż♥10 lat często są ok, bo jednak motocyklami jedzisz mniej niż samochodem, i o ile ramy nie masz spawanej z trzech różnych, to sporty z początku 00's nadal dają♥kupę zabawy i można nimi super jeździć.
@Bigi ;
Dzięki za odpowiedź. Większość użytkowników poleca na początek coś szosowo turystycznego a nie sporta. I podobno te 120km co ma cbr f4i to trochę za dużo. Bo co z tego że tego nie opanuje.
Myślałem o tych motocyklach, na max 1 sezon albo dwa a później pójść w sporty
Kawasaki ER6
Honda CBF 600
Yamaha FZ6
Yamaha XJ6
Myśle że to w miarę dobry i rozsądny wybór bo mają około 80km i nie hamują tak mocno silnikiem jak np SV650 (która w sumie też jest polecana na pierwsze moto)
Nie wiem jak inni to widzą, ale dla mnie fz6 i f4i to ta sama półka jeśli chodzi o trudność jazdy.
CBFką jeździłem tylko litrem i nie była zbyt wyrywna to po 600 raczej dużo bym się nie spodziewał. ER6 to osobna historia. XJ6 nie jeździłem.
Z tym, że ER6 w pierwszych lat produkcji(nie wiem jak później) to koszmarny motocykl. Po zdaniu A2 kupiłem sobie svkę i na początku wydawało się, że tej mocy jest zbyt dużo. No i mocy mi nie brakowało jak jeździłem sam. Gorzej było w dwie osoby mimo tego, że plecak tylko 50kg. Były już odczuwalne problemy z zawieszeniem no i wtedy zaczynało brakować mocy.
Jak robiłem już kat. A i wsiadałem znowu na ER6 to modliłem się o to, żeby już wrócić na svkę.
Er6 i CBF600 bym odrzucił.
Ja Svką w pierwszym sezonie więcej km zrobiłem na torze kartingowym niż po ulicach. W drugim sezonie już 50/50, ale bardzo mi to pomogło wyczuć motocykl.
Tutaj dążę do tego, że nie ważne co kupisz z w/w moto(no oprócz ER6 :v) wszystko można ogarnąć tylko trzeba ćwiczyć, poznać granice motocykla. Wiedzieć kiedy Fz6 podniesie to koło od gazu(jedź na pełnym baku to nie podniesie :D), a kiedy Svka straci przyczepność przy redukcji.
W svce jak ogarniesz między gaz to nie stracisz przyczepności.
Co do ER6 i CBF600 to co z nimi nie tak?
Odnośnie FZ6 to chodzi Ci o to że ma 100km a CBR F4i ma 120 i dlatego ta sama trudność?
Kupowałbym coś do 12tyś za sam motocykl. SVki bym na razie nie chciał. Wolę na czymś słabszym się doszkolić więc SV650 odpada
CBF600 to jest bardzo porządny motocykl, rzadko się psuje, nie jest wyrywny, ale nie dostarcza tego co przynajmniej dla mnie najważniejsze w motocyklach - frajda.
Jakbyś chciał sobie to zobrazować na podstawie samochodów to wyobraź sobie, że jest to Passat b5 FL 1.9tdi. Każdy Ci powie, że jest to porządne auto, ale nikt nie marzy o tym, żeby nim jeździć.
Er6 sam szukałem dla siebie bo po kursie na A2, bo wydawało mi się, że jest to dobry motocykl(niczym innym nie jeździłem), ale w końcu trafiła się Svka.
Svką pojeździłem 2 sezony i poszedłem na kurs A i wtedy miałem już jakieś porównanie. Svka nie jest świetnym motocyklem do ostrego latania po zakrętach, ale dużo lepsza niż ER6.
Zawieszenie Svki, które uznawałem za słabą stronę Svki i tak było lepsze niż w Kawie. Po 2h na placu erką nie chciałem już na nią patrzyć, bolał mnie tyłek - czułem się na niej źle.
Svka jest większa i nie miałem żadnym problemów z nią jak ćwiczyłem gymkhane.
ER6 na oryginalnych wydechach chodzi jak sieczkarka, nie lubię pracy R2. W pierwszych rocznikach mówiono o tym, że rama lubi pękać, ale nie spotkałem się z takim faktem, a kilka sztuk w gymkhanie jeździ.
Jedyne co w/g mnie było lepsze niż w Svce to skrzynia biegów, która i tak nie jest perfekcyjna.
