W miare dokładne info jest tutaj:
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Wersja do druku
W miare dokładne info jest tutaj:
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Bardzo się cieszę, że dali tego 7 dniowego triala. Uchroniło mnie to przed straceniem kasy na prepaid. Ta gra to jest takie rzeźbienie w gównie. Co tydzień to samo- ten sam raid te same daily questy i tak w kółko do nowego dodatku :F Jedynie pvp zostaje. kiedyś ta gra była ciekawsza
klasy mele w pvp to sa jakies niedorobione czy cos? przed chwila gralem bg, w ktorym na 30 chlopa 4 mele, reszta czarujace rangedy i tak ciagle, 1/4 mele reszta rangedy.
P@wcik według Ciebie, jakie są teraz najbardziej hardcorowe achivy? Chodzi mi o poziom trudności, nie tylko z raidów, pvp ale również z innych rodziajów. Łącznie z Feats of Strength.
Poza raidami/arenami to raczej trudnych achie nie ma, większość po prostu wymaga czasu/cierpliwości/szęścia/gold'a i tyle. Challenge Mody co najwyżej za 5 many może czegoś tam wymagają, ale też wyjątkowo trudne nie są. Brawler's Guild do pewnego stopnia, ale gear trywializuje to bardzo.
Feat of Strength też tak samo działają z tym że musiałeś grać wtedy kiedy content był aktualny żeby je zdobyć.
http://eu.battle.net/wow/en/characte...tyheros/simple
Tu masz link do mojej postaci, jak widać nie raidowałem zbytnio.
Powrzucajcie tak jak ja, linki do postaci :)
Nie wiem czemu, poznikały mi Achi za eventy. Miałem ich dużo zrobionych, a stronka pokazuje tylko jeden. Może jak się zaloguje się pokażą?
Czy je odnowili i trzeba od nowa jechać?
http://eu.battle.net/wow/en/characte...kmkii/advanced
Prawdopodobnie tak jak mówisz i będzie się potrzeba zalogować, a jak nie pomoże to jakiś ticket do GM czy coś.
Down
Większość
Teraz Achi jest przypisane do konta?
http://eu.battle.net/wow/en/characte...rdzie/advanced
@edit
Wracaj!
Enh teraz coraz bardziej widoczny na arenach/bg, a na forach ludzie narzekają ze jest bardziej niż viable.
http://eu.battle.net/wow/en/characte...other/advanced[*]
jeszcze w Malevolentach ;d
ale enh siekę robiło fajną wtedy, taki przyjemny kontrolowany burst :3
tak od paru tygodni mnie caly czas korci do pogrania, kiedy startuje nowy tier? w sumie teraz wakacje, to raczej lipa z pve, ale casualowo bym pogral (ta, juz to widze ;dd) tylko, ze ostatnio myslalem o wylvlowaniu monka w healu - viable? w pvp widzialem, ze sobie zaczal calkiem spoko radzic, jak z pve?
Zacząłem znowu grać, zrobiłem sobie warriora z myślą o dpsie ale czy ta klasa pod dps jest przydatna? Jak tak patrzę na czacie to szukają zawsze tylko ranged dps. Normalnie potem biorą do teamów czy lepiej od razu przejść na jakiegoś maga/shamana?
Wydaje mi sie ze nic takiego nie ma, kazdy dps jest w miare dobry, tutaj masz jakis ranking chociaz nie jestem pewien czy to jest dokladne http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/maximum#522
Najfajniej gra mi sie areny 2v2 ale potrafia byc strasznie irytuajce w moim setupie (dk/holy), tak ze nie ma szans aby pasc ani zabic kogos i te preje disc ;f
A jest jakaś torgowa gildia lub jest ktoś w jakiejś nastawionej na raidy ale przyjmujące też "na socjal"?
1No więc ten Unannouced Feature na 5.4 to nowy poziom trudności. Zapowiada się dość ciekawa forma casualowego raidowania bez koniecznosci gry z randomami ejdnak pozwalająca raidować obecny kontent crossrealm z ludzmi z RealID/Battletaga. Tym bardziej ze bedzie mozna raidować w jakimkolwiek rozmiarze raidu od 10 do 25 osob ;OCytuj:
Raids in World of Warcraft have a long history of not just challenging players, but changing and evolving as the years and expansions go by. As with everything in the game, we’re always thinking about what more we can bring to raiding to improve the experience for an even wider range of players. While Normal and Heroic Raids are a great fit for many, we feel there’s another gap worth filling—and to that end, we’re currently working on the development of a new type of Raid for the next major content update: Flexible Raiding.
One Size Does Not Fit All
While it’s impossible to fit every player into a neat, tidy archetype, we recognize that we could be providing a better experience to one broad category of raider: social groups comprised predominantly of friends and family, and smaller guilds that do their best to include as many members in their Raid outings possible.
During the Wrath of the Lich King expansion, the 10-player Normal difficulty served these groups of players pretty well, but the unification of 10-player and 25-player into a single difficulty effectively eliminated that niche. While Raid Finder mode is extremely accessible, it doesn’t provide smaller groups with a tight-knit social experience while progressing through the content. In Patch 5.4, we’re planning to introduce a new mode of raiding that allows us to deliver the sort of experience that we think these players are looking for.
/Flex
To fill this void, we’re in the process of developing a new Flexible Raid system, which includes a new difficulty that sits between Raid Finder and Normal difficulty, while still allowing friends, family, or pick-up groups to play together. This difficulty will be available for premade groups of 10–25 players, including any number in between. That means whether you have 11, 14, or 23 friends available for a Raid, they’ll all be able to participate.
The Flexible Raid system is designed so that the challenge level will scale depending on how many players you have in the Raid. So if you switch between 14 players one week and 22 the next, the difficulty will adjust automatically. Keep in mind that unlike Raid Finder, no matchmaking is available, so you’ll need to make sure you invite people to attend—but if some can’t make it, it’s not the end of the world (or the Raid). You’ll also still be able to invite Real ID or Battle.net friends cross-realm. Who you choose to bring and what Item Level gear they’ll need to join your merry band is up to you, too—there’s no Item Level requirement for this Raid difficulty.
Dressed to Kill
A new Raid difficulty also means a new Item Level. Flexible mode will award loot with an Item Level that falls between Raid Finder and Normal quality, and will use the Raid Finder’s “per person” loot system, specialization choices, and bonus rolls, so you won’t need to worry about bringing the “wrong” person and having them win that piece of gear you’ve long been waiting for.
You Have the Keys
We plan to unlock the Flexible Raid difficulty in wings, similar to Raid Finder, but on an accelerated timetable. This new difficulty also has a separate Raid lockout from Raid Finder and Normal difficulty, allowing you to take part in all three if you so desire. You’ll also be able to complete portions of your “Glory of the Orgrimmar Raider” raid meta- achievement in Flexible mode as well as in Normal or Heroic to earn cosmetic rewards such as an epic mount. This will allow Raid groups the opportunity to switch off nights between raids to complete achievements. Finally, taking part in Flexible, Normal, or Heroic difficulty will provide access to additional rewards that won’t be available in Raid Finder.
Getting Down to Brass Tacks
As with any in-development feature, we’re continuing to refine how the Flexible Raid system will work, and we look forward to hearing your constructive feedback from your experiences on the Public Test Realm when the new system goes live.