Reklama
Strona 75 z 76 PierwszaPierwsza ... 256573747576 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 741 do 750 z 753

Temat: Bleach - rozmowy ogólne

  1. #741

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    12
    Posty
    3,200
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    wooo, tyle lat czekania:D

  2. #742
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Filipiny i Malezja xD
    Wiek
    27
    Posty
    7,985
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Getsuga
    Cytuj Zielony Śmietnik napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szczerze patrząc to ja jestem na nie bo jedno to jest dyskusja pełna merytoryki, a drugie to jest Boryna, który wybiórczo odpisuje na posty, a na te gdzie ktoś go trafnie wypunktował już nie. Śmiesznie było 2 lata temu, teraz to już nie mogę na to patrzeć XD

  3. Reklama
  4. #743
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    30
    Posty
    11,792
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    TENSZUUUUUUUUUUUU
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  5. #744
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Filipiny i Malezja xD
    Wiek
    27
    Posty
    7,985
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Kurwa a blicz to byla fajna chinska bajka, za dzieciaka sie fajnie to ogladalo, te bitki, plot twisty, hollowy, nawet soundtrack spoko
    Ostatnio nawet odpalilem na probe jakis odcinek to niestety po latach to strasznie dziecinne
    Ale w serduszku zawsze bedzie miejsce na ten twór
    Cytuj Zielony Śmietnik napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szczerze patrząc to ja jestem na nie bo jedno to jest dyskusja pełna merytoryki, a drugie to jest Boryna, który wybiórczo odpisuje na posty, a na te gdzie ktoś go trafnie wypunktował już nie. Śmiesznie było 2 lata temu, teraz to już nie mogę na to patrzeć XD

  6. #745
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Filipiny i Malezja xD
    Wiek
    27
    Posty
    7,985
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    W koncu Ichigo zaruchał Orichime?
    Cytuj Zielony Śmietnik napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szczerze patrząc to ja jestem na nie bo jedno to jest dyskusja pełna merytoryki, a drugie to jest Boryna, który wybiórczo odpisuje na posty, a na te gdzie ktoś go trafnie wypunktował już nie. Śmiesznie było 2 lata temu, teraz to już nie mogę na to patrzeć XD

  7. #746
    Avatar Gast
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    3,575
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    ahh ta walka Ichigo z Byakuyą, pierwszy pokaz Bankaia.. szkoda tylko, że tak zeszmacili z czasem ten Bankai, te pierdolenie, że raz na ileś pokoleń obudzony itepe itede, niektóre srogo OP, a inne jak u Renjego spierdolone na maxa XD

    Cytuj LordCompi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W koncu Ichigo zaruchał Orichime?
    a jakże, nie mogło być inaczej
    nic.

  8. #747
    Avatar viionc
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gorzów Wlkp.
    Wiek
    28
    Posty
    4,835
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jaka postac taki bankai

  9. #748
    Avatar Aver
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Tychy
    Posty
    5,277
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Podobno straszny gniot się w mandzie zrobił z tego, prawda to? ;d

  10. #749
    Avatar nick-uzytkownika
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Беласток
    Posty
    405
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    jeszcze troche i drugi sez00n

  11. #750
    Avatar Taca
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    8,560
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    c0
    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak riot games zakrecony niekumaty sam nie wie

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •