
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Bohaterowie

Kindred the Eternal Hunters zostaną udostępnieni w późniejszym czasie po premierze patcha 5.20! Aby dowiedzieć się więcej o najnowszym bohaterze League, sprawdźcie następujące odnośniki:
- Ujawnienie bohatera
- Spojrzenie na bohatera
- Dobra śmierć
- Sesja pytań i odpowiedzi: Kindred
- Prezentacja bohatera: Kindred

R rozpoczyna się dalej za Azirem.
Gdy wprowadzaliśmy zmiany w skryptach Azira, jedna ze zmian w kodzie Zdobyczy Imperatora spowodowała skutek uboczny powodujący, że falanga jego żołnierzy pojawiała się bliżej jego ciała, co zmniejszało efektywny zasięg tej superumiejętności. Przywróciliśmy ją do jej pierwotnego zasięgu, więc teraz będziecie mogli płynniej korzystać z muru Azira, a jednocześnie będziecie mogli kontrolować zabójców i inne cele o wysokim priorytecie tak jak dawniej.

- MIEJSCE POJAWIENIA SIĘ ŻOŁNIERZY:
175 jednostek za Azirem⇒ 325 jednostek za Azirem

Zmniejszono zasięg Q. Zmniejszono spowolnienie E.
I wciąż jest silny. Osłabiamy odrobinę niezawodność najsłynniejszego mistrza wsadów z górnej alei. Pod zasłoną surowej siły i resetów znajdują się złożone szczegóły, takie jak zachowywanie właściwej odległości od celu i poprawne ustawianie się, aby jak najlepiej wykorzystywać Zdziesiątkowanie. Stworzenie większej ilości sposobów na uniknięcie Zdziesiątkowania, dzięki zmniejszeniu jego zasięgu oraz dzięki zmniejszeniu spowolnienia powodowanego Pochwyceniem, otwiera więcej możliwości skutecznej odpowiedzi na jego ataki, zanim osiągnie on najkorzystniejszy moment do użycia swego wsadu.

- SZEROKOŚĆ OSTRZA:
270⇒ 220

- SPOWOLNIENIE:
90%⇒ 40%

W aktywuje się częściej. E resetuje od teraz podstawowy atak Dr Mundo i jest obliczane na podstawie maksymalnego zdrowia.
Mundo jest najlepszy w chadzaniu tam, gdzie mu się podoba, ale brakuje mu skuteczności w czymkolwiek poza tym. Kilka drobnych zmian na lepsze dla naszego ulubionego doktora powinno wzmocnić jego niezawodność w byciu zagrożeniem dla wszystkich dość pechowych, by znaleźć się na jego drodze.

- Obrażenia i koszt zdrowia następują teraz co pół sekundy, a nie jak dotychczas co sekundę (obrażenia i koszt pozostają takie same jak w patchu 5.19)

- NOWE Od teraz resetuje podstawowy atak Dr Mundo
- NOWE SKALOWANIE NA PODSTAWIE ZDROWIA Kolejny podstawowy atak Dr Mundo po użyciu Masochizmu zwiększa zasięg jego podstawowych ataków o 25 jednostek i zadaje dodatkowe obrażenia w postaci 5% jego maksymalnego zdrowia
- NOWE Koszt w zdrowiu Dr Mundo jest odbierany dopiero, gdy faktycznie zaatakuje swój cel, a nie w momencie aktywowania umiejętności

W ma od teraz koszt w postaci many.
Wprowadzenie Runicznej Glewii zdziałało cuda w kwestii problemów Evelynn z maną, co jest dosyć skomplikowane, gdyż jej zależność od many była kluczowa w utrzymaniu jej w ryzach, podczas gdy ściga swoją ofiarę. Kiedy ta zależność została znacząco poluzowana, dodanie do Mrocznego Szału kosztu w postaci many podkreśla znaczenie tego kiedy i jak Evelynn będzie się przemieszczać w trakcie walki.

- KOSZT:
Brak⇒ 40 many

Czas trwania pola leczenia superumiejętności skrócony, ale teraz skaluje się ona z ilością trafionych wrażliwych punktów.
Od czasu swojej aktualizacji Fiora radziła sobie bardzo dobrze w solowej grze rankingowej, jak również w rozgrywkach profesjonalnych, i wyrosła na bohaterkę dominującą solowe aleje. Mimo że ostatnim razem zmniejszyliśmy jej podstawowe statystyki, aby uczynić ją bardziej podatną na przeciwników, z którymi radzi sobie gorzej, to zdaje się, że będzie potrzeba więcej zmian, aby strącić Mistrzynię Fechtunku z jej tronu.
W tym patchu skupiliśmy się całkowicie na nagradzaniu jak najlepszego użycia Wielkiego Wyzwania. Podczas gdy fakt, że Fiora otrzymuje znaczące uleczenie za skuteczne i umiejętne uderzanie we wrażliwe punkty swych przeciwników, to umiejętność ta często jest używana w celu łatwego zresetowania walki po tym jak jej drużyna razem zaatakuje pojedynczy cel. Chcemy, aby Fiora dawała swej drużynie jakieś korzyści, jednakże przez to jej superumiejętność stała się niezwykle znacząca w walkach drużynowych, a Fiora jest przede wszystkim bohaterką nakierowaną na walkę 1 na 1. Zmniejszamy jej efektywność jako umiejętności, której można użyć i o niej zapomnieć, ale zachowujemy jej wysoką skutecznością w przypadku, gdy Fiora rzeczywiście wykorzysta wrażliwe punkty swych przeciwników.

- CZAS TRWANIA:
5 sekund⇒ 2 sekundy - Czas trwania uleczenia wydłuża się o sekundę dla każdego trafionego wrażliwego punktu, wyłączając pierwszy
- MAKSYMALNY CZAS TRWANIA: Nie uległ zmianie

Krótkie podsumowanie: znaleźliśmy błąd związany z bierną częścią Kalisty W, który powodował, że umiejętność ta nie działała poprawnie, gdy Przysiężonym Kalisty zostawał bohater walczący wręcz. Staramy się znaleźć rozwiązanie tego problemu, ale nie planujemy na razie wyłączać Kalisty z gry.
Na czym więc polega ten błąd? Jeśli Kalista oznaczy danego bohatera bierną częścią swojego W, to jej walczący wręcz Przysiężony musi zaatakować tego bohatera dwa razy, aby umiejętność zadziałała (co więcej, umiejętność nie zadziałała jeśli Przysiężony nie zdąży zaatakować dwa razy zanim oznaczenie wygaśnie). Większość bohaterów walczących wręcz nie ma dość podstawowej prędkości ataku we wczesnej fazie gry, by zdążyć zaatakować dwa razy w trakcie jednego oznaczenia, więc można ewentualnie obejść ten problem, jeśli Przysiężony Kalisty zaatakuje i oznaczy wroga jako pierwszy lub jeśli Kalista odświeży oznaczenie atakując kilkukrotnie. Dziękujemy za waszą cierpliwość, podczas gdy staramy się naprawić ten błąd!

- Odkryliśmy błąd, który powoduje, że walczący wręcz Przysiężeni Kalisty muszą zaatakować oznaczonego wroga dwa razy, aby zadać bonusowe obrażenia wynikające z biernej części jej Strażnika.

Trujące pułapki uzbrajają się szybciej i mają krótszy czas odnowienia.
To ważne! Z powodu zakulisowej pomyłki zmieniono jedynie opis czasu odnowienia Trującej Pułapki, a nie faktyczną wartość. W związku z tym w patchu 5.20 wejdzie w życie jedynie zmiana czasu uzbrojenia się pułapki. Czas odnowienia się umiejętności zostanie naprawiony w następnym patchu. Przepraszamy!
Zostawmy na razie żarty dotyczące Teemo. Zdajemy sobie sprawę, że zwiadowca nie spisuje się najlepiej po ostatnich zmianach, więc postanowiliśmy wkroczyć, aby szybko pomóc mu się odrodzić. Naszym głównym celem w patchu 5.15 było poszerzenie możliwości użycia jego pułapek (pułapkoużyć?), aby pozwolić mu na wykorzystanie przewagi zdobytej w alei w walkach drużynowych, jednak jednocześnie zanadto go osłabiliśmy. Wzmacniając jego Trującą Pułapkę poprzez przyspieszenie czasu uzbrajania oraz ilości amunicji chcemy pomóc mu pozostać użytecznym we wszystkich fazach gry, niezależnie od tego jak zdecydujecie się terroryzować waszych przeciwników.

