Jezeli dalej jestes zainteresowany mofe Ci pomoc w projekcie.
Moge wspomoc w scryptach oraz mapie (z naciskiem na mape.)
Kontakt Pw po godzinie 16-17 :) (tzn w tych godzinach jestem przy pc)
Pozdrawiam
Wersja do druku
Jezeli dalej jestes zainteresowany mofe Ci pomoc w projekcie.
Moge wspomoc w scryptach oraz mapie (z naciskiem na mape.)
Kontakt Pw po godzinie 16-17 :) (tzn w tych godzinach jestem przy pc)
Pozdrawiam
W sumie to parę map mógłbym naskrobać ale dopiero za dwa tygodnie zaczynając, obecnie będę miał kolokwia i parę sprawozdań do zrobienia.
Co do nowszych klientów - market spokojnie można zablokować, więc z nich bym korzystał.
System walki i profesji będzie najprawdopodobniej wyglądał podobnie do skyrima w założeniach, jednak z przyczyn technicznych będzie okrojony. Ja to widzę tak - to co w rl tibii jest określane mianem 'vocation' u mnie będzie oznaczać sposób walki danego gracza, a nie jego faktyczną profesję. Jeżeli ktoś ma 25 lvl sorca z 30 mlvlem i zajmuje się kowalstwem u nas będzie tak naprawdę kowalem 25 poziomu, który w walce rzuca czary ofensywne o sile 30 mlvl. Od poziomu postaci będzie oczywiście nadal zależeć ilość hp i many, ale także (przede wszystkim!) to jak potężne przedmioty może ona tworzyć, jak dobrze zna się na tym, czym zajmuje się jej profesja.
Kiedyś pojawiły się głosy, że zaangażowanie w to GMa będzie wydłużało czas i ogólnie za długo będziemy czekać. To jest dobry pomysł, bo mostu się w 5 minut nie zrobi, co by było możliwe, gdybyśmy sami mogli edytować mapkę. Tak to zawsze można odegrać jakąś scenkę tworzenia mostu, a GM po odpowiednim czasie ją doda. I tu byłoby fajnie, gdyby takie komendy jak /me, /do były (jak z sampa).
Co do komend /me, bierz też pod uwagę wypowiedź Aiena, w której napisał, że nie chce zmuszać ludzi na takim serwerze, do pisania rzeczy w stylu "O wszechpotężny magu, mógłbyś mi wykonać kilka mikstur uzdrawiających?"
A po za tym, czasami ludzie używają takiej komendy w tibii, tylko wygląda ona mniej więcej tak: <Dany tekst>, także kto będzie chciał to będzie mógł używać czegoś w tym stylu :)
Istotna rzecza byloby usuniecie pisania prywatnych wiadomosci. Najlepiej zrobic jakis glowny rynek typu Rookgaard lub jakies budynki depopodobne, gdzie lud by sie schodzil na pogawedki omawiajac plany.
Kasowanie PMów jest złym pomysłem, ponieważ gracze muszą mieć możliwość rozmawiania między sobą na tematy niezwiązane z samą grą. Jeśli chcesz omówić z inną postacią plan wypadu na obozowisko orków - zrobisz to na defaulcie. Jeśli potrzebujesz zwyklinać moda na torgu za to, że wlepił ci warna - zrobisz to przez PM.
mozna by zrobic jeszcze cos takiego, ze mieszkancy zbieraja sie raz/dwa razy na tydzien i omawiaja sprawy, wybieraja krola/jakas rade, ktora dostaje odpowiednie przywileje,
mozna by wprowadzic jakis system podatkow, loterie.
w ogole fajnie by bylo wprowadzic taki system, ze postac MUSI spac (skrocic stamine), MUSI jesc (hp spada jesli nie jedlismy nic w ciagu ~30min irl)
no i jeszcze wydaje mi sie, ze warto by bylo zupelnie zmienic potwory: wilki, niedzwiedzie, sczury itd sa ok, ale orki powinny byc duzo silniejsze, minotaury rowniez, gsy powinny byc do zabicia w 2-3 osoby, smoki w 3-4
kurde, serio sie troche zajaralem:D
Król/rada imo w decyzji graczy. Podatki - może by się udało coś wymyślić mechanicznie, ale przy tym warto by uwzględnić omijanie tego. Chociaż na ten moment dużo roboty w kodzie źródłowym, są ważniejsze sprawy. Gildie/królowie mogliby na własną rękę je wymuszać(jesteś kowalem i nie płacisz za bycie nim? To cię nauczymy dlaczego powinieneś). Loterie - niech gracze organizują loterie i domy hazardu jeśli chcą, fajnie było by żeby potwory byłyby raczej przerabiane na własne.
Ogólnie jak widać moje podejście jest takie DIY(zrób to sam) dla graczy. Mniej ustawiania mechanizmów więcej wolności.
no tak, podatki by byly kwestia graczy, ewentualnie jakies haracze czy cos :D chodzenie po miescie i zbieranie haraczy za ochrone np kowala przed orkami
Na stronie projektu pojawił się news z przedstawieniem od czego będziemy zaczynać rozgrywkę.
;/Cytuj:
Przepraszamy, strona nie została znaleziona.
Page not found
http://dzefrej.cba.pl/rpg/portal.php
Dla mnie ten link działa.