Jezeli polaczysz sie do chatu lola przez pidgina, jabbera czy inny klient XMPP mozesz sobie ustawic w "opisie" cos takiego:
Kod HTML:
<body><profileIcon>520</profileIcon><statusMsg>jan paweł pedoni</statusMsg><level>-30</level><wins>1</wins><leaves>0</leaves><queueType>RANKED_SOLO_5x5</queueType><rankedWins>1</rankedWins><rankedLosses>9999</rankedLosses><rankedRating>9642</rankedRating><tier>PLATINUM</tier><skinname>Annie</skinname><gameStatus>Online</gameStatus><timeStamp>1317686957096</timeStamp></body>
profileIcon okresla ikonke, ktora jest przy twoim koncie.
statusMsg to wiadomosc, ktora sie wyswietla po najechaniu myszka na twoja osobe w friends liscie.
level to poziom twojego konta, afair mozna ustawic od -10.000.000.000 do 10.000.000.000.
wins to ilosc wygranych,
leaves to ilosc wyjsc z gry,
queueType to rodzaj kolejki (gry), ktorej Elo ma sie wyswietlac - nie pamietam ktora wartosc co oznacza, ale RANKED_SOLO_5x5 to jak nazwa wskazuje solo queue.
rankedWins to ilosc wygranych na rankedach,
rankedLosses to ilosc przegranych,
rankedRating to Elo, ktore bedzie wyswietlane po najechaniu na ciebie myszka na friends liscie,
tier to afair RAMKA, ktora sie wyswietla obok twojego avatara (none, bronze, silver, gold, platinum, diamond),
skinname to "playing as" (nie da sie ustawic nie-postaci, czyli nie ma opcji ustawienia Playing as Pacman, probowalem ;d),
gameStatus mowi samo za siebie a
timeStamp to czas, przez jaki jestes w trakcie rozgrywki (do skonwertowania na
www.timestamp.fr chociazby)
http://euw.leagueoflegends.com/board...d.php?t=613311
tu wiecej informacji na temat jak podlaczyc sie zewnetrznym klientem do chata lola zeby rozmawiac sobie ze znajomymi z friends listy bez logowania do klienta LoLa. Takie zmiany na nic nie wplywaja i wyswietlaja sie tylko jezeli jestes zalogowany przez zewnetrzny program i tak sobie ustawisz.
Notabene smieszna sprawa, ze jak ktos zaprosi cie do gry a ty jestes na komunikatorze to dostajesz taka wiadomosc:
Kod HTML:
<body><inviteId>381672168</inviteId><userName>General Dixon</userName><profileIconId>506</profileIconId><gameType>NORMAL_GAME</gameType><mapId>1</mapId><queueId>2</queueId><gameMode>classic_pvp</gameMode><gameDifficulty></gameDifficulty></body>
wiec zastanawiam sie, czy daloby rade zaprosic do tej samej gry do ktorej zostalismy zaproszeni losowa osobe wysylajac jej taka sama wiadomosc - inviteId zapewne odpowiada za unikatowy # gry do ktorej jestesmy zapraszani, userName odpowiada za nick osoby zapraszajacej i tak dalej i tak dalej.
Zapraszac ludzi do friends listy z poziomu komunikatora tez sie da, ale nie chce mi sie tego juz opisywac ;d
Zakładki