Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: League of Legends Wtf?! 61 ?!?!

  1. #1
    Avatar Ilufus Knight
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Hajnówka
    Wiek
    31
    Posty
    458
    Siła reputacji
    17

    Domyślny Wtf?! 61 ?!?!

    Takie tam w znajomych... co to jest?>


  2. #2

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Aͦͯ͐̾͐ͦ̋̽́̎̀͗̌͡͏̸&#7
    Posty
    2,138
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    https://play.google.com/store/apps/d...2xjaGF0YWRzIl0.
    w tej apce masz taki bajer, zaraz ci screena wrzuce ;p

    @edit
    lol ale duże wyszło
    Ostatnio zmieniony przez niemoralny : 14-11-2012, 19:13

  3. #3
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Jezeli polaczysz sie do chatu lola przez pidgina, jabbera czy inny klient XMPP mozesz sobie ustawic w "opisie" cos takiego:

    Kod HTML:
    <body><profileIcon>520</profileIcon><statusMsg>jan paweł pedoni</statusMsg><level>-30</level><wins>1</wins><leaves>0</leaves><queueType>RANKED_SOLO_5x5</queueType><rankedWins>1</rankedWins><rankedLosses>9999</rankedLosses><rankedRating>9642</rankedRating><tier>PLATINUM</tier><skinname>Annie</skinname><gameStatus>Online</gameStatus><timeStamp>1317686957096</timeStamp></body>
    profileIcon okresla ikonke, ktora jest przy twoim koncie. statusMsg to wiadomosc, ktora sie wyswietla po najechaniu myszka na twoja osobe w friends liscie. level to poziom twojego konta, afair mozna ustawic od -10.000.000.000 do 10.000.000.000. wins to ilosc wygranych, leaves to ilosc wyjsc z gry, queueType to rodzaj kolejki (gry), ktorej Elo ma sie wyswietlac - nie pamietam ktora wartosc co oznacza, ale RANKED_SOLO_5x5 to jak nazwa wskazuje solo queue. rankedWins to ilosc wygranych na rankedach, rankedLosses to ilosc przegranych, rankedRating to Elo, ktore bedzie wyswietlane po najechaniu na ciebie myszka na friends liscie, tier to afair RAMKA, ktora sie wyswietla obok twojego avatara (none, bronze, silver, gold, platinum, diamond), skinname to "playing as" (nie da sie ustawic nie-postaci, czyli nie ma opcji ustawienia Playing as Pacman, probowalem ;d), gameStatus mowi samo za siebie a timeStamp to czas, przez jaki jestes w trakcie rozgrywki (do skonwertowania na www.timestamp.fr chociazby)

    http://euw.leagueoflegends.com/board...d.php?t=613311

    tu wiecej informacji na temat jak podlaczyc sie zewnetrznym klientem do chata lola zeby rozmawiac sobie ze znajomymi z friends listy bez logowania do klienta LoLa. Takie zmiany na nic nie wplywaja i wyswietlaja sie tylko jezeli jestes zalogowany przez zewnetrzny program i tak sobie ustawisz.

    Notabene smieszna sprawa, ze jak ktos zaprosi cie do gry a ty jestes na komunikatorze to dostajesz taka wiadomosc:
    Kod HTML:
    <body><inviteId>381672168</inviteId><userName>General Dixon</userName><profileIconId>506</profileIconId><gameType>NORMAL_GAME</gameType><mapId>1</mapId><queueId>2</queueId><gameMode>classic_pvp</gameMode><gameDifficulty></gameDifficulty></body>
    wiec zastanawiam sie, czy daloby rade zaprosic do tej samej gry do ktorej zostalismy zaproszeni losowa osobe wysylajac jej taka sama wiadomosc - inviteId zapewne odpowiada za unikatowy # gry do ktorej jestesmy zapraszani, userName odpowiada za nick osoby zapraszajacej i tak dalej i tak dalej.

    Zapraszac ludzi do friends listy z poziomu komunikatora tez sie da, ale nie chce mi sie tego juz opisywac ;d
    Ostatnio zmieniony przez ZinC : 14-11-2012, 20:22

  4. Reklama
  5. #4

    Notoryczny Miotacz Postów Dawox jest teraz offline
    Avatar Dawox
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,480
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Bez telefonu z Androidem nie da rady się tym pobawić?

  6. #5
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Dawox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bez telefonu z Androidem nie da rady się tym pobawić?
    Przeczytales to co napisalem w swoim dosc obszernym poscie odnosnie podlaczenia sie do chatu lola przez komunikator posiadajacy siec jabber/XMPP (jak chociazby glupie AQQ czy Pidgin) czy przewinales jak prostak by zadac pytanie, na ktore odpowiedz juz w temacie jest? :)

    http://euw.leagueoflegends.com/board...d.php?t=613311
    Ostatnio zmieniony przez ZinC : 16-11-2012, 01:48

  7. #6

    Notoryczny Miotacz Postów Dawox jest teraz offline
    Avatar Dawox
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,480
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    To normalne że rozłącza mnie z chatem pvp.net i nie mogę się ponownie połączyć?

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Jezeli jestes polaczony w grze (przez klient LoLa) i przez jakis komunikator do tego samego konta to polaczenia sie ze soba nie zgadzaja i jedno bedzie rozlaczane.

