Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: CyberRepublik.com - Odmiana e-Sima i Erepa !!! Zapraszam !!!

  1. #1

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    54
    Siła reputacji
    15

    Domyślny CyberRepublik.com - Odmiana e-Sima i Erepa !!! Zapraszam !!!

    Witam ;]

    Cyberrepublik.com to symulator polityczny świata. Każde państwo na początku gry otrzymuje rdzenne regiony, na których zaczyna swoją kampanię. Każdy może podążać ścieżką:
    -polityka
    -przedsiębiorcy
    -żołnierza
    Moduły: polityki, przemysłu oraz wojny zostaną opisane w sposób NIEZWYKLE uproszczony. Ich szczegółowe omówienie raczej zniechęciłoby (ze względu na obszerność) potencjalnego gracza.
    POLITYKA


    Gra ma rozbudowany system polityczny. Państwo jest kierowane przez prezydenta oraz kongresmenów, mogących proponować ustawy:
    -rozpoczęcia wojny
    -przesłania pieniędzy (złota lub PLN) na wybrane konto
    -zdetronizowania prezydenta
    -stworzenia sojuszu pomiędzy krajami
    Obywatel może dostać się do kongresu z ramienia partii politycznej, której jest członkiem. Każda partia może wystawić swojego kandydata na prezydenta.
    Kadencja prezydenta, kongresmena oraz prezesa partii trwa 1 miesiąc.
    Kompetencje prezydenta raczej ograniczają się do tworzenia bitw.
    PRZEMYSŁ


    Każdy może także zostać prezesem firmy produkującej:
    -surowce (land) - olej, żelazo, diamenty itd.
    -przedmioty (manufacture) - czołgi, pistolety, bilety do transportu itd.
    -konstrukcje (construction) - Systemy Obronne, szpitale itd.
    Prezes każdej z tych firm może wykupić licencję, która pozwala mu sprzedawać swoje produkty za granicą. Gracz codziennie może trenować, co zwiększa jego umiejętność produkcji w danym typie firmy, co warunkuje wyższą pensję.
    Każda firma może przeskoczyć na wyższy poziom produkcji (quality - skrót "q") i sprzedawać drożej swoje produkty, ale niestety zazwyczaj jest to bardzo kosztowne.
    Kraj funkcjonuje poprawnie dzięki podatkom z funkcjonowania przemysłu:
    -podatek dochodowy
    -VAT
    -podatek z importu
    MILITARIA

    System militarny gry ściśle jest powiązany z przemysłem, bowiem bez niego niemożliwe by było korzystanie z broni (pistolety, czołgi, helikoptery). Każdy gracz może codzinnie trenować jedną z wybranych specjalizacji posługiwania się:
    -pistoletem
    -czołgiem
    -helikopterem
    co warunkuje jego wyższe obrażenia w bitwie. Każdy dodatkowo może przynależeć do grupy bojowej co daje o 10% podwyższone obrażenia zadawane w jakiejkolwiek bitwie.
    Państwa grupują się w sojusze, z czego 2 największe z nich to: GAS oraz ODEA. Przejęcie regionu przez państwo daje mu podatki z firm, która na tym regionie się znajdowały.


    Prosze o zarejstrowanie się z mojego Reflinku , nic na tym nie stracisz !!!
    http://www.cyberrepublik.com/en/referrer/2096
    Ostatnio zmieniony przez radarmen : 29-08-2012, 14:33

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [E-sim] Odmiana e-repa: [graczy z torga:203]
    Przez Deep w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1413
    Ostatni post: 24-04-2014, 16:23
  2. Szukasz Teamu? ZAPRASZAM!
    Przez ZoRkEr w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-09-2010, 20:35
  3. Gdzie Expić 94 RP ? Zapraszam Tu !
    Przez hihotek69 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-07-2010, 18:35
  4. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-08-2009, 22:16

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •