Na każdej wojnie znajdzie się elitarny oddział żołnierzy, który przy użyciu najnowocześniejszej techniki przeważa szalę zwycięstwa. Pamiętaj, że w pojedynkę walczysz, a w grupie zwyciężasz.
Seria gier Ghost Recon oparta na fabule Toma Clancy'ego jest teraz dostępna jako free-2-play gra client. W tej popularnej grze wcielasz się w żołnierza elitarnej jednostki wojskowej i udajesz się na plac boju przyszłości. Do dyspozycji masz najnowocześniejsze prototypy broni i nie tylko, a wraz ze swoją drużyną niejednokrotnie decydujesz o tym, po czyjej stronie zwycięstwo święci triumfy.
W strzelance Ghost Recon Online możesz walczyć samodzielnie, ale wraz z innymi graczami tworzysz również oddziały, które udają się na pełne emocji i akcji misje. Swojego bohatera możesz ukształtować zupełnie wedle własnego upodobania. Do wyboru masz trzy klasy postaci, a każda z nich charakteryzuje się innymi umiejętnościami i właściwościami.
Ghost Recon Online daje ci możliwość ciągłego udoskonalania wyposażenia twojego bohatera. W grze możesz używać broni rodem z przyszłości o niesamowitej sile rażenia, ale to nie wszystko. Możesz również uruchomić opcję kamuflażu, a więc niewidzialny dla oka przeciwnika możesz zadać mu ostateczny cios i tym samym zdobyć zwycięstwo. Nowoczesna broń daje ci możliwość prowadzenia rozmów strategicznych i taktycznych z innymi żołnierzami także w trakcie najbardziej zaciętego ostrzału.
Już teraz możesz więc przeżyć przygodę o jakiej ci się nie śniło. Trzecioosobowa strzelanka client Ghost Recon Online oferuje ci pełne wrażeń pojedynki, wartką akcję i niezapomniane misje na polach bitwy przyszłości.
Dodaje również filmik prezentujący grę Ghost Recon Online
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=rqiA2TupwYI
/edit
1). Klasy
Do wyboru mamy na początku trzy klasy postaci. Assault, Recon i Specialist. Pierwszy to typowy "czołg" do stałego parcia do przodu. Przydaje się w każdej drużynie, będzie dobrym wyborem dla graczy, którzy chcą zacząć możliwie prostą w prowadzeniu postacią. Recon to snajper. Przede wszystkim skupia się na walce z dystansu, posiada maskowanie oraz możliwość wykrycia przeciwników. Z kolei Specialist to wsparcie. Pozwala drużynie na nieco wytchnienia zakłócając możliwość ich wykrycia czy też oferując amunicje.
2). Sterowanie
Warto przyjrzeć się sterowaniu, aby w trakcie pierwszego czy kolejnych meczów wiedzieć co gdzie jest i za co odpowiada. W,S,A,D to oczywiście sterowanie. Shift pozwoli na sprint, zaś spacja na schowanie się za osłoną, lub też ślizg w trakcie sprintu do osłony. C odpowiada za przykucnięcie zaś trzymając CTRL położymy się na glebie. E służy do przeskoczenia przez osłonę, zaś Q do zmiany stron.
Myszkę wykorzystamy do strzelania – lewy przycisk – i do korzystania z celownika – prawy przycisk. F odpowiada za korzystanie z umiejętności danej klasy, zaś R to przeładowanie. X pozwoli na zmianę trybu strzelania, jeśli jest taka możliwość. Mamy dwie bronie, które zmieniamy z pomocą klawiszy 1 i 2. 3 odpowiada za wybór granatów. Broń możemy też zmieniać kółkiem myszki. Trzeci przycisk myszy wykorzystamy do walki na z bliska. Tab służy do wyświetlenia wyników. M to mapa.
3). Korzystanie z osłon
Gra wykorzystuje cover system. Jak już wiemy, aby schować się za osłoną – naciskamy spację. Jeśli w trakcie biegu – Shift – naciśniemy spację, wykonamy efektowny ślizg, co pozwoli nam na szybsze przemieszczenie się od jednego bezpiecznego miejsca do drugiego. To, że możemy skorzystać z osłony jest odpowiednio oznaczone na ekranie. Będąc w ukryciu odnawia się nasza energia, ale też zyskujemy punkty do celności, zmniejsza się odrzut. Będąc w ukryciu możemy też lekko wychylać się, aby sprawdzić, gdzie są przeciwnicy, jednakże grając z bardziej doświadczonymi graczami nawet chwilowe spojrzenie na pole walki może skutkować headshotem wykonanym na nas.
4). Drużynowo
Gra skupia się przede wszystkim na drużynowym aspekcie grania. Owszem, można grać samemu i samemu walczyć z przeciwnikami, ale nie zajdziemy tak daleko. Dlatego też z pomocą bardzo czytelnej i przydatnej mapy sprawdźmy gdzie są partnerzy, a także zapamiętać sobie ustawienie wroga. Na mapie gracze oznaczeni trójkątem to Recon, zaś kwadrat odpowiada za Assault. Z kolei kółko to Specialist. Warto sobie to zapamiętać, aby znać skład drużyny i jej możliwości.
