@up
90 rpkiem 0 uh schodzi, jesli chodzi o ten resp z shamanem
Wersja do druku
@up
90 rpkiem 0 uh schodzi, jesli chodzi o ten resp z shamanem
MC DO TIBIANICA VVV
http://torg.pl/showthread.php?451140...15#post8019915
http://i58.tinypic.com/14jueqx.png
http://i59.tinypic.com/6s50e0.png
task na cyklops skończony, zostało parę % do 43 to dobiłem gdzieś w okolicy. waste na cały task to 5,5 bp gfb i 3,5 bp fireballi. z loota ~6k.
bylby ktos chetny na kupno premium rose po 13~ zl?
Postawi ktoś monka/gohula dla knajta low lvl?
ma ktoś EQ na rooku?
oddam jeszcze dzisiaj
Typowy Druid xD
Nie jestem pewien, czy dobrze wszystko zrozumiałem, ale z tym co zrozumiałem to się zgadzam.
Tylko! Czy nie jest tak, że wraz ze wzrostem poziomu doświadczenia rośnie szansa na to, że częściej uderzam po 100?
Jaki masz nick na rooku?
Załącznik 316383
Jeszcze 7. Yaaas!
imo hit jest losowany, tylko max dmg wzrasta
To się tyczy pvp?Cytuj:
Distance attacks ignores shielding and is only reduced by armor.
@Uker A nie możesz po prostu skillować na geomancerze :d?
na 10 levelu z distem 70 bijesz spearami za 2-136 (o ile trafisz)
na 30 levelu z distem 70 bijesz spearami za 6-136 (jw.)
biorąc pod uwagę, że drugi przedział jest mniejszy, a granica zmienia się wyłącznie z lewej strony, faktycznie jest większa szansa na to, że system zalosuje liczbę 100+
tyle tylko, że ta różnica jest znikoma
Rośnie, przecież masz napisane: max hit dla określonego skilla jest zawsze taki sam, niezależnie od lvla, ale minimalny hit rośnie o 1 co 5 lvli. Czyli 10 palek ze skillem jakimś tam, bije od 2 do x, czyli średnio (x+2)/2 a 100 palek z tym samym skillem bije od 20 do x, czyli średnio (x+20)/2, więc średnio o 9 więcej. Tym samym rośnie też szansa na hity 100+, bo bijesz średnio o 9 więcej. Tylko, jak widać, różnica jest niewielka.
W ogóle nie wiem po co ty trenujesz z monkiem. Znajdź sobie drugiego pala i trenujcie na sobie. Albo trenuj ghost+monk.
Wszystkiego