CBR f4i ma 109koni i zbliżoną wartość nm co fazer. Z tym, że fazer staje się wariatem pow. 8k rpm, a Honda trochę bardziej liniowo oddaje moc co nie znaczy, że nie może zaskoczyć. Trzeba się nauczyć moto zanim się zacznie odpierd****.
Rozumiem dzięki. Trochę poczytałem o tej SV650 i opinie są podzielone. Podobno jest to motocykl który najbardziej hamuje silnikiem więc zostaje mi taki wybór:
Kawasaki ER6
Honda CBF 600
Yamaha XJ6
Wolałbym polatać sezon albo dwa na czymś spokojniejszym i dopiero później myśleć o jakimś sporcie np CBRF4i
A jakieś porównanie pomiędzy Kawasaki ER6 a CBF600? Moc na poziomie 80km więc taka sama, ale chyba ER6 będzie lepiej się zbierać. Szukałbym z rocznika 2008 i ewentualnie wyżej
Szanuję za rozsądek.
CBF jeździłem tylko litrem także opinia dla 600 może być bardzo krzywdząca. Tak jak mówiłem jest to bardzo porządny motocykl, ale nie szukaj tam frajdy.
Jeśli zamierzasz jeździć o mieście wziąłbym Erke, jeśli wolisz wojaże to CBfke.
Z tych trzech wziąłbym XJ6.
No to już raczej nie pierdziawki więc trochę się hamuje bo z początku byłem napalony na CBR F4i :D
No właśnie tak czytałem o tym XJ6 i nawet spoko się wydaję i ten dźwięk 4 garów w ogóle bez porównania do 2 garów.
Chyba, że masz coś innego do polecenia? (oprócz SVki)
A myślałeś nad GSR 600? Co do niego to się za bardzo nie wypowiem bo ja mam GSX-R 600, ale jeśli chodzi o Suzuki jako markę to nie mogę narzekać i ludzie bardzo dobrze o niej się wypowiadają.
Przecież wszystkie 600 to pierdziawki po miesiącu jeżdżenia.
XD
Znajomy jeździł przez 2 lata na R125 i teraz śmiga na R6 z 2013r. Mówi że na lajcie daje radę ale jakoś ciężko w to uwierzyć że można ogarniać taki motocykl w 100%. Przecież taka R6 praktycznie tak samo do 200km/h idzie jak R1
@Bigi ; ale nie równaj r6 do f4i, f4i nawet na koło sama nie rwie
Będę się rozgladal za XJ6 :)
http://m.ebay.co.uk/itm/221541630073...48&_mwBanner=1
Jak ta nakrętka nazywa sie po polsku? Da sie znalesc cos takiego na Allegro? W swojej cbr wstawię to + http://allegro.pl/show_item.php?item=6069626574 ten uchwyt
Pierwsza myśl jaka mi się nasuwa widząc ten uchwyt- dlaczego nic nie trzyma telefonu od spodu?
Nie mam pojecia na jakiej zasadzie to działa, firma znana, bardzo popularna wiec musi zdawać to egzamin
Hanka dostała nowe brzmienie
https://i.imgur.com/9OuQ87Y.jpg
Czy Ty czasem nie jesteś z Rzeszowa? Nie jechałeś tym dziś na polibudę do J? xD
@edit
Looool, dopiero teraz zobaczylem rejestracje, jakis gosc tez na identycznym dzisiaj jechal, 125 i wlasnie dziwnie brzmiala, dlatego mi sie skojarzylo :D
Czy to nie jest podróba Akrapa z Aliexpress / Wish'a ?
Miał ktoś może styczność z R1 RN04?
Jakiś czas temu podczas gumowania zdarzyła się gleba, generalnie wszystko spoko, felgi zmienione bo byly pokrzywione, plastiki pozakladane juz nowe. Wszystko cacy.
Zmienilem bak, bo zamienialem sie z chlopem na baki bo mial kolor w jaki ja celowalem, a ja taki jaki On chcial. Do rzeczy.
Po przejechaniu 5km moto zgasło, na cieplym nie chcial odpalic. Jakis czas pozniej znowu odpalil, po odpaleniu wentylatora odrazu zgasł. Jakies pro-tipy? Co sprawdzic?
Po zamianie baków kontrolka rezerwy się nie świeciła, a wczesniej smigala normalnie. Może być tam jakieś przebicie?
@Sombrero ; dlaczego podróba??
gdzie najlepsze ubezpieczenia moto?