5). Sklepik
Sklep w grze pozwala na zakup rozmaitych przedmiotów przydatnych w walce. Warto omówić walutę, jaką możemy się w nim posługiwać. Pierwsza to Requisition Points. Je zdobywamy za po prostu granie. Im lepiej nam idzie, tym więcej ich otrzymamy. RP można też zdobyć za udział w misjach czy specjalnych wydarzenia, które będą lub już pojawiły się na stronie. Z kolei Ghost Coins działa podobnie, ale je trzeba sobie kupić. Pozwalają na szybszy dostęp do poważnych ulepszeń, ale – troszkę kosztują. Za najtańszą opcję – 885 GC zapłacimy prawie 5 euro.
Taktyka, głupcze!
Prawie wszystkie darmowe, sieciowe strzelanki stawiają na dynamiczną akcję, już od czasów prekursorskiego "Enemy Territory". Szybkie bieganie i strzelanie, tempo, tempo i jeszcze raz tempo. Współpraca w ramach drużyny wymagana nie jest - ba! - wręcz nie należy się jej zbytnio spodziewać, bo jak wiadomo w gry darmowe grają ludzie przypadkowi, którzy się nie angażują, więc dużo wymagać nie można. A "Ghost Recon Online" wymaga. Nie boi się czegoś oczekiwać od graczy i nie boi się też nagradzać tych, którzy te oczekiwania spełniają. A w jaki sposób to robią? Grając razem, współpracując, wspólnie realizując cele, formułując taktyki, działając jak grupa, a nie jak przypadkowa zbieranina chłopaków, którzy chcą sobie postrzelać. Jasne, można w "Ghost Recon Online" grać jako samotny wilk, Rambo z bożej łaski. Ale źle się to kończy. I to szybko, bo wróg, jeśli ma trochę oleju w głowie, błyskawicznie likwiduje takiego samotnika. Ma po temu aż nazbyt wiele narzędzi i nie chodzi tutaj wcale o te strzelające...
Zabawki z przyszłości
Każdy gracz ma do wyboru trzy różne klasy postaci - szturmowca, zwiadowcę i specjalistę. Na początku różnią się oni jedynie dostępnym uzbrojeniem. Ten pierwszy może korzystać z karabinów szturmowych na zmianę z strzelbami śrutowymi, ten drugi może wybierać między lekkim pistoletem maszynowym a karabinem wyborowym, natomiast trzecia klasa ma dostęp do śrutówek i lekkich karabinów maszynowych. Ale to tylko pierwszy stopień różnic między nimi. Wystarczy nabić kilka poziomów postaci, by uzyskać dostęp do najważniejszych sprzętów - specjalnych umiejętności każdej z klas. Jest ich sześć, po dwie na każdą postać, i w danej chwili można być wyposażonym tylko w jedną z nich. A każda zmienia pole walki nie do poznania
Szturmowiec ma wybór pomiędzy tarczą balistyczną, która nie tylko chroni doskonale jego plecy, gdy z niej nie korzysta aktywnie, ale też przede wszystkim pozwala szarżować na wroga od przodu. Taki osłonięty tarczą szturmowiec może podbiec do każdego, staranować go i dobić. Bardzo skuteczna taktyka. Ale i drugie specjalne urządzenie wcale nie jest mniej użyteczne.
Emiter mikrofal razi wrogów - wszystkich znajdujących się przed szturmowcem - falami obezwładniającego gorąca. Otumanieni, poparzeni przeciwnicy nie mogą strzelać, ledwo widzą i mają problemy z poruszaniem się. Jedyną obroną jest w tej sytuacji ukrycie się za jakąś osłoną i modlitwa o to, by rażącego mikrofalami przeciwnika zastrzelił ktoś pozostający poza ich zasięgiem. Można też zwiewać, choć wtedy zostawia się broniony przez siebie punkt strategiczny na pastwę przeciwnika... ale w ten sposób przecież trudno wygrać grę.
Szpieg z Krainy Deszczowców
Zwiadowca też ma swoje zabawki, mniej agresywne niż te szturmowca, ale kto wie, czy nie bardziej skuteczne. Jedna z nich pozwala mu stać się na pewien czas niewidzialnym. Można to wykorzystać na setki sposobów, a w tym ten najbardziej oczywisty, czyli do zajścia wroga od tyłu i ataku z zaskoczenia. Sprawdza się też ukrycie za osłoną z karabinem snajperskim i "zniknięcie" na moment przed wychyleniem się i oddaniem strzału, co pozwala spokojnie wymierzyć w głowę niczego nie spodziewającego się wroga. Wredna taktyka.
Ale o wiele groźniejsza dla wrogiej drużyny jest druga umiejętność specjalna zwiadowcy. Z jej pomocą może on namierzać elektroniczne transmisje ich sprzętu i przekazywać je kolegom. Sprowadza się to w dużym skrócie do tego, że widzą oni wszystkich przeciwników na danym obszarze, nawet jeśli są oni za ścianami lub innymi przeszkodami. Te bezcenne informacje są przydatne zarówno w obronie, jak i w ataku, więc dobry zwiadowca to podstawa zgranej drużyny.
Zakładki