Rover zajebista firma. Części te same co civici. W środku jest zajebisty i tak samo na zewnątrz. Piękne auto. Poluję też teraz na 400 ale buda ta druga, bardziej limuzynowa. Ale takie 75 to bym chciał :))
Rover zajebista firma. Części te same co civici. W środku jest zajebisty i tak samo na zewnątrz. Piękne auto. Poluję też teraz na 400 ale buda ta druga, bardziej limuzynowa. Ale takie 75 to bym chciał :))
mi tez faje ale troche za dziadkowate nie sadzicie? po prostu dla starszych ludzi..
powiem tak...chyba nie, mi sie podobaja, zalezy od gustu?
Ktos sie orientuje jak wyglada i ile kosztuje zalozenie turbosprezarki do auta o pojemnosci rzedu 1,6?
/tak pytalem bo podoba mi sie kiedy turbo sie wlacza i jest takie dopierdolenie ;)
jest cos takiego jak ustawianie dawki paliwa na pompie wtryskowej/paliwowej.
Jakich 6 tys? Jezeli poleci po kosztach to wyjdzie nawet do 3.5 tys. Jezeli tylko wstawienie i nic wiecej to ile moze turbina kosztowac do 1.6? Przeciez nie wsadzi duzej i bedzie miec mega laga. Kolektor wydechowy made in home (spawarka i zabawa). Orurowanie, intercooler mozna dorwac uzywany w dobrej cenie.Cytuj:
Nie opłacalne? Na przykładzie BMW, to same części ok. 6 tyś, robocizna gdzieś drugie tyle. I to przy silniku 2,5-2,8.
Hehe, jakby patrzeć pod tym względem to mało jaki tuning byłby opłacalny :P A świadomość posiadania silnika 1,6 turbo - bezcenne :D Ale do rzeczy.
Koszty zależą od tego jak się chcemy do tego zabrać. Jeśli chce się wstawić turbo tylko żeby mieć to chyba nawet ~6k wystarczy. Dmucha się wtedy 0,3 bara i nie trzeba za dużo przerabiać (wzmacniane tłoki, zakucie itp.), ale co to za frajda? Gadałem z ludźmi z BBTP i np. koszt dmuchania 0,5 bara (dawało 160 KM) w Bravo 1.6 to jakieś 14 koła. Z kolei w silniku 2.0 przy sprężaniu 1 bara to już minimum 20 tysięcy a nawet grubo powyżej, ale za to prawie 340 koni ;dd
a jaka jest różnica w spalaniu między 1.4 a 1.6 ? Też roverek 400. Kurde bo dzisiaj byłem obejrzeć 400 w 1.4, miał być super stan bo w aukcji tak napisali, koleś jak do niego dzwoniłem mówił tylko że pompa do wymiany, a tu cała buda zarysowana i wgnieciona i co najlepsze - po wyjęciu kluczyków silnik nadal chodził, że już o szybach elektrycznych które latały jak silnik w ursusie nie wspomnę.
Zależy mi na jak najtańszej jezdzie. Miasto i 20km trasa, ale na niej są częste stopy. Diesel odpada niestety i lpg też. Jeżdzę max 120, ale to rzadko. Przeważnie 90 - 100, po mieście tak 60 max. Lubię szybko się rozbujać po starcie, ale bez pisku opon. Więcej niż 2,5k obrotów na mieście nie robię więc nie grzeję silnika. TO chyba aż takiej zauważalnej różnicy w spalaniu między 1.6 a 1.4 nie będzie co ?
Nie wiem jak sprawa ma się w 400, ale ostatnio sprawdzałem mojego potwora 1.4 i w trasie 7,2l/100 przy niezbyt ekonomicznej jeździe, w mieście 8,5 do 9 albo i więcej, ale wtedy gdy wyciskam z niego siódme poty. Myślę, że w 8 litrach byś się spokojnie zmieścił nie szalejąc :D
co do różnicy 1.4 a 1.6 to możesz sprawdzić tu http://www.autocentrum.pl/spalanie/rover/400/ii.html chociaż jak widać, jest duża rozbieżność między poszczególnymi raportami
Panowie, teraz ja mam pytanie:D
Chciałbym zmienić kolor samochodu, musze gdzieś to zgłaszać?
Dokładnie chodzi mi o zamiane budy auta :D Bo jedna jest po strzale.
http://www.forumsamochodowe.pl/zmian...uta-vt1335.htm
musisz to zgłosić o ile jest wpisany kolor ; d
Kolor mają gdzieś, ale zmieniając budę zmienią się numery nadwozia. Google "zmiana nadwozia" i masz. Tu jest to w miarę dobrze opisane http://bip.city.poznan.pl/bip/public...pis&sp_id=1761
Panowie, jako że przydałby mi się pierwszy wózek toteż rozglądam się i przeglądam oferty samochodów z instalacją LPG do powiedzmy +/-4 tys. zł.
Co proponujecie?
Jak narazie wypatrzyłem z takich średnich aut Fiata Bravo.