Almera odpada, to na pewno, chyba, że N15 masz na myśli to MOŻE nie będzie tak źle. A mitsubishi colt?
No i czy ty przypadkiem nie miałeś porsche kupić?
Miał ktoś z Was styczność z alfą GT i może mi coś o niej powiedzieć? I jeszcze astra gtc mnie interesuje. Jak ktoś wie coś ciekawego na temat tych furmanek to byłbym wdzięczny za informacje.
Obie bardzo fajne.
GT imo lepsza, bo jak na Alfę ma bardzo wysoką niezawodność (każdy silnik, diesel naprawdę dobry jest) i do tego jest rzadkością na naszych drogach (gdzie taka Astrucha to praktycznie jak Malan jeszcze 10 lat temu).
No i powinieneś dostać ją za lepszą kasę niż Opla więc wszystko przemawia za Włoszką ;)
I ten wygląd - mistrzostwo.
Znalazłem kupca na mazde i powoli się za czymś rozglądam, a ta alfa naprawdę wpadła mi w oko. Za ile mniej więcej powinienem zgarnąć jakiś dobry egzemplarz z rocznika 2006+ ? No i jak wygląda spalanie w tym 1.9 dieslu i 2litrowej benzynie?
Jeszcze zastanawiam się nad peugeotem 407 coupe 2.2(?) benzyna. Opinie?
Co do opla to oczywiście chodziło mi o astrę III. IV generacja imo podoba mi się fest :P
Dużo info masz na autocentrum, a jak nie tam, to sobie sprawdź takie fora jak np. alfaholicy.
Z tego co ja wiem, to jest to bardzo udana Alfa, psuje się bardzo rzadko, nawet typowe bolączki mało się jej chwytają. Diesel jest wspaniały, a i właśnie 2 litrowa benzynka chwalona.
Cena myślę w granicach 25-30k, ale powinno się zamknąć koło 26.
A myślałeś może o czymś takim:
http://otomoto.pl/bmw-330-coupe-204-...C29344114.html
za 24k to ja chyba R75 w V8 bym mógł kupić :DDD
drogie te bumy...
Jak na 3 litrowego diesla w coupe po lifcie to jest bardzo tanio. Tylko tak poglądowo dałem :) Te silniki są naprawdę kozackie.
Fajna Beta, ale jednak trochę tego się widzi, naprawy 2x droższe niż w Alfie, a 24 tysie to niezbyt wiarygodna cena.
Lepiej niech zostanie przy AR.
Nie wiem czy 2x droższe, ale jestem skłonny uwierzyć, że droższe bo w końcu to inna klasa auta, za to może lepiej z bezawaryjnością. Nie wspominając o komforcie i wykończeniu.
Porsche mi sie podoba od lat, jak przylecialem do irlandii to pomyslalem - czemu nie?. Cena zakupu jest nieduza (za €10-€12k mozna juz ladne egzemplarze znalezc), ubezpieczenie cenowo ok. Tylko nie wiedzialem, ze podatek bedzie taki wysoki.
€2000 rocznie podatku. Jak sobie to przeliczylem na zlotowki, to az mi sczena opadla. Na taki poziom konsumcpji nie wejde, oj nie. Dlatego zaczalem szukac czegos malego i skoczylem na tym co pisalem ostatnio.
Dla porownania stawki podatkow:
Yaris - €190 rocznie
Almera - €500 rocznie
Pojazd z silnikiem 3.0+ (czyli wiekszosc porsche) - prawie €2000 rocznie!
Z tą bezawaryjnością to bym się wstrzymał, bo jak pisałem, GT jest bardzo udana pod tym względem.
Komfort wysoki, jak to Alfa, a BMW to znowu nie jakiś Rolls (a na pewno nie takie coupe).
Wykończenie topowego modelu Alfy nigdy nie stoi na niskim poziomie, wątpie, by odbiegało od niezbyt topowego BMW.
Imo nie można postawić innego znaku między tymi autami niż "=", bo to kwestia gustu, które się wybierze (no i może finansowa).
2.5 litra też jest.
No ale zgaduję, że to ciągle ponad 1k eurasów.
Ew. możesz poszukać po starych Porszakach, piękne auta, np.:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1E_ca_1969.jpg
Tam były takie silniki jak 1.6, który zupełnie wystarcza, by napędzać tak lekkie auto.
No i ten styl, ah...
Ależ ty jesteś uparty :) jedno i drugie to samo, więc po co przepłacać nie?:PCytuj:
Z tą bezawaryjnością to bym się wstrzymał, bo jak pisałem, GT jest bardzo udana pod tym względem.
Komfort wysoki, jak to Alfa, a BMW to znowu nie jakiś Rolls (a na pewno nie takie coupe).
Wykończenie topowego modelu Alfy nigdy nie stoi na niskim poziomie, wątpie, by odbiegało od niezbyt topowego BMW.
Imo nie można postawić innego znaku między tymi autami niż "=", bo to kwestia gustu, które się wybierze (no i może finansowa).
Nie chciałem porównywać tych aut bo to jak niebo a ziemia, mydlić oczy zawsze sobie można. Oczywiście dopóki człowiek nie dotknie i nie przejedzie się :)