pozdrawiam tych co czytają że zrozumieniem ;P
Ja mam podobnie w Audi tyle że odpalam dopiero jak zgaśnie znaczek "code" wtedy nie gaśnie, jak zapale wcześniej to 2-3 razy muszę zapalać ;) Ale u mnie to chyba wina immobilizera
co do tej laguny http://www.auto-swiat.pl/1-awarie-si...ionym-zaplonem wiadomo jak to jest, ogólna opinia że niby sie psuja a wiekszosc jezdzi i nic im sie nie dzieje
w BMW też mam totalnie bezsensowsne odpadające klapki na kolektorze ssącym i jakoś trzeba sobie z tym radzić a to niby bmw... :)
http://l.wigflip.com/rSmYBQFp/roflbot.jpgfaktycznie tubina wyszla. xD
Ale w lagunach to prawda w tych ogoline dci czesto padaja turbiny
Escort MK7 1.3 Endura-E. Przepływomierz sprawdzony, lewe powietrze nie ma się którędy dostać, wszystkie miejsca sprawdzone. Po odpaleniu przez chwilę chodzi jak diesel, a kurczę, niestety moją skrzynię z narzędziami wziął wujek w trasę, a do mechanika nie ma opcji, że pojadę regulować zawory, wolę to zrobić sam.. Tylko się zastanawiałem, co jeszcze na szybko mogę sprawdzić oprócz tych zaworów. Dlatego się tak ich uczepiłem, bo jeżdżę na LPG, a jak wiadomo, od tego zawory dostają po dupie :|
Na benzynie tak samo. Po prostu wydaje mi się, że jeśli po wciśnięciu gazu zamula, a po kilku sekundach wyrywa go do przodu (nie jest to problem z przepływomierzem/czujnikiem położenia przepustnicy/filtrami) to mogą to być zawory.. Wyreguluję je w przyszłym tygodniu i najwyżej dam znać, czy minęło..
Luz zaworowy nie ma nic do tego ale wyreguluj i napisz potem to będziemy myśleć co dalej :)
Objawy związane z zaworami to warkot i stukot nietypowy dla danego silnika inny niż zwykle... brak kompresji i to głównie na ciepłym silniku kiedy wszystkie elementu się rozszerzają, no i problemy z odpalaniem pojawiają się u Ciebie ? W najgorszym dla Ciebie przypadku trzeba było by wymieniać całe szklanki z płytkami - bo podejrzewam że takie masz właśnie szklaneczki...
Tak, napisałem w poprzednim poście na poprzedniej stronie, że problem z odpaleniem mam. Odpala i albo się dusi i gaśnie, albo jakimś cudem nie zgaśnie. Czasem muszę odpalać dwa razy, czasami trzy. Mam regulację zaworów śrubami, więc wyregulować to nie problem, a uszczelkę pod pokrywę mam już przygotowaną. Podobno są różne objawy za małego i za dużego luzu zaworowego i mogą wystąpić spadki mocy i nierówna praca silnika, a to mnie teraz interesuje, bo czasem mam nawet tak, że wcisnę pedał gazu i silnik trzyma obroty (odpiąłem wtyczkę czujnika prędkości, więc to nie jego wina!), które spadają po kilku sekundach. Podczas jazdy w korku trochę jest to uciążliwe. Kiedy zatrzymam się na przykład na skrzyżowaniu obroty mocno przez chwilę falują po wrzuceniu biegu jałowego, ale to tylko czasami. Wyczytałem, że właśnie to mogą być problemy z luzem zaworowym. Do tego zastanawiające jest to, że po chwilowym katowaniu silnika (jak np. się spieszę) obroty utrzymują się przez długi czas na wysokim poziomie, aż do ostygnięcia silnika.
mam samochod gastronomiczny, ciągnie ok 5-6 kw prądu. Poleci ktośgodny agregat do tego ścierwa ?
Jest jakieś forum o Mercedesach tak jak o bmw BMW Polska ? bo szukam i nie mogę się dopatrzeć takiego większego forum