  10. #8
    TreeBoa

    Domyślny

    Hello
    >> Ilufus Knight
    XMPP get sumple Perl Script
    http://codepad.org/vPtoJ77B

    >> ZinC
    What  how to get the Summoner Summoner Name & ID is (http://lolking.net) lolking?

    http://www.lolking.net/summoner/na/37752198
    My ID

    TreeBoa -> [email protected]
    [email protected]---> TreeBoa

    How to get?
    if you know XMPP, Jabber
    Wants to know

  11. #9
    Avatar Ligar
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    wielkość fizyczna określająca umiejscowienie danego ciała w przestrzeni.
    Wiek
    31
    Posty
    666
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj ZinC napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jezeli jestes polaczony w grze (przez klient LoLa) i przez jakis komunikator do tego samego konta to polaczenia sie ze soba nie zgadzaja i jedno bedzie rozlaczane.
    To też nie jest reguła. Z aqq mogę być jednocześnie i na tym i na tym, co jest trochę denerwujące, bo często zapominam wyłączyć aqq i zaproszenia mi na to przychodzą.

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Ligar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To też nie jest reguła. Z aqq mogę być jednocześnie i na tym i na tym, co jest trochę denerwujące, bo często zapominam wyłączyć aqq i zaproszenia mi na to przychodzą.
    W momencie kiedy Brazzer byl jednoczesnie zalogowany na AQQ i na koncie jego statusy zmienialy sie srednio co pol minuty z "jan pawel pedoni" i 10k elo, 9999 lose na standardowe "in queue". Afaik wiadomosci dochodzily mu tylko na lolu a nie na AQQ ;d

    TreeBoa podal dobry sposob (o ktorym nie chcialo mi sie pisac, bo wydawalo mi sie to zbedne - jak ktos chce rozmawiac ze znajomymi przez lola, to ma juz ich na FL ;d) jak dodac ludzi do friends listy - wchodzimy na lolkinga, znajdujemy profil osoby ktora chcemy dodac i w pasku adresu koncowka (/01023981092830/ czy cokolwiek innego) to unique summoners id, wystarczy skopiowac i adres ustawic jako sum*CYFERKI Z LOLKINGA*@pvp.net

    @TreeBoa
    Sup, thanks for bringing up the case of obtaining unique summoners ID from lolking, that's exactly what I was too lazy to write about. I'm not really sure where are you from, who are you and how to communicate with you (private messages? posts ITT?) I'll probably investigate further when I come back home, but that's not the point. I'm not really good with PERL scripts and programming/scripting or however you want to call it, but I can understand the thingie you posted here a little bit. Correct me if I'm wrong, but I assume that's an on-line web XMPP client that's connecting to the NA server (chat.na1.lol.riotgames.com), right?

    There's one part that seems pretty confusing to me, and that is
    Kod HTML:
    <username>ユーザー名</username>
    <password>AIR_パスワード</password>
    are these perhaps your login details? you should check your code out and change this part if necessary, lol.

    Also, ugh, what's this?
    Kod HTML:
    #フレンドリスト取得
    #print $sock '<iq type="get" id="aab2a">
    #<query xmlns="jabber:iq:roster"/>
    #</iq>';
    #$sock->accept();
    
    #unpiにチャット送信
    #print $sock '<message id="send" to="[email protected]" type="chat">
    #<body>hagehage</body>
    #</message>';
    I can only guess that's an unused part of code that send a message stating "hagehage" to http://www.lolking.net/summoner/na/20935194 this account (unpi).

    BTW: are you really japanese? (https://twitter.com/TreeBoa2) if that's your twitter account, why are you testing a keylogger? XD

  14. #11
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jak to zrobić przez AQQ ;d?

  15. #12
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Klamer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak to zrobić przez AQQ ;d?
    Dodaj konto -> jabber -> login/server to twoj login do gry, haslo to AIR_twoje haslo, zamiast @aqq.eu wpisujesz @pvp.net, dalej zaawansowane:
    adres serwera odpowiadajacy twojemu serwerowi (sprawdz link podany przezemnie wyzej), port 5223

    DING DODALES KONTO I MOGLES NA TO WPASC SAMEMU!!! :)

  16. Reklama
  17. #13
    Avatar _mario_b
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    257
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Hmmm.... Zinc próbowałeś z tym wysyłaniem zaproszeń przez czat ? Ja przed chwilą próbowałem i nic z tego, a z tego co czytałem to podobno działa. AFAIK bardzo ciekawa sprawa
    GG:7050585

  18. #14
    TreeBoa

    Domyślny

    @ ZinC

    hi thanks replay


    yes Authentication

    #contact list get
    #print $sock '<iq type="get" id="aab2a">
    #<query xmlns="jabber:iq:roster"/>
    #</iq>';
    #$sock->accept();
    #chat send to "unpi"
    #print $sock '<message id="send" to="[email protected]" type="chat">
    #<body>hagehage</body>
    #</message>';

    >>Address Bar get /01023981092830

    Summoner ID get "lolking.net" -> Perl script
    but,Crawler Script(ID get Perl script) is Load is applied to the lolking.net server
    I examine how to get the Summoner ID from the Summoner name

    lolking.net -----> how to get Summoner ID ??? (Riot Games Database?)
    TreeBoa ----> lolking.net -> Summoner Name input form->send Name ->result Summoner ID get (but this is Inefficient)


    >>BTW: are you really japanese? (https://twitter.com/TreeBoa2) if that's your twitter account, why are you testing a keylogger? XD

    yes japanese
    keylogger test script (Windows API Perl module)

    I have an interest in the workings of technology
    I make a script that can sort my contact list and chat participants, the rate

    If I know the Smmoner name from summoer ID
    I can develop something better

    I watched this board for a while
    . pl is poland domain
    . pl is Perl script

    I have found a common point

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Wtf? Bug?
    Przez -Ragga- w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-12-2009, 17:57
  2. wtf kolejne bany? 0.o
    Przez system32 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 13-09-2009, 13:06
  3. wtf?
    Przez Pogromca Oszuu w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-07-2009, 20:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •