A ja mam taki problem podczas startu rme i nie wiem co z tym zrobic ~.~
Wersja do druku
A ja mam taki problem podczas startu rme i nie wiem co z tym zrobic ~.~
Zainstaluj .NET Framework 2.0.
Ehh... pomocy plxx
Gdy Chce edytowac mapke Evolutions 8.1 to wyskakuje blad ze nie moze odczytac all npc ....
Co zrobic zeby byly all npc w map editorze pod 8.1
Help me plx
Mam problem przy odpalaniu wyskakuje błąd "Invalid format of tibia.dat"
Wiem co jest źle ,edytor odczytuje tibia.dat jako plik viedo ,jak zmienić przeznaczenie tibia.dat na taki żeby był neutralny nie otwierany żadnym programem?
Dobry spis, jednak ja poszukuje tradycyjnego map editora, nie simone czy rme do 8.1, byłbym bardzo wdzięczny jeżeli byś dodał takowy do spisu...
a mi sie bardzo przydalo i wszystko ladnie chodzi :D
spoko mi sie podoba
A Simone 8.1 Nie Łaska dać?
@up
A to co, przepraszam, jest?
@topic
Bardzo dobry spis, na pewno musiałeś się natrudzić, aby tak ładnie to wyglądało. Nawet biorąc pod uwagę, że część jest z poradnika Azerotha, który jest zbanowany =/
Również duży plus za ChangeLog. Teraz wiadomo, czego możemy spodziewać się w coraz to nowszych wersjach.
Mógłbyś jednak dodać tłumaczenie apitisa, co do ChangeLoga RME.
Z uszanowaniem,
Ewande
Heloł!
Ma ktoś może jaki kolwiek map editor, w którym są podpisane itemy z 8.1?? Obojętnie jaki; jak ktoś podrzuci,(jeśli SimOne) to podpiszę na RME, (a jeśli RME) to podpisze na SimOne :)
Ma ktoś map edytor pod 8.1 ale żeby nie uzupełniało końcówek terenów? Potrzebuje takiego, bo to auto uzupełnianie jest przeszkadzające. :|
Up@
Wystarczy nacisnąć Ctrl + a (w simone), w RME samo a.
Topic@
Ostatnio był update na tibię 8.11 i RME nie chce mi działać. Jak chce go uruchomić to ciągle mi pokazuje żebym pokazał folder gdzie jest zainstalowana tibia 8.1. Jest jakiś map edytor, który by działał poprawnie...?
A masz jakis silnik pod 8.11? Bo jesli nie to na cholere Ci mapeditor pod 8.11... E?:P
Fajny spis map edytorów! Przydał sie 7.6 i 8.1 THX! Repucik plusik!
najlepszy RME latwe opcje ale ot map editor wiecej wszystkiego chyba mi sie zdaje ze ma
OTMapEditor 0.51
* Added nologout/nopvp/pvpzone support
* Updated the icon (Thanks Heliton)
* Fixed a bug were some items where not shown in the item list.
Link: hem.bredband.net/johannesrosen/OTMapEditor-0.51_81.zip
stworzcie mapke rl tibi na otrs i bedzie git
Proszę bardzo
- Instalator sprawdza już, czy .NET 2.0 jest zainstalowany
- Wsparcie Unicode. Powinno już działać pod Ubuntu "poza pudelkiem" (wxWidgets Unicode jest standardem AFAIK)
- Dodano menu niedawno używanych plików.
- Możesz już szukać itemów używając CTRL+F (Opcja pokazywania spawnów zmieniona na przycisk 'S')
- Spisz listę unikalnych itemów (unique items), itemów z action ID i pojemników zawierających itemy używając Edit->Find Unique.
- Możesz od teraz szukać jakichkolwiek pędzli używając 'Jump to item menu (menu przechodzenia do itemów)', możesz przełączyć pomiędzy szukaniem pędzli/itemów używając CTRL+J
- Ulepszenia wszystkich powiadomień; powinny mieć bardziej odpowiednie rozmiary
Bugfixy:- Edytor już więcej nie traktuje plików jako sprzed 7.6
- Pędzle działają już odpowienio kiedy opcja "Pokaż tylko kolory (show only colors)" jest włączona
- Gumka do mazania jest widzialna, kiedy używa się okrągłego pędzla
- Checkbox minimapy już pokazuje, czy jest ona włączona, czy nie
- ID miast zaczyna się od 1
- Ładunki run są już zapisywane
- Itemy nie są już wyświetlane w zakładce "Inne (others)", gdy są obecne w innych kategoriach
- Kopiowanie (copy) & wycinanie (cut) uchwyca już spawny i potwory
- Możesz już ustawić ścieżkę do folderu danych by przekierować się do niej (głównie użyteczne podczas debugowania)
- Losowanie całej mapy nie powinno już resetować schodów i tak dalej.
