Still nie powinno mieć miejsca takie coś jak przepushowanie całego mida zanim enemy sie respi w 35 minucie
Wersja do druku
To prawda, że odwalało pajacerkę i zasłużenie przegrali, ale pojedynczy teamfight nie powinien decydować o wyniku gry i zdarza się to o wiele częściej w o wiele ważniejszych meczach. Wiele gier wygląda tak, że przez 20-30 minut nic się nie dzieje, jeden teamfight i push do końca. Rozumiem w 70 minucie, ale w 30-40? Długie death timery i papierowe turrety to główne tego powody, tym bardziej, że Riot wprowadza coraz więcej możliwości szybkiego niszczenia turretów (Tristana i Azir, blue pot, red buff, nawet ostatnio nowy dragon buff).
Azir to generalnie jest rekordzista.Jak zabije w 15 minucie enemy mida to moge pushnąć 2 turrety zanim on wstanie :D i enemy generalnie ogarnia już jak jest za późno bo w sumie cieżko sie spodziewać żeby typek z 1 itemkiem Ci w 15 minucie skasował 2 turrety w 25 sekund
http://puu.sh/nwmrz/8265e87247.jpg
cudowna postać xD
Ja odpuściłem sobie oglądanie tamtego meczu tsm bo myślałem że kupa, ale jeżeli enemy wygrali teamfight z zerową stratą i pushowali w 5, to w sumie pokazuje różnicę poziomów i wygrana gierka po czymś takim nie jest chyba czymś złym. No chyba że przeżyło 2-3 i dopushowali łatwo.
??? jak mozna przegrac gre 4vs5 wygrywajac early game?
http://i63.tinypic.com/21eonqx.png
pierwszy ranked od poltora miecha i juz jungler bez smite...
co to zapokemonprzywoływacz?
https://i.imgur.com/wxoqV44.png
;p
nie ujales wszystkiego
http://www.twitch.tv/esl_lol
tsm vs skt za jakieś 30 min
http://torg.pl/showthread.php?468846...nship-Katowice
nowy klient
https://www.youtube.com/watch?v=OHJyoHKL7AM