- CZAS UZBROJENIA:
1.5 sek.⇒ 1 sek. - CZAS ODNOWIENIA:
35/31/27 sek. dla każdego ładunku⇒ 34/28/22 sek. dla każdego ładunku

3 obrażenia od ataku.
Dominacja Vayne w obecnym stanie gry jest interesującym przypadkiem. Z jednej strony Srebrne Bełty, które zadają nieuchronne obrażenia częściowo zależne od ilości punktów zdrowia celu, jak również mobilność, którą w walce daje Akrobacja, wydają się naturalnie pasować do obecnego stanu gry, w którym Molochy i inni bohaterowie walczący wręcz dzielą i rządzą. Z drugiej strony, w przypadku bohaterki, dla której czas spędzany w alei powinien być słabym punktem, i która powinna wymagać dużych umiejętności, aby grać nią efektywnie, częstotliwość z jaką ostatnio pojawia się w grach - i dobrze sobie w nich radzi - rodzi pewne wątpliwości. Aby się tego trzymać, osłabiamy efektywność Vayne w początkowej fazie gry w odniesieniu do innych strzelców, a jednocześnie zachowuje ona swoją silną pozycję w starciach z mocnymi defensywnie bohaterami w późniejszych fazach gry.
- PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU:
53⇒ 50
Dżungla
Cierpliwość
Zajęliśmy się kilkoma problemami dotyczącymi z systemem Cierpliwości, który wprowadziliśmy w ostatnim patchu. Przede wszystkim dziwne jest to, że trzeba czekać aż potwór zresetuje się do pełnego zdrowia, zanim będzie można znów z nim walczyć. Będziemy modyfikować ten system tak, aby działał jak najlepiej, więc dawajcie nam znać jeśli doświadczycie czegoś dziwnego w związku z odciąganiem w dżungli.
NIE MAM CAŁEGO DNIA Potwory będą teraz odpowiadały na ataki ze strony graczy, jeśli tylko dotarli oni do ich oryginalnej pozycji. (Wcześniej trzeba było czekać, aż zregenerują się do powyżej 90% zdrowia)
- Potwory chwilowo zyskają zwiększoną szybkość regeneracji, jeśli stracą całą cierpliwość i zaczną wracać na swoje oryginalne miejsce.
Dodatkowe tryby gry
One for All
Tryb One for All powróci w trakcie patcha 5.20!
Czas ładowania na komputerach Mac
Gracze używający komputerów Mac od teraz będą ładowali się do gry do 30% szybciej, co stawia ich na równi z ich kolegami korzystającymi z Windowsa.
Aktualizacja portretów
Nasz zespół odpowiedzialny za portrety zabiera się za długotrwały proces aktualizacji starszych lub mniej wiarygodnych portretów skórek. Próbujemy wypracować spójny plan wypuszczania aktualizacji niektórych ze starszych bohaterów (gdzie portrety Nidalee?), a na razie możecie cieszyć się nowym, atrakcyjnym wyglądem poniższych 5 skórek!
PORTETOWY ATAK Następujące skórki otrzymały zaktualizowane portrety (kliknij w ich nazwy, aby zobaczyć pełnowymiarową grafikę!)
Naprawione błędy
- Stwory oraz bohaterowie, którzy się zblokowali od teraz nie będą losowo przyspieszali lub przeskakiwali naprzód, aby się wyminąć
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre pliki były niepotrzebnie ściągane ponownie w trakcie patchowania
- Pazury Mecha Kha'Zixa zostały zmniejszone do właściwego rozmiaru
Zakładki