Spedzilem dzis 5h zeby tego zbugowanca ogarnac, mam nadzieje, ze komus sie przyda.
Otusz, jak macie skoki fpsow ze 120 do 3, "anomalie" graficzne itp no ogolnie nie da sie grac to polecam zedytowac Engine.ini, GSC cos mieszalo w kodzie UE5 i bajeranckie efekty lumen i nanite leakuja ram, trzeba to wylaczyc w pizdu (jak dla mn to mogli ta gierke zrobic na starym XRayu i tez byloby w pyte)
Nie ma mozliwosci wylaczenia tego z poziomu gry wiec trzeba edytowac plik Engine.ini
znajduje sie on w:
W sekcji RendererSettings dodajecie takie cos:
jak nie macie tej sekcji i sa tylko sciezki to dodajcie naglowek, teoretycznie wasz plik tak wyglada teraz:
A jak was wkurwia kompilacja shaderow w kolko to ten mod:
https://www.nexusmods.com/stalker2he...ab=description przyspiesza kompilacje (ustawcie sobie shader cache w sofcie grafy na 10 giba) oraz ponizszy tweak w ini
:ez
Moj engine.ini wyglada tak jak cos i jest zajebiscie, mozna w koncu grac:
Pozdrawiam, Krzysztof Żuk