roverki 200 / 400 - mega auta
Polecam, lol ;dd co prawda miałem "malutkiego" pecha przy zakupie, no ale życie. Ale nie zamieniłbym teraz na żadnego Golfa, Swetra czy co tam jeszcze...
Jeśli chcesz z LPG to szukaj silnika 1.6, a wystrzegaj się 1.4, które są bardzo kapryśne. Lepiej też wersje poliftową, czyli chyba od 99'.
agreed, chociaż za tą cenę bałbym się go kupować
w bravo tak jak pisał rudolf wystrzegaj się silnika 1.4, słyszałem od jednego mechanika, że ma słabe smarowanie tłoków czy coś takiego
z innych to:
-ibiza
-astra I - ale strasznie gnije
-corsa pewnie za mała dla Ciebie ;d
-punto?
-może meganke coupe byś dorwał
-mazda 323
-polo
http://img.interia.pl/motoryzacja/ni...ma_4474918.mp3
Hah dobre jajca =D
Szkoda tylko że 95% aut na allegro właśnie jest po takich przejściach ;/
Panowie, pilna sprawa. Radio do 280zł z USB. Może być allegro, kiedyś pytałem i mi polecił ktoś jakiegoś tam Pioneera, ale niestety nie miałem kasy, więc pytam znów:)
Jezeli samochod jest w dobrym stanie technicznym to nie powinno z nim byc problemow jak ma tyle naruchane. Zwaszcza diesle, nie powinno sie z nimi nic dziac do wieku w ktorym powinno sie zrobic generalny remont silnika (500 tys. km) w tym okresie nie powinna Ci strzelic ani turbina ani wyleciec tlok. Wszystko zalezy od ludzi, jak jezdzil, czy na biezaco zmienial oleje itd.
Znam 5 posiadaczy bravo z 1.4 i nie maja zadnych problemow. Dwoch na biezaco jezdzi do niemiec (czasami nawet 4 razy w tyg.) i nie maja zadnego problemu ze smarowaniem. To jest taki sam silnik (jak sie nie myle) w punto, i w nowych bravo, evo. Bravo polecam w 1.9 105 koni, nawet jedzie, male spalanie i czesci w przystepnej cenie (org.)Cytuj:
w bravo tak jak pisał rudolf wystrzegaj się silnika 1.4, słyszałem od jednego mechanika, że ma słabe smarowanie tłoków czy coś takiego
może dożuce cos na temat bravy 1.4 ;p
Jakies 3 miesiace temu naprawialem takiego. Zawory klekotaly, nie bylo smarowania na krzywke na walku, przez co walek sie scieral. po wymianie zaworow walka etc. wszystko niby gralo. Miesiac temu ten sam facet przyjechal do nas z tym samym problemem. Znowu nie ma smarowania.
W tym modelu jest takie dziwne rozwiazanie, ze olej dostaje sie na walek poprzez takie kanaliki, ktore czesto sie zapychaja.
Kiedys na googlach szukalem co to moze byc. Po wpisaniu w wyszukiwarce modelu i rocznika wyskoczyla mi strona o naglowku "brawo - ulubieniec mechanikow" XD
Nie zgodze sie z twierdzeniem 'brawo-ulubieniec mechanikow'. Mam praktyke we fiacie, sama nazwa daje malo do zyczenia, lecz samochody sa godne uwagi. Taka sama opinie ma alfa. Kazdy samochod moze miec cos uszkodzonego bo poprzedni wlasciciel dopierdalal samochod. Ostatnio kumpel zarznal silnik w alfie, brak oleju, zawory wyjebaly, korbowod rowniez.
Dzisiaj ogladalem audi a3, silnik zyleta, zawieszenie rowniez. Jednak odpuscilem gdyz samochod byl malowany na sztuke. Jezeli by gosciu zszedl z ceny juz by stala w garazu ;)
Lecz nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem, znalazlem golfa (lepiej wyposazonego, mlodszy) i sie aktualnie zastanawiam nad nim. jest troche do malowania do i zrobienia.
I tu mam pytanie, jakie felgi do golfa 4 ? (w razie jak bym kupil. myslalem nad bbs rs)
Wiem, mi wisi, czy on bedzie malowany czy nie, lecz zeby to nie bylo robione na sztuke. Na dachu byly 3 parchy. Gadalem z kumplem lakiernikiem, powiedzial, ze ciezko jest malowac ten kolor (granatowy) i koszt jaki by dla mnie mogl zrobic to 4 tys. Gosciu nie chcial zejsc z ceny (16 + malowanie) to troche duzo za a3 z 98 roku.Cytuj:
Czy ja wiem, jak auto dobrze pomalowane, nigdzie mocno nie bite to i mozna kupić malowane. Jest mały odsetek aut, które przez 10-15 wytrzymają bez malowania.
Golf iv, zależy jaki silnik ;p bo do 1.4 przecież nie zawalisz kapcia 17.
Golf 1,9 115. Do 1.4 nawet bym nie wsiadl. Nie dosc, ze nie jedzie to jeszcze spalanie jak w 1,8 t.