Oczywiscie, bedzie tez mozna chyba dustowac karty z naxx???
Wersja do druku
juz mozna dustowac prawie wszystko, a gvg to nawet w 1 dzien wyjscia gvg
polecam czekac z dustowaniem do pworwadzenia dodatku, podobno za pelna wartosc bedzie mozna pylic
zarabiamy na nową ekspansję $$$
Załącznik 348595
Załącznik 348596
Pany, czy ten decktracker do heartstona z githuba jest legitny?
Mozna sciagac, zaden wirus? Kappa
https://hsdecktracker.net/ tu masz official stronkę, kripp chyba tego używa
Nowy Deathwing OP.
ja bym był ostrożny z nazywaniem 'op' karty za 10 many xd
Mag dalej król areny
Załącznik 348655
Varian - 7/7 za 10 many, Deathwing - 12/12 za 10 many, co w dobie nerfa na "got a beast in my sights" może dużo znaczyć. Agonia super, w miarę kontrolujesz jakie smoki wylecą na board (u Variana losowość i utrata cennych battlecry'ów). zmusza do określonej reakcji - tj. wyciszenie i szybki kill, żeby uniknąć agonii.
Zresztą, zobaczymy - póki nie będzie wiadomo jakie classic karty będą zmienione, to ciężko coś więcej wyrokować. Ale i tak uważam że karta jest jak taki Tirion, tyle że o 2 kryształy droższa.
większość (prawie wszystkie?) drejków ma jakieś bonusy z battlecry, a tak to po wejściu na stół będą zwykłymi ciałami
Kupię portret Khadgar'a - płacę 25 zł płatność przelewem.
Bez allegro (płacę pierwszy, o ile masz powyżej iluś tam postów)
kontakt:
[email protected]
Byłem święcie przekonany, że efekt nowego deathwinga to battlecry. Ale jednak nie, więc nie muszę czekać na resztę kart, żeby stwierdzić, że ta karta jest bardzo słaba. W hs nie ma miejsca na 10 mana 12/12, który nic nie robi jak wbija na stół. Aggro deck to zignoruje (z resztą jak grasz 10 ture vs aggro to i tak już wygrałeś). Tempo/midrange deck stawi ci jakiegos taunta/silencnie. Control albo ci brawlnie albo stawi taunta albo nawet entombnie. Palek rzuci aldora i przez resztę gry będziesz zabijał 1/1. Shaman hexnie, mage polimorphniem (jak będa istniec decki z takimi spellami xdxd) albo nawet jakby decki z tą karta stały się popularne to i tak zawsze możesz wrzucić sylv do swojego decka, zeby to skontrować. Jako battlecry to mogloby być niezłe, ale z deathrattle watpie, no może z jakimiś dragon consortami palka albo coś, ale i tak wątpie.
ludzie grają 9 mana 4/12 które nic nie robi gdy wbija na stół i jest to całkiem popularna karta, nie jest to karta idealna do każda matchupu ale na pewno grywalna, meta prawdopodobnie zwolni, a silence czy taunt nie jest kontrą na tę kartę bo to jest wciąż 12/12 w statach
Ysera nie jest kartą która nic nie robi. Grasz ją w większości heavy control deckach, dlatego gdy wchodzi na stół od razu daje Ci kartę, co powoduje większy impact na stół w kolejnej turze. Dodatkowo jest to karta którą przeciwnik musi usunąć, ponieważ inaczej ona sama z siebie się snowballuje. Dlatego karta z efektem "na koniec tury" nie jest kartą która nic nie robi:)
Jeżeli mówiłeś o Malygosie, to również jest kartą którą grasz w specyficznych deckach w których masz synergię z tą kartą, przez co nie jest ona bezużyteczna, a nie wrzucasz jej raczej do aggro czy decków w których nie masz wystarczająco dużo czarów.
Ale w turze w której ją rzucasz na stół nie robi nic, kartę którą dostaniesz możesz użyć dopiero w następnej turze. Tego nowego deathwinga też nikt nie wrzuci do aggro decków, tylko do specyficznych dragon decków w których będzie on działał, mi osobiście na myśl przyszedł Paladin ze względu na tego smoka 5/5 co zmniejsza koszt kolejnego smoka o 2
Opinia o karcie z hearthpwn:
Meta-defining! 27.9%
Very good 36.6%
Playable 25.3%
Bad 8%
Dust it! 2.2%
Napisałem o Deathwingu źe jest OP z dwóch powodów: po pierwsze pozytywnie wypada na Vanila teście (12/12, dobra Agonia, koszt 10), po drugie zdaje mi się, że meta, przynajmniej na standardzie, będzie zupełnie inna niż do tej pory. Zakładając że release będzie 26 kwietnia, to pewnie koło 10 - 15 maja wszystko się już wyjaśni, a Deathwing może nie będzie taki aż OP, ale będzie dobrą, grywalną kartą w control dragon deckach.
dam playable bo moze bedzie mial fajny efekt
No jak dla ciebie każda karta kosztująca więcej many jest chujowa bo przecież można rzucić na nią polimorpha czy hexa albo hehe postawić taunta to się nie dziwie że jesteś tak sceptycznie nastawiony
Głównym powodem tego że w większości decków nei było praktycznie żadnych high mana minionów był bgh który będzie na 99% teraz znerfiony
@edit
Co to za inba xD
Załącznik 348779
Quote from Ben Brode
Cards
Ironbeak Owl and Big Game Hunter don't fit well into the Classic set.
jacie nie dość że odpada BGH to jeszcze sówka.
Taka moja refleksja że po release dość popularne mogą zrobić się karty, które teraz są niegrywalne zupełnie i kto wie, może pojawi się więcej w miarę grywalnych archetypów talii.
Ma ktoś iPhona i załatwia te skórki do maga może ?
idą mocne nerfy
http://www.hearthpwn.com/
Idealny przykład na to jak zniszczyć grę w kilku prostych krokach
Malfurion, śpij słodko aniołku.
Za to nerf blade flurry otwiera sporo możliwości do projektowania Łotrowi mocnych, ciekawych broni. Mam nadzieję, że Blizz pójdzie w tę stronę, bo jeśli to "po prostu nerf" to xDD
Knife juggler nadal OP, w sumie szkoda tylko moltena bo bedzie mozna go zagrac dopiero poniezej 5 HP.
Smieszna sprawa z sowa, teraz za 1 many wiecej mamy spealbreakera 4/3 XD
Mieli wyjebać tego BGHa a nie zwiększać mu koszt o 2. Tak czy tak będzie w każdym decku
wszystko zależy jakie decki będą królować na standardzie, bgh był w 90% przypadków na booma używany a jego nie będzie
to co zrobili z blade furry to chyba jakieś nieporozumienie? kto w ogóle narzekał na jego moc? ogólnie nie ma bardziej znerfionej karty od blade furry w historii hsa
mam nadzieję że w nowej mecie będą jakieś combo decki, bo to jest najbardziej fun to play dla mnie, WRÓĆ KURWA, NIECH BĘDZIE CHOCIAŻ JEDEN TAKI DECK TO BEDE ZADOWOLONY
przypomne: grim patron ded, combo druid ded, combo warlock ded, oil rogue ded, murloc paladin ded
za disenchant zlotej karty po nerfie dostaje sie jej oryginalny koszt?
Ja tam się cieszę z tych nerfów, nie wszystkich ale po kolei:
- Ancient of Lore - był grany w każdym decku druida, dobranie karty liczone jest jako ~1,5 many, więc sam minion 5/5 był za 4 many - dobry nerf
- Force of Nature - tu się zastanawiam czy nie lepiej było by znerfić Savage Roar, no ale tak czy siak cel osiągnięty, bo przeciwko druidom grało się tak na prawdę zawsze do połowy hp. Mając 14hp równie dobrze mogłeś mieć 1 - na to samo wychodziło, no i tak jak wyżej - combo to było u 90% druidów
- Keeper of the Grove - tutaj chyba zbyt mocno poszaleli, zadanie 2dmg to 1 many, więc mamy miniona 2/2 za 3 many a Spellbreaker z silencem za 4 many ma staty 4/3. Rozumiem, że ten "wybór" liczą jako dodatkowe 1 many, ale mogli by go zostawić chociaż na 2/3
- Ironbeak Owl - dobry nerf, chociaż mogli jej dać za to 1 życia więce, bo za 1 many więcej mamy 2/2 w statach u Spellbreakera
- Big Game Hunter - też dobra decyzja, pozwoli się zastanowić czy aby nie lepiej zamiast niego użyć innych removali, które do tej pory grane nie były
- Hunter's Mark - tu się zastanawiam, bo ta karta i tak nie była za często grana, ale z nefrem BGH być może trzeba się będzie nad nią zastanowić
- Blade Flurry - Tinker's Oil i tak znika ze standardu, więc nie będzie to miało aż takiego wpływu. Z nowymi kartami rogue'a będzie w końcu można zrobić control decka, a wtedy różnica między tymi 2 a 4 many nie jest już aż taka duża. Może w końcu Assasinate będzie grane? :D
- Knife Juggler - nie wiem, czy ten nerf i tak nie jest zbyt słaby. Juggler był grany w każdej aggro talii i pewnie dalej będzie, bo zabranie 1 ataku aż tak na rozgrywkę nie wpłynie. W końcu używano go raczej dla jego nożyków bo i tak był przeważnie zabijany zanim w ogóle zaatakował
- Leper Gnome - w końcu :D 1 many zadaj 4dmg - to było OP i w końcu coś z tym zrobili. Poza tym tak jak wyżej - był grany w każdej aggro talii, a dzięki temu ludzie może zaczną kombinować z innymi kartami
- Arcane Golem - tutaj nie do końca się zgadzam, bo całkowicie zabili tą kartę (Dancing Swords czy Ogr 4/4 są teraz lepsze). Myślę, że wystarczyło by zabrać mu 1hp i było by ok
- Molten Giant - Handlock i tak już umarł, więc tym nerfem też praktycznie kartę zabili. Kolejny nerf, który według mnie niezbyt dobrze wyszedł
- Master of Disguise - ta karta i tak nie była grana, ale patrząc jakie karty blizzard wprowadza w dodatku to według mnie dobra decyzja. Można by z jej pomocą zbyt mocne comba wykręcić, a tak trzeba się będzie mocno zastanowić nad talią :)
To są oczywiście moje przemyślenia zebrane na podstawie różnych komentarzy w necie + swoich doświadczeniach. Chętnie podyskutuję jeśli ktoś ma inne zdanie :) Ogólnie mówiąc otwierają się wrota dla dotychczas nie granych kart, a to jest zawsze jakaś zmiana. Zmiany są fajne :D
Heh nie będę narzekać, z samego odczarowania powtórek znerfionych kart wychodzi mi 4000 dustu :D
Imo dobre nerfy, kilka zaskakujących, ale na pewno mają jakiś większy sens którego jeszcze nie widzimy przed expansją
Może dark iron skulker wejdzie do rogue decków, bo blade flury będzie zwyczajnie nie efektywne
Molten giantów mi szkoda, bo handlock to jeden z moich ulubionych decków na ladderze, a nie wydaje mi się żeby molteny były OP lub aż tak popularne by była potrzeba nerfa
Paladyna praktycznie nie ruszyli, dużo ludzi się wkurwiało na reddicie że zostawili divine favor
ehhh nerf blade flurry rujnuje kompletnie mój ulubiony deck
spoko bójka jest, można się pouczyć mana efficient
troche beka z yogga dobrze sie chociaz nie zabija siebie zanim castnie wszystkie spelle
You will get a quest to complete two games in Standard which rewards you with 5 free old god packs
You will get another quest to complete seven games in Standard which rewards you with yet another 5 free old gods packs.
Załącznik 348872Załącznik 348873
http://www.hearthpwn.com/news/1374-w...t-live-updates
Nowe kartozandy