Gilmor Thunderbell napisał
Zapomniałem napisać tych wszystkich załóżeń, że target ma 0 armor, i że przyjmuję, że kązdy arrow trafia, i prawdopodobieństwo, że strzeli hita za kazda wartosc z przedziali min hit a max hit jest takie samo.
Jestem przekonany, że kiedyś była wrzucona formuła hitchance i wydaję mi się, że nie zależała ona od lvla. Z tego co pamiętam to był to skill*rodzaj broni*odległość*wspolczynnik (miało to pewien limit, bodajże 90%), ale głowy sobie nie dam uciąć. Inna sprawa, że rzeczywiście w momencie dodania nowych łuków, mogli coś namieszać. Nie wiem teraz, czy np. jeśli przy pewnych danych uzyskujemy celność na poziomie 80%, to łuk +6% hitchance daje nam 86%, czy raczej 1,06 * 80% = 84,8%. Osobiście wydaje mi się, że to drugie. Fajnie by było, gdyby Iryont/Doyle wstawił formułę hitchance.
Mimo tych dywagacji i tak uważam, że skillowanie palka to strata czasu. Koniec końców różnica skilli miedzy tym co trenował, a tym co nie trenował wcale, będzie na poziomie 2-3 skilli, a ten pierwszy zdecydowanie szybciej wbije porządny lv.
BUY HMM