Reklama
Strona 3 z 5 PierwszaPierwsza 12345 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 73

Temat: Wildstar

  1. #31
    Avatar cycbrilu
    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    417
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    imo poziom trudnosci to akurat plus w tym wypadku, nie wystarczy juz facerollowac. a co do grafiki, to kazdy ma swoj gust.

  2. #32
    Avatar Niesiol
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Grochów, Warszawa
    Posty
    527
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj achtung303c napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mnie ta gra jakoś nie pasuje, za kolorowa, grafika dziecinna, dungeony są strasznie trudne, mogła by ta gra być łatwiejsza jak np. WoW.
    http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16813
    ta gra jest mniej kolorowa.
    A upraszczanie wszystkiego na sile to zlo

  3. #33
    Avatar -Maciek Mur-
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Na plecach
    Posty
    770
    Siła reputacji
    20

    Domyślny



    Trailery vs rzeczywistosc xd
    Te cienie skili beda tylo zamet wprowadzac w pvp :P

  4. Reklama
  5. #34
    Avatar cycbrilu
    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    417
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    widac ze autor wyolbrzymia, ewentualnie jest daltonista i nie rozroznia kolorow. zasada jest prosta. czerwone wychodzisz, zielone wchodzisz. a jak dalej nie odpowiada to mozna wylaczyc/zastapic modem. naprawde niema w tym za wiele filozofii (chociaz jak pamietam z wowa, to przynajmniej polowa ludzi miala problem, zeby ruszyc dupe z aoe, wiec wildstar musi wygladac dla nich jak czarna magia ;])

  6. #35
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    BUMP!

    Gra ktoś z TORGów? Ja się poważnie zastanawiam nad kupnem, na razie pobieram ;d

  7. #36
    Avatar wazorn
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    585
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ja dzisiaj przejrzałem sobie game trailery i w sumie to bym chętnie to obczaił :D. Ale cena troche przesadzona imo :/

  8. Reklama
  9. #37
    Avatar P@wcik
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    415
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    D3S4RW8QYRXQYK5QIO94
    D3S53DFA5QMS93QCDG9R

    Guest passy na 7 dni.
    Narazie leveluje i staram sobie opinie wyrobić. 41lvl jak narazie.
    Jak narazie levelownie jest dość uciążliwe i strasznie grindem jebie :C

    Insty są okej, tylko tak czuje jakby zbytnio tryhardzili, żeby nawet początkowe dungi jakiś poziom trudności miały, a mimo tego wszystko sprowadza się do "nie stój w telegrafie", "interruptuj boss'a jeśli big aoe of doom castuje".
    Ogólnie poziom trudności wygląda na coś w rodzaju: "za trudne dla casuali" i "za łatwe dla hardcorowych graczy", i jest ustawiony na takie dziwne coś pomiędzy tym.
    Levelowanie jest bardziej uciążliwe niż trudne, wszystko ma jakieś telegrafy i po pierwszych 10-15 levelach zaczyna się to robić nudne.

    ALE! mimo to gra się wydaje być dość solidnie zrobiona i na pewno wyróżnia się spośród innych "WoW killerów". Zdecydowanie ma potencjał i sam jestem ciekaw jak się dalej rozwinie.

    Tak czy inaczej, lece bić do 50lvl i czekam na raidy zobaczyć jak to wszystko wygląda. 20tki nie wyglądają źle, o ile będzie w nich coś więcej niż "dodguj to", "interruptuj tamto", może z tego wyjść dośc dobry PvE kontent.
    Co do 40tek jestem dość sceptycznie nastawiony, bo 40tki nigdy tak naprawdę w żadnej grze nie działały i nie wydaje mi się, że ten format ma jakaś przyszłość, ale czas pokaże.
    Ostatnio zmieniony przez P@wcik : 05-06-2014, 17:30

    Pawcik#2177 14/14HC

  10. #38
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Zakupiłem, na razie dość ciężko mi się jeszcze połapać z niektórymi rzeczami, bugujące się nameplatey trochę irytują, ale ogólnie całkiem przyjemne.
    Na jakim lvlu są jakiekolwiek dungeony?

    Jakiś randomowy lvl:
    Załącznik 314154

    Pani doktor Katarzyna:
    Załącznik 314155

  11. #39
    Avatar cycbrilu
    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    417
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Pierwszy jest adventure na 15lvlu, na 20 sa 2 dungeony. Roznica polega na tym, ze dungeon to dungeon a adventure moga byc rozne, np. na 25lvlu mamy cos na ksztalt gry MOBA, a na 50 eskorte karawany.

  12. Reklama
  13. #40
    Avatar milu
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Bełchatów
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Posiada ktoś wolnego guestpassa ? Zastanwiam się nad kupnem gry i chętnie bym przetestował jej możliwości. Mogę w zamian dorzucić jakiegoś keya na steam.

  14. #41
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Kolejne dwa lvle, trochę opornie idzie, ale bez presji :d
    Załącznik 314259
    Załącznik 314260

  15. #42

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    104
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Dysponuje ktoś "wejściówką" 7 dniową? Z chęcią bym przyjoł - popytajcie w gildi czy coś :D

  16. Reklama
  17. #43
    Avatar P@wcik
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    415
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    [wall of text]

    Gram od headstart'u i zdążyłem w tym czasie wbić level cap i pobawic sie nieco z endgame'em (głównie PvE, PvP również próbowałem ale nie jest to coś co mnie do MMO ciągnie) i tutaj garść opinii/informacji na temat WildStar'a o których moim zdaniem warto wspomnieć po pierwszych dniach gry.

    WSZYSTKO JEST OPARTE NA MOICH OBSERWACJACH WIĘC ISTNIEJE SZANSA ŻE NIEKTÓRE INFORMACJE WYMAGAJĄ SPROSTOWANIA LUB POWSTAŁY W WYNIKU JAKIEGOŚ RNG/JESZCZE NIE WIELKIEGO DOŚWIADCZENIA Z GRĄ/KOMPOZYCJI GRUP ETC.

    Po kolei:

    Levelowanie:
    Proces levelowania dupy nie urywa, typowe questy idź/przynieś/zabij, do tego w niektórych strefach dość odczuwalny jest grind gdzie trzeba zabić po 40~ mobów do jednego questa i do tego moby respia się nie za często.

    Same moby potrafią być dość silne/uciążliwe. Zdarzają się miejsca gdzie można chain pullnac 10~ na raz, innym razem zdarzają się pojedyncze moby które mogą stworzyć dość sporo problemów. No i do tego dochodzą elity które dość często respia się w randomowych miejscach i trzeba uważać, żeby ich przypadkiem nie zawadzić.

    Dużym + jest to, ze dobre dobranie buildu i uważna gra (kitowanie/wykorzystanie terenu) znacząco potrafi zwiększyc tempo levelowania (głównie umożliwienie mass pull'i) i zmniejszyć downtime potrzebny na zregenerowanie życia. Dla porównania, facetank'owianie 2~ mobów na raz bez CC etc. często pochlania spora cześć czasu i naszego hp.

    Jakby prędkosc levelowania interesowała to 1-50 zajelo mi 38h /played, jednak rushowalem kontent ominąłem wszystkie profy oraz dungeony/adventury(IMO absolutnie nie sa warte czasu jeśli o levelowanie chodzi). Gdyby grac na spokojnie powiedziałbym, ze 1-50 zajmie coś miedzy 60-80h /played.


    Telegrafy:
    Jedna z głównych cech gry, na ziemi pojawia się kwadrat/kółko/trójkąt/kutas (złe skreślić) i musimy z tego wyjść zanim mob skończy cast, albo nagle nam zniknie dość spora ilość HP. System jest okej, i o ile powoduje, ze walka robi się bardziej dynamiczna i sprawdza sie bardzo dobrze w boss fightach, to np. czasie levelowania po pewnym czasie zaczęło (przynajmniej mnie) męczyc to, ze każdy mob musi jakiś telegraf od czasu do czasu rzucić. Nie mówię, ze to jest złe ale troszkę tego moim zdaniem za dużo momentami.


    Dungeony/Adventure:
    -Adventure to coś w rodzaju 5 man scenario. Nie jest to zbyt wymagające ale jednak jeśli nie będziemy wychodzić z telegrafów prawdopodobnie zginiemy. Nawet grupa 5 średnio rozgarniętych szympansów powinna sobie z nimi dać radę bez większego problemu.

    -Veteran Adventure(coś jak WoW'owy heroic, dostępne na 50level'u), poziom trudności jakoś diametralnie w górę nie idzie i dalej o ile mamy wyczuwalny puls nie powinniśmy mieć z tym kontentem większych trudności. Jeśli chcemy jakieś medale zdobyć już trzeba się jednak troche tutaj postarać. Im wyższy medal tym lepszy loot na koniec. Za zdobycie gold'a spada na koniec jakiś epic. (albo po prostu mieliśmy szczęscie z dropem)

    -Dungeon to już taka typowa instancja 5 osobowa kilka bossów w środku + trash między nimi + czasem jakieś minibossy.
    Trash większych problemów nie sprawiał, jednak pullowanie więcej niż 1 pack'a na raz było raczej nie zalecane i wipneło nas kilka razy.
    Mini bossy potrafiły napsuć krwi, relatywnie duży dmg, umiejętności typu "interruptuj albo masz przejebane" itp.
    Co do samych bossów dość mieszane uczucia, większość z nich to po prostu "nie stój w telegrafie","interruptuj kiedy interrupt armor zmienia się z "nieskończoności" na jakąś logiczną wartość typu 2-3" O ile naszej grupie większej trudności nie sprawiły (0-3 wipy na boss'a), to wydaje mi się, że dla osób które nie miał styczności z MMO albo flex/lfr superhero typu "wow jest taki łatwy!!111oneone" mogą się okazać dość sporym problemem. (Najlepsze porównanie IMO to chyba HC 5tki z samego początku Cata).

    -Veteran Dungeons AKA "Prepare your anus", wiele się nie zmienia w stosunku do zwykłych dungeonów, większość mechanik nadal jest jasna i sprowadza się do nie stania w gównie, interruptowania, extra hp i dmg. Główny problem polega na tym sam tuning HP/DMG jest BRUTALNY. Stanie z rzeczach w których nie powinniśmy w większości przypadków powoduje śmierć/bardzo niskie hp.
    Same w sobie mimo wszystko nie są trudne, ale są pełne bardzo irytujących mechanik np. stuny w AoE, których można się pozbyć napierdalając w W/A/S/D, ale mimo spamowania nie pozbywamy się ich wsytarczjąco szybko żeby nie zginąć (ostatecznie się spekneliśmy w PvP trinkety, bo mechanika gry nie pozwalała nam wyjść z z nich wystarczająco szybko) lub disarmy (broń wypada nam z ręki i upada na ziemię, problem polega na tym, że widzimy również broń innych graczy ciężko poznać która jest nasza).
    Wymagają dość dużej ilości czasu żeby je ukończyć. Stormtalon's Lair to prawdopodobnie najłatwiejszy z nich i pierwszy veteran zajął nam około 2h~ ( żeby zdobyć srebrny medal potrzebny do attuenementu musimy zejść poniżej 30 min :C ), najdłuższy z nich do tej pory to Skullcano, 4,5h.
    Ogólnie rzecz ujmując i pomijając uciążliwe mechaniki, ich trudność opiera się w głównej mierze nie na złożoności mechanik, ale raczej na fakcie, że nie wybaczają błędów i ich długości.

    Raidów jeszcze nie dotykałem bo jestem w trakcie robienia attunementa, o ile 20tki mi się dość na becie podobały o tyle jestem dość sceptycznie nastawiony w tym momencie do 40tek.
    Moim zdaniem 40tki to sztuczne zawyżanie "poziomu trudności" przez po prostu podwojenie ilości osób które mogą coś popsuć, trudność z zebraniem grupy około 50~ osób (wiadomo poważne raidowanie wymaga więcej ludzi niż raid format sugeruje) którym te same dni/godziny pasują, no i ofc im więcej ludzi tym więcej potencjalnych dram się pojawia, ta gra małych wymagań nie ma (:D) więc w 40tkach FPS też będzie grał dużą role.


    Crafting:
    System craftingu bardzo mi się osobiście spodobał, sami wybieramy jak dobry będzie nasz item i jakie staty będzie miał w zależności tego jakich komponentów użyjemy do jego produkcji + szansa na to że craft nam się nie uda jeśli będziemy chcieli na item wcisnąć trochę więcej statów niż jest sugerowane. (Potencjalna szansa na itemy trochę lepsze niż item budget przewiduje)


    Path:
    Takie małe bonusy (zależnie który path z 4 dostępnych wybierzemy) typu summonowanie ogniska które regeneruje hp, summonowanie vendorów/mailboxów/summonowanie ludzi do siebie. Z tego co wiem bonusy te nie działają w raidach i na pvp, więc jest to coś co trochę ułatwia grę gdy coś farmimy, zwiedzamy itp. Takie bardziej quality of life perki/casualowy kontent (o ile to można nazwać kontentem). Nie pociągnęło mnie zbytnio szczerze mówiąc, odblokowałem sobie vendora i dalej mi się nie chce z tym bawić


    Housing:
    Kontent dla paskudnych casuali. Okej, może nie aż tak źle. Fajnie że jest i że daje jakieś tam bonusy, ale to nie jest to co do MMO mnie ciągnie. Może zajmę się tym jak ogarnę gear, veterany i zacznę raidować.

    PvP:
    Ekspertem od PvP nie jestem więc tutaj dużo się nie wypowiem. Wszedłem z 2 razy na BG, wszędzie pełno telegrafów, wszystko się świeci, nie wiem co się dzieje dookoła mnie, <atak padaczki>. O ile BG nie przypadło mi do gusty z tego powodu, to PvP w mniejszej skali typu 1v1, 2v2 etc wydało mi się dość przyjemne i w sumie zastanawiam się czy by się w to nie pobawić. Jednak możliwe, że komuś to może do gustu przypaść.

    Podsumowując!
    Gra jest dobra, nawet bardzo dobra, poprzeczka jeśli o poziom trudności stoi bardzo wysoko jednak jest to zdecydowanie inny poziom trudności niż to co oferuje WoW więc moim zdaniem nie ma sensu porównywać poziomu trudności obu gier.
    Jest w grze kontent dla casuali (housing, path, ciekawy system profesji, random bg, adventure (nawet te veteran)) jednak jeśli ktoś chce iść krok dalej o zacząć poważne PvE, wymagać to będzie to momentami masy samozaparcia, i poświęcenia dużej ilości czasu. W tym aspekcie (veteran dunegons, raidowanie) i w obecnym stanie gry prawie na 100% mogę powiedzieć, że TO NIE JEST GRA DLA CASUALI.
    Saa pewno poświęcę sporą ilość czasu i mam nadzieję jak najszybciej zabrać się do raidowania!

    [/wall of text]

    Pawcik#2177 14/14HC

  18. #44
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    To ja dodam obrazki, co? ;d
    Wipe'y z randomami na packach ;d
    Załącznik 314576
    I dwa lvle:
    Załącznik 314577
    Załącznik 314578

  19. #45

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    104
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Apetyt robicie a guest passów nikt nie ma ;/

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam Konto w WILDSTAR, tanio! (7 dni gry w cenie)
    Przez Andela w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 29-05-2015, 11:00

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •