wystarczy mu upowaznienie, ktore sam moze nawet napisac.. byle byly tylko rozne podpisy
oczywiscie nie naklaniam do takich rozwiazan, to tylko propozycja :P
Będą. Każde auto w końcu się psuje, a raczej zużywa i wydatki typu zawieszenie będą na porządku dziennym. Nie wliczam w to napraw pozaprogramowych, ale takich też nie możesz wykluczać. Liczyć trzeba się z tym, że jeśli coś się posypie (elektronika, nietypowa usterka wszelakiego typu) to zostaje jedynie ASO, 95% prywatnych nie chce nawet spojrzeć na volvo.
A spalanie swoją drogą, SerQ dobrze mówi, 15l w korku to absolutne minimum.
Temperatura się zmienia i właściwości przewodnictwa metali. A licznik to woltomierz ^^
Zawór westgate, bo tam kierowniczek powietrza w turbie chyba nie ma (nie mam pojęcia jaki to merc, więc tylko gdybam). Może też pompa się pierdzieli np przez syfy i nie podaje tyle paliwa ile trzeba i nie ma nawet co tej sprężarki rozpędzić, a choćby miało to na powietrzu nie pojedzie.
@Pavel311
A nie upieram się, dobrze że poprawiłeś. Ale zmiana wskazań tak czy owak może być spowodowana temperaturą.
jechałem dzisiaj pełnym samochodem to mam wrażenie, że minimalnie lepiej było, ale nie wiem czy czasami to placebo nie jest. Teraz jestem na uczelni, ale jak będę w domu to spróbuje, tak jak pisałem, zatkać ręką wlot powietrza i sprawdzę czy się osłabi albo zgaśnie.
@ARTI
nie nie, właśnie tutaj zmiana temp metali nie ma znaczenia, bo jak było zimno i gorąco to obroty tak samo wchodziły. Dopiero od kilku dni mu się poprawiło - tak jak pisałem.
Podłącz komputer i zobacz ile on pokazuje obrotów, a ile jest na obrotomierzu. Zdziwisz się jakie potrafią być różnice.
no wiem że mogą być różnice, ale mi chodzi o to skąd taka nagła zmiana która się ciągle utrzymuje. I to nie jest spowodowane przez temperaturę.
anyway pod domem otworzyłem filtr powietrza, wyjąłem go i ten otwór zatkałem ręką. Gdzieś czytałem że auto powinno zgasnąć albo mocno spaść z obrotów. U mnie chodziło bez zmian ;/ Wychodzi na to że gdzieś jest dziura jeszcze w jakimś wężu, chyba że ten test jest zły :D
Tak ale różnice od rzeczywistych obrotów, a tutaj kolegi silnik pracuje na innych obrotach niż pracował...
Ale auto generalnie nie jest słabsze ? Domowym sposobem to weź jakiegoś plaka do ręki i po dolocie wszystkie złączki psiknij podczas gdy auto będzie na biegu jałowym pracowało ( autostarter będzie lepszy ale z braku laku plaka też łapnie ) Jeżeli będzie po obrotach zaczynało chodzić w momencie psikania to masz nieszczelność, ewentualnie złożonym sposobem kiedyś sprawdzałem co jest z dolotem to dorobiłem pierścień do turbawki który szczelnie obejmował dolot turbiny na jego górze zrobiłem wentylek jak w kole, podałem trochę ciśnienia i znalazłem na małym wężyku syk i świst...
Do odwaznych swiat nalezy, jade jutro kupic to Volvo. Czego sie moge spodziewac po samochodzie tej klasy?
Chcialem znalezc recenzje s80 w top gear, ale to za starafura, recenzji nie prowadzil trio najlepszych prowadzacych w historii
Akurat o tym co możesz spotkać na miejscu to ekipa TG Ci nie powie. Poczytaj jakieś artykuły w autoswiatach, motorach, pamiętam że kiedyś czytałem porównanie s80 z saabem w motorze, ale to bardzo dawno było.. Podjedź nią do jakiegoś dobrego warsztatu gdzie Ci go pod kompa podłączą.