W każdym sklepie motoryzacyjnym albo na szrocie:P Dość popularne auto jak sam zaznaczyłeś, to powinni mieć na stanie.
Alien w Sziku?
cze
zastanawiam sie nad jakąś betą... pojemnosc maksymalnie raczej 2.0 bo gadalem z tata to pierdoli ze jak powyzej 2.0 to oplaty duzo drozsze i ogolnie trzeba bardziej dbac o takie auto, duzo wiecej pali itd.
no i raczej max 2.0 chyba ze dacie jakies argumenty zeby przekonac go na 2,5L w benzynie najlepiej xD
bmw to raczej 5 drzwiowe bo bede jezdzil z kumplami/kumpelami to nie chce mi sie tych siedzien rozchylac...
chcialbym aby ta beta nie byla awaryjna (raczej to nie mozliwe, bo sa dojebane przez drechów?)
spalanie jakos mnie specjalnie nie obchodzi. chcialbym aby byla tam dobra skora, jakies elementy drewaniane tylko zeby ta beta nie bylo dla starego dziadka tylko pasowala dla osoby w moje wieku mam 18lat...) to moze lepiej coupe? ale pozniej lipa z tym przesuwanie foteli i malo miejsca jest...
co sadzicie o tym? pozdrawiam.
Ahh, jedna z najlepszych i najpiękniejszych marek na rynku, a kojarzona przez 99% społeczeństwa z dresami ;( Jakże to boli. Wskocz na allegro, ustaw pojemność, liczbę drzwi i hulaj dusza piekła nie ma :D
Tutaj, jesli jestes leniwy
Filtrowanie, 2.0 4/5 drzwi na moto.allegro
jak nie ściągasz zza granicy to pojemność ma wpływ tylko na ubezpieczenie. Ja za swoje E39 2,5 litrowe płace 744zł za rok, mam prawko od 8 miesięcy + zniżka od współwłaściciela. Rzadziej dojebane są piątki i siódemki, chociaż to i też loteria. Elementy drewniane w E39 wyglądają o wiele gorzej niż te ciemne. E38 ciężko ci będzie utrzymać, a najmniejszy silnik w E38 to 2,5 litrowy TDS.
Podaj ile pieniędzy możesz przeznaczyc przeznaczyć na kupno samochodu.
to stac mnie tylko na e36 z 2.0 i to nie jedzie? czemu? za ciezki i za malo kuni?
znowu e39 2.5 nie dostane w tej cenie?
i znowi czemu na e38 3.0 np bym nie wyrabial z tymi czesciami? co tam sie jebie? to taki wyczynowiec? nie chodzi o paliwo.
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=75&t=48259 masz tutaj koszty utrzymania e38..
W e39 się nie wtrącam, bo nie miałem do czynienia.
Ja swoje e39 kupiłem za 12700. 1996 rocznik, prawie początek produkcji, ale nieźle wyposażony. Cena trochę mała, ale później się dowiedziałem dlaczego - pęknięta chłodnica i kilka rzeczy dziwnie naprawionych (na przykład taki czujnik. Zamiast tego białego został wstawiony kawałek węża gumowego. Efekt? Często wyskakiwał mi komunikat, że brakuje płynu w chłodnicy, nawet jeżeli płyn był właśnie dolany). Za taką cenę trzeba się dobrze rozejrzeć.
E38 728i z 1996-98 trzeba dać jakieś 15-16 tyś zł. Na start musisz wymienić olej pozmieniać filtry, świece i takie tam pierdoły które kosztują. Musisz liczyć się ze spalaniem 14/15 litrów po mieście a nawet i więcej jak będziesz go piłował.
Co do 3.0 V8, wiadomo więcej cylindrów więcej mocy, większy zużycie paliwa, droższe naprawy.
Inne zawieszenie inne hamulce zresztą jak w każdym V8.
To tyle w temacie.
Oczywiście możesz kupić E38 za 15 tyś ale podejrzewam że będzie ciągle stał w garażu/parkingu czy gdzieś tam :)
Dla przykładu podam cenę czujnika absu do e38 200 zł ~ oczywiście można kupić ten "czujnik" za 70 zł ale nie na długą metę.
Wielu fanatyków bawarek w temacie, to może i ja się zapytam o model tej marki, a konkretnie M5 E39. Moje zapytanie to: czy można kupić takie ///M za niespełna 40k bez ukrtytych wad technicznych? Troszkę wierzyć mi się nie chce, widziałem wcześniej takie auto na aukcji, jakiś czas później zobaczyłem na żywo w akcji (jazda bokiem po rondzie rotfl). Poprzedzam zapytania, to była na bank M5 rocznik '99, żadna 'podróba'. Samochód chyba został już opchnięty, bo nie mogę nigdzie znaleźć tej oferty. Ten sam lakier co tu: http://allegro.pl/bmw-m5-2001-lift-d...447730542.html
P.S. Tamta BMW nie miała czujników parkowania i ekranów w zagłówkach. Przebieg chyba jakoś koło 180k km o ile dobrze pamiętam.
EDIT: Znalazłem ją w archiwum, sami oceńcie: http://moto.archiwumallegro.pl/?item...99_r_v8_400_km