Hmmm, bardzo mało korozji, ale jednak, osadziła się tuż nad nadkolami, działać coś samemu, czy już lepiej dmuchać na zimne i do lakiernika?
Hmmm, bardzo mało korozji, ale jednak, osadziła się tuż nad nadkolami, działać coś samemu, czy już lepiej dmuchać na zimne i do lakiernika?
jaki byście polecili tani(gdzieś do 3k), małopalący samochód? (najlepiej pewnie gaz lub diesel). Żeby tylko jakoś wyglądał i nie był mały jak cc czy maluch.
myślałem nad takimi jak peugeot 106, ford fiesta, czy jakieś renault clio. Żeby się mi nie rozpadł po pierwszym użyciu i był zdolnych do przejechania np. 100-200km jednym ciągiem ;d
jakieś przykładowe linki:
http://otomoto.pl/peugeot-106-1-0-ek...C20141010.html
http://otomoto.pl/ford-fiesta-C20151147.html
http://otomoto.pl/renault-clio-renau...C19297608.html
Do 3k, to ja myśle tylko jakaś mała benzyna. Nie patrz na przebieg, rok itd, tylko trzeba obejrzec blachy i silnik, to będzie priorytet.
Corsa
VW, Seaty i Skody ok. 15 letnie powinny dac rade
Silnik po przejściach może palić znacznie więcej w mieście niż w trasie. Przykładem kolegi, jego golf w trasie schodził pod 5l, a przy codziennej jeździe do szkoły (5km w jedną stronę przez miasto) pobijał swoje rekordy, po 12l nawet żłopał. Do 3k można już znaleźć jakiegoś golfa 2 z gazem, nawet jak weźmie te 16l/100km (mój tak potrafi przy codziennych korkach) to wychodzi taniej niz 8l/100 benzyny ;d Ja polecam golfa II, tylko nie silnik 1.6 PN. Najdokładniej oglądałbym podłogę i silnik.
kolega ma fieste w benie do sprzedania za 500zl ;d a co do malego autka to bym seja sobie kupil na twoim miejscu tylko nie wiem czy sie wyrobisz w tym przedziale. koleszka ma to mu w korkach chyba 6 czy 5 l beny wciaga. ja to tez sie chyba przymierzam to seja tylko ze sportinga jakiegos takiego ze 100km bo moje aktualne auto wciaga 20-25 litrow ;p
Jezeli jezdzil modzonym to sie zgodze, jeszcze jezdzac po Olsztynie w godzinach szczytu (dla tego nie lubie jezdzic do Olsztyna o 14, co nadrobie na trasie trace w miescie), ale tutaj mowa o zwyklym silniku bez modow. Kolega pisal o trasach rzedu 100-200 km wiec benzyna raczej odpada. Skrzynie w 1.6, 1.8 sa krotkie. U mnie gdy jade 100 spali 6 l gdy pojade 120 chce juz 7. A diesel czy jedziesz 100 czy 130 spali tyle samo. Jezeli kolega sie zastanowi nad golfem to polecam Jr'a(70 koni) badz sb'ka(80 koni + intercooler). Jezeli malo koni mozna szybko podniesc moc.
Siemanko mam taką sprawe z passatem b5 po lifcie 2001 rok 1.9 tdi~~potrzebuje zarówki do kratki wentylacyjnej
Jak by ktos mial jakieś strony ,linki to prosze o odpowiedz w temacie
Z góry dziękuje.
Panowie kolejne pytanie, tym razem na temat Forda Focusa 1.8 diesel ( one wychodziły coś koło 2000roku)
Podobno ten silnik bardzo niezawodny, tak się zastanawiam czy na początku 2012 sobie nie kupić takiego.
Ma ktoś?
Znacie może jakieś strony, na których bedzie ile dany samochód był warty np. w 2002r?