dla nich IMHO lepszy top, szybciej sie dofarmia = szybciej robia pogrom.
Wersja do druku
http://www.solomid.net/guides.php?g=18456 polecam , cisne beke z papierowego nocturna XDDDDD ,a tak naprawde to noc potrafi dużo junglerów solo pocisnąć bo ma w i e,wytrzymały,na start mam nim 60~~armora 40~~ resistsa,zaraz leci maw of maltorius czy coś pod przeciwnika to nie wiem jak może być papierowy,łatwa coutnerjungla wraithów dzieki pasywowi i q :))))
@down
ta cytaty z moba fajer nie dzienki kolerzko
Kierowałem się trochę innym buildem, a Ty dalej możesz cisnąć bekę z papierowego Noca XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDCytuj:
Not as tanky as other junglers/very squishy early game
Od siebie dodam, że lepiej lecieć 2 dorany zamiast Wriggle'a. No chyba że idzie Ci przeciętnie to Wriggle moar tanky + masz lepszą kontrolę na buffami/dragonem jak Ci wejdzie proc z pasywa.
Nocturne jest świetnym junglerem, na pewno nie jest papierowy. Tylko nie buduj go IE + PD.
Od siebie polecam Lee Sina, super ganki które dość trudno spierdolić. Masz tylko Q do trafienia, slow jest aoe.
To cytat z guida, którego mi podlinkowałeś, "kolerzko".
Co możecie mi powiedzieć o Skarnerze? Ciężko ogarnąć? Jak nim grać i jak zrobiony najlepiej się sprawdza?
Co mam robić, kiedy wszystkie linie są powardowane i nie ma sposobu na gank?
@down: No pewnie tak, tylko potrzeba praktyki do tego, a ciężko praktykować, jak junglując pieprzy się innym grę :D
Skarner jest całkiem ok ale strasznie manożerny, ja go biorę tylko jak mam na midzie katarine czy morde i wiem, że mogę brać blue 24/7.
Perma slow z q , całkiem fajny move speed boost na W i bezużyteczne E ale za to dobre ulti do inicjacji w połączeniu z W + shurelias masz over 9000 move speed i nikt nie zwieje.
Build to buty +3 poty, philo stone, hog, merce, frozen heart, shurelias i dalej różnie może być tri force do dmgu , wits end nawet.
A co do gankowania , zawsze jest sposób na zgankowanie kogoś uwierz mi trzeba być tylko 'kreatywnym' a nie non stop w ten sam sposób zachodzic przeciwnika.
idz do jungli warwikiem, najlepszu jungler na poczontek
ee
nie
W jungli nie potrzebujesz sustainu bo po złożeniu philo stone o regen możesz być spokojny, natomiast jeśli zaczniesz używać E i potem spamować q to z many wystrasz się jeszcze szybciej lecząc sobie troszkę życia w ogóle nie opłacalne.
E to najbardziej useless skill u skarnera i bierze się dopiero jak już RQW wymaxowane. Mówie to ja 1500elo jungler, mówi tak theoddone i praktycznie nigdy nie widziałem, żeby jakiś skarner używał kiedykolwiek tego marnego skilla.
jungla skarnera jest strasznie łatwa
szybki clean po prostu spamujesz q
e bierzesz dopiero na 13lv i generalnie nie używasz go w ogóle chyba, że widzisz ze jakiś enemy ucieka Ci z melee/q range a możesz go tym e dobić (przynajmniej ja tak robię) bo tyle co się z tego wyleczysz to stracisz obrywając podczas animacji
gankować się trzeba tylko nauczyć przed 6 bo bez ulta ofc trudniej
fajnie jak drugi blue też jest Twój ale to jakiś must have nie jest
skarner jest bardziej red dependent bo szansa na killa przy ganku z redem jest generalnie 2x większa przed 6
mi tam skarnerem many nie brakuje l0l, e jest dobre jeżeli dostajesz tylko pull i albo bierzesz e albo recalujesz po redzie
pozdrawiam
+milion
Nie bierz e do skarnera. Lepszy sustain da ci q i w bo szybciej wszystko wyczyścisz.
Tarcza skarnera daje atk speed i mov speed. Nie może być szybko zbita inaczej skarner będzie useless.
Że temat o junglowaniu, to się spytam. Na nocturnie z Phage'a lepiej robić malleta, czy trinity? Osobiście b. lubię budować Malleta (ładna kombinacja z Atmą), ale trinity też wydaje się viable. Pomożecie?
Na Wieczny Koszmar polecam Jonową Iskrę, zapewnia większą przeżywalność i do tego przyspiesza ładownie się Ostrza Cieni, co bardzo pomaga w szybkim i bezpiecznym czyszczeniu neutralnych potworów
z Jonową Iskrą można robić całą dżunglę na pełnym życiu bez Latarni Wriggle lub innego przedmiotu dostarczającego wampiryzm życia