- Paleta potworów jest posortowana według nazwy.
- Paleta potworów powinna teraz uaktualniać się prawidłowo, gdy importujesz potwory i NPC.
Mam wielki problem. Otóż gdy w sim0ne map editor stworzyłem temple i chce robić obok temple ulice to jak daje ulicę kratkę obok podłogi w temple to podłoga w temple zaMIENIA SIę w podłogę taką jaką daje na ulice... Czym to jest spowodowane? Jak to naprawić?
Umiesc jeszcze ten " rapidshare.com/files/92923577/Map_Edytor_7.6.rar "
To jest do tibii 7.6 z tibia.dat itd.
a tam nie ma u ciebie w żadnym z 7.6 x D
Czy są tu MapEditory pod 8.11?? Jak są, to prosze o odpowiedź. A tak, to potrzeba było tego :) Nie trzeba będzie szukać 100h =D Dzięki!!
witam,
mógłby ktoś tu umieścić jakiś map editor po 8.1,8.2 pod linuxa?
z góry THx;d
Mógłby mi ktoś pomóc ??? Gdy robie mapke w RME 1.4a i chce zapisac to wyskakuje mi błąd RME.exe i czym to moze być spowodowane :/ ?
Mam problem z RME.
Wcześniej mi działał świetnie i nawet z mapą z NPC, które działały nawet po przerobieniu mapy. Dzisiaj patrze, usunęło mi wszystkie monstery -> expowisk nie mogę. Zainstalowałem jeszcze raz- skutek: kiedy chciałem edytować mapę to mi edytor wysiadał. Może mi ktoś wyjaśnić tkaie zjawisko i dać mi jakieś rozwiązanie, żebym mógł dalej edytować mapę?
Pozdro
P.S. Próbowałem na kilku rodzajach RME i nadal mam tak samo :/...
Skoro już jestem w temacie, to napiszę swoją prośbę odnoszącą się do map edytorów pod najnowszą tibię 8.2
Czy takowe map edytory istnieją? Może być RME oraz Sim0ne. Na stronie głównej tego tematu nie ma map edytorów pod 8.2.
Ktoś mógłby podać link?
Z góry dziękuję.
Oficjalnych programów jeszcze ich autorzy nie udostępnili. Jak tylko to uczynią, dodam do listy ; )
Mam nadzieje że nie długo udostępnią bo szczerze powiedziawszy sępie się na map edyta pod 8,2 a nawet 8,21
Pytanie mógłby ktoś powiadomić na priv jak wyjdzie silnik pod 8,2 ??
czy do edytowania map w tibi są tylko te dwa rodzaje map edytorów czy są jeszcze jakies inne? Proszę o odpowiedz bo bardzo mi zależy
#up
nie nie ma, przynajmniej ja o żadnym nie słyszałem
#top
Cienki trochę ten spis jeśli chodzi o RME.
Moja prośba:
Działający RME 8.11 oraz 8.2[jak wyjdzie] oba wraz z Tibia.dat i tibia.spr
dzięki :) wielkie
Chlopie niewiem jak ci dziękować !! Robie teraz ots pod 7.92 silnik Zorzin, a do niego trzeba OTMapEditor 0.4.55 który tutaj się znajduje. Teraz spokojnie moge zabrać się do edyta mapki!! Wielkie dzięki.
Kiedy włączam Remere's wyskakuje mi bląd.
Can not find tibia 8.10 data. <--- Z Pamięci :/ Ale cos takiego...
Wgraj do folderu z map editor tibia.spr tibia.dat i tibia.pic << te ostatnie nie jestem pewien xD
Cherry, cherry, twoje formatowanie suxi! :D
Wielki Spis Mapedytorów
Pierwotna część tematu - Azeroth#24
Update - cherryq
Cytuj:
Aby ściągnąć podaną wersję MapEdytora, kliknij w jego nazwę.
1. Dodatki:
a) Creatures.xml - 7.92
b) Tibia.dat - 7.92
c) Tibia.spr - 7.92
d) Pliki DLL
2. Remere's Map Editor:
a) Remere's Map Editor v.1.0.4a1. Simone's Map Editor
- Installer now checks if .NET 2.0 is installed.
- Unicode support. Should now work under Ubuntu "out of the box" (wxWidgets Unicode is standard AFAIK)
- Added a Recent files menu.
- You can now search for items using CTRL+F (Show Spawns moved to S)
- You can now list unique items, items with action IDs and containers containing items using Edit->Find Unique.
- You can now search for any brush using the Jump to Item menu, you can switch between searching for brushes/items using CTRL+J
- Improvements to all dialogs, they should now have more appropriate sizes.
Bug fixes:- Editor no longer incorrectly treats files as "pre 7.6"
- Brushes now render correctly when "Show Only Colors" is enabled
- Eraser is now visible when using a circular brush
- Minimap checkbox now reflects whether the minimap is displayed or not
- Town IDs now start at 1
- Rune charges are now saved
- Items no longer display in "Others" if they're present in another category
- Copy & Cut now handles spawns/creatures
- You can now set the data directory to point to another directory (mainly useful for debugging)
- Rerandomizing the entire map should no longer reset stairs etc.
- Creature palette is now sorted by name.
- Creature palette should now update correctly when importing monsters and NPCs.
a) OTMapEditor 0.51b) OTMapEditor 0.5
- Added nologout/nopvp/pvpzone support
- Updated the icon (Thanks Heliton)
- Fixed a bug were some items where not shown in the item list.
c) OTMapEditor 0.4.78 experimental
- Updated to 8.1 format
- Removed all deprecated items from the material window
d) OTMapEditor 0.4.59 - 8.00
- Experimental release with auto-borders
- Updated the creatures.xml and materials.xml (thanks Rudixx)
- Added enable/disable auto-border function (Edit->Auto borders), you can temporarly enable auto-borders if you hold down Ctrl while drawing.
- Made the focus-rectangle stand out a bit to make it easier to see if auto-border is enabled.
- Increased the layer number for grass borders
- Fixed a bug with remaped types wouldnt have the same layer number as its remaped type
e) OTMapEditor 0.4.55 - 7.92
- Teraz powinien dzialac z systemem Windows Vista x64
- Przebudowany, wieksza waga plikow, lecz nie wymaga plików DLL!
- Zmieniono kilka ustawien, teraz nie potrzeba framework .net 2.0 do uruchomienia programu
f) OTMapEditor 0.4.54 - 7.92
- Poprawka wersji 0.4.54(bug, fatal error[...]4).
g) OTMapEditor 0.4.52 - 7.9
- Funkcja Template Działa na wszystkich itemach.
- Dodane okno,w którym są wszystkie action i unique id na mapie(podwójne kliknięcie jest równe przejściu do pozycji uid lub aid)
- Edytor teraz czyta pliki items.otb i items.xml(obydwa razem).
h) OTMapEditor 0.4.50 - 7.8
- Dodany Eksport Housetitles(domków)
- dodany wygląd potworów/npc z addonami w edytorze(zmieniamy w creatures.xml)
- Kreatury po funkcji template maja poprawne zacieniowanie
i) OTMapEditor 0.4.4.90 - 7.6
- Poprawiony bład z złymi kolorami w napojach
j) OTMapEditor 0.4.4.87 - 7.6
- eksport minimapy
- Dodawanie itemów do kontajnerów(zrób kopie mapy zanim to zrobisz!)
k) OTMapEditor 0.4.488b build 4 (eksperymentalny)
- Ziemia może posiadać teraz action/unique id!
- 0.4.488b build 5 (eksperyentalny)
l) OTMapEditor 0.4.488b build 2 (eksperymentalny)
- Pokazuje błąd gdy nie wykryje potwora/npc w creatures.xml
- Usunięty "Remove Tool", teraz działa tylko Select Tool,przy kopiowaniu mapy musimy brać kopiuj/wklej.
- Ulepszone ciągnięcie i przesuwanie(select tool)
m) OTMapEditor 0.4.487
- Dodane wczytywanie i zapisywanie npc na mapie
- Eksperymentalne okno "Multiple-Material"
- Pokazuje tylko opcje aktywnego piętra
- poprawione błędy
n) OTMapEditor 0.4.486
- automatyczne id drzwi domków
- poprawione błędy
o) OTMapEditor 0.4.480
- dodano "minimap"
- dodany "house-maker"
- pliki xml zapisują się o 300% szybciej
- dodane lepsze błędy gdy ładowanie mapy nie powiedzie się.
- poprawione błędy
p) OTMapEditor 0.4.479
- poprawiony błąd z napojami nie pokazującymi poprawnego koloru
r) OTMapEditor 0.4.478
- Poprawione błędy z 0.4.478
s) OTMapEditor 0.4.477
- Dodane pozycje miast
- Gumka ma większe rozmiary(1x1 zabiera tylko itemy z ziemi,nie zabiera ziemi/podłogi)
- Można wpisać tekst na tabliczkach w map edyotrze
t) Starsze wersje:
- Dodana funkcja Template[do zmienienia starych brzegów itd. na nowsze(działa tylko na brzegach)]
- OTMapEditor-0.20
- OTMapEditor-0.21
- OTMapEditor-0.25
- OTMapEditor-0.30
- OTMapEditor-0.32
- OTMapEditor-0.35
- OTMapEditor-0.361b
- OTMapEditor-0.365
- OTMapEditor-0.366
- OTMapEditor-0.36b
- OTMapEditor-0.4
- OTMapEditor-0.401
- OTMapEditor-0.420
- OTMapEditor-0.421
- OTMapEditor-0.425
- OTMapEditor-0.434
- OTMapEditor-0.437
- OTMapEditor-0.442
- OTMapEditor-0.445
- OTMapEditor-0.446
- OTMapEditor-0.447
- OTMapEditor-0.4471
- OTMapEditor-0.4472
- OTMapEditor-0.4473
- OTMapEditor-0.4474
- OTMapEditor-0.4475
- OTMapEditor-0.4476
Wgraj mi ktoś tibia.spr i tibia.dat błagam!
Za kazdym razem jak instalje tibie instaluje mi sie tibia 8.21!!!
Prosze o download.
RME nie chce sie wlaczyc co mam zrobić?
Zdjecie w zalaczniku
Sorry ze pytam, ale jestem lekko zacofany jesli chodzi o map editory.
Wiem ze Xadrian dawal upload map editora pod 8.2 - ale nie byl on zbytnio czytelny, swiezy - poprostu panowal haos.
Mam wiec pytanie.
Czy istnieje nowsza wersja SimeOne MapEditor 8.2?
Poukladana, czytelna?
Przepraszam jesli cos przeoczylem.
Cherry napisal ze jesli wyjdzie to go zaktualizuje - no ok, nie wiem tylko czy zaspal, czy poprostu jeszcze nie ma editora...
Chcial bym prostej odpowiedzi :
Jest, lub nie ma - jesli jest to prosze o namiary ;)
Pozdrawiam,
Nie tibia.dat tylko tibia.otb - nie ma oficjalnej wersji dla OTServów, więc oficjalnego mapedytora też nie będzie...
...Dlatego po prostu trzeba czekać :D
PzDr0,
XaD.
wyszedł nowy RME - 1.0.5 pod tibię 8.0,8.1,8.2 - link do downloadu:Kod:remeresmapeditor.com/marklar.php
Cytuj:
Remere napisał
wszystko fajnie lecz gdy sie zapisze OTS nie wczytuje mapy...:/ a tak sie ucieszylem ze nowa wersja jest,tylko nie ma tych nowych gor,i jeden wielki + za powiekszenie ikonek odrazu lepiej widac na co sie klika
@nie wczytuje poniewaz server nie ma dobrej wersji items.otb
@heffatos
www.dll-files.com
Mam małe pytanko. Czy jak wstawie jakiegoś potwora w map editorze to czy w pliku spawn.xml on znajdzie się automatycznie czy będe musiał go wpisać ręcznie??
Ja też mam małe pytanko... Istnieje RME z wgranymi autoborderami tych nowych gór? Jak próbuje sam je dodać to, nie działa, a jak próbuje je zrobić ręcznie za pomocą RAW nic się nie udaje, próbowałem na wszystkie posoby ;d
Help!
Automatycznie się doda.
http://otfans.net/showthread.php?t=124329
ma ktos jakis 8.1 sim0ne map editor, ktory jest bez keyloogow? wiem ze jest na google, ale mi chodzi zeby nie mial auto-border [zeby nie robil rogow] bo to mnie wkurza i przeszkadza. jest wogole bez auto bordera?
! refresh ! plz powiedzcie. bo pilnie potrzebuje. wkurzaja i przeszkadzaja mi auto bordery :///
(nie mowcie ze to double bo nastepnego dnia napisany -.-)