Cyberrepublik.com to symulator polityczny świata. Każde państwo na początku gry otrzymuje rdzenne regiony, na których zaczyna swoją kampanię. Każdy może podążać ścieżką:
-polityka
-przedsiębiorcy
-żołnierza
Moduły: polityki, przemysłu oraz wojny zostaną opisane w sposób NIEZWYKLE uproszczony. Ich szczegółowe omówienie raczej zniechęciłoby (ze względu na obszerność) potencjalnego gracza.
POLITYKA
Gra ma rozbudowany system polityczny. Państwo jest kierowane przez prezydenta oraz kongresmenów, mogących proponować ustawy:
-rozpoczęcia wojny
-przesłania pieniędzy (złota lub PLN) na wybrane konto
-zdetronizowania prezydenta
-stworzenia sojuszu pomiędzy krajami
Obywatel może dostać się do kongresu z ramienia partii politycznej, której jest członkiem. Każda partia może wystawić swojego kandydata na prezydenta.
Kadencja prezydenta, kongresmena oraz prezesa partii trwa 1 miesiąc.
Kompetencje prezydenta raczej ograniczają się do tworzenia bitw.
PRZEMYSŁ
Każdy może także zostać prezesem firmy produkującej:
-surowce (land) - olej, żelazo, diamenty itd.
-przedmioty (manufacture) - czołgi, pistolety, bilety do transportu itd.
-konstrukcje (construction) - Systemy Obronne, szpitale itd.
Prezes każdej z tych firm może wykupić licencję, która pozwala mu sprzedawać swoje produkty za granicą. Gracz codziennie może trenować, co zwiększa jego umiejętność produkcji w danym typie firmy, co warunkuje wyższą pensję.
Każda firma może przeskoczyć na wyższy poziom produkcji (quality - skrót "q") i sprzedawać drożej swoje produkty, ale niestety zazwyczaj jest to bardzo kosztowne.
Kraj funkcjonuje poprawnie dzięki podatkom z funkcjonowania przemysłu:
-podatek dochodowy
-VAT
-podatek z importu
MILITARIA
System militarny gry ściśle jest powiązany z przemysłem, bowiem bez niego niemożliwe by było korzystanie z broni (pistolety, czołgi, helikoptery). Każdy gracz może codzinnie trenować jedną z wybranych specjalizacji posługiwania się:
-pistoletem
-czołgiem
-helikopterem
co warunkuje jego wyższe obrażenia w bitwie. Każdy dodatkowo może przynależeć do grupy bojowej co daje o 10% podwyższone obrażenia zadawane w jakiejkolwiek bitwie.
Państwa grupują się w sojusze, z czego 2 największe z nich to: GAS oraz ODEA. Przejęcie regionu przez państwo daje mu podatki z firm, która na tym regionie się znajdowały.
Prosze o zarejstrowanie się z mojego Reflinku , nic na tym nie stracisz !!!
http://www.cyberrepublik.com/en/referrer/2096
Zakładki