Reklama
Strona 3 z 7 PierwszaPierwsza 12345 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 91

Temat: Giant Spiders & Crystal Spiders - czyli jak sobie z nimi radzić

  1. #31
    konto usunięte

    Domyślny

    Po co dajesz "poradnik" skoro jeszcze go nie skończyleś?
    Nie widzę w tym poradniku nic ciekawego ; o jest pełno poradników o PoH , potworach i paru innych mało wąznych wątkach , które chcesz tu zamieśicic...
    Mhm zamierzasz pisac poradnik o kazdym mobie ? Rozumiem o demonie itp ale o Gs' ie ? to nie jest zaden uber monster , nic nowego takze nie wniosleś.

    Pozdro i radzę dumac nad innym poradnikiem ;] bardziej przydatnym ; oo

  2. #32

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,006
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Paro the Crusher napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poradnik sredni, mam nadzieje ze z crystalami pojdzie ci lepiej.

    pare literowek
    czas zamiast czar
    dwureczna - jednoreczna

    Moim zdaniem respy:
    A, M, F, K naprawde nie istnieja (nie ma ich tam)
    natomiast pod (znaczy sie na pld) ta wielka skala jest resp 3 nie 2 gsow, ale glowy sobie uciac nie dam. W A, M, F, K, napewno nie bylo gsow, pamietam w a mino i cyce, w M chyba nic, w F i K mino archery i chyba cyce.

    I jeszcze jedno, jak mozesz koniecznie zmien kolor liter na mapce z pohem. Tych liter po prostu nie widac! Nie latwiej uzyc czarnego, ciemno szarego, granatowego etc. ?

    Przyłóż sie bo to moze byc bdb poradnik
    mapkę dostałem od kumpla, jeszcze pod tibie 7.7 więc przyznam iż może ona być niedokładna

    Cytuj KwaseK napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co do GSów to poradnik super ;), czekam na następną część
    polecam lekturę regulaminu

    Cytuj Adiolx napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poradniczek fajny ,na pewno mi się przyda :]
    jw

    Cytuj Mudzinex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poradnik w sumie przydatny dla nowych graczy.
    Co do taktyki dla knighta - pisząc o blokowaniu na 40lvlu, zgodzę się lecz mogłeś napisać o hunceniu z siocherem na GSie ..
    W taktyce dla palla mógłbyś napisać co nie co o zakładaniu bohów, bo nie każdy jest inteligentny ..

    Nie mam zwyczaju oceniać poradników, artykułów ani jakichkolwiek tematu, więc i teraz tego nie zrobię ..
    Powiem jedynie tyle, że poradnik niczego sobie ;p

    Teraz tak - literówki, które znalazłem:



    #
    omgomgomg
    jak zaczynałem pisać, byłem 1 :E
    poprawi się ;d;d

    Cytuj vOire napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poradnik na razie dobry, czekam na poradnik dot. Crystal spidera ;)

    Za "gs'a" '; d
    9/10, ladny opis, ss respu ;]

    @down
    "sekundy"?
    Spojrz na moja godzine umieszczenia posta i swoja ... 5 minut to nie sekundy ;x

    Wkurwia mnie to ;(
    a mnie wkurwia "9/10 rup wiecej!!11" bo takie coś wychodzi twojego posta

    Cytuj Pan Murzyn Temudżyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ehh, do dzisiaj myślałem że behemoth jest szybszy ale cóż... Ty tu jesteś mistrzem.

    Poradnik taki sobie. Taktyki i tak są w spisie potworów więc po co to komu.
    dobrze, źle napisałem, gs należy do jednych z najszybszych potworów w tibii.

    Cytuj Able napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    "Giant Spider, często zwany GS'em jest najszybszym potworem w świecie"
    Z tym się nie zgodzę, bo wydaje mi się, że orc rider jest szybszy..
    j/w ale z raiderem przegiołeś xd

    Cytuj Daimao XD napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poradnik ładny, ale widzę jeden błąd, na mapie pohu pod pkt a) pisze, że tam jest jeden powolny resp gsa. Tam przecież są cyklopy i mino guardy, więc popraw to, bo niektórzy zaczną się bać tych miejscowości.

    Pozdrawiam.
    j/w o mapce

    Cytuj Shadowsword napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fajo. Ładnie opisane, mogłeś jeszcze wrzucić mapkę do tych gsów w Kazo. Tylko po co wrzucać niepełny poradnik? Mogłeś napisać cały i wtedy dać. Na razie 4/10 (4/5 za część o gs'acj i 0/5 o crystalach).
    wrzuciłem ponieważ nie miałem go gdzie zapisać a musiałem zrobić format ;PP
    p.s.
    trudno oceniać coś czego nie ma
    0/5 o crystalach
    Cytuj SparX77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po co dajesz "poradnik" skoro jeszcze go nie skończyleś?
    Nie widzę w tym poradniku nic ciekawego ; o jest pełno poradników o PoH , potworach i paru innych mało wąznych wątkach , które chcesz tu zamieśicic...
    Mhm zamierzasz pisac poradnik o kazdym mobie ? Rozumiem o demonie itp ale o Gs' ie ? to nie jest zaden uber monster , nic nowego takze nie wniosleś.

    Pozdro i radzę dumac nad innym poradnikiem ;] bardziej przydatnym ; oo
    Imo poradnik ma pomóc graczom którzy zaczynają grać a nie 100lv+

  3. Reklama
  4. #33
    Ronaldinho-Roni

    Domyślny

    Hmm ? Expiłeś kiedyś na gsach?

    ja swoim 116 ek , nigdy nie mam waste na gsa idzie MAX 1 uh
    A na goromie nie potrzeba blokera palek na 60 tam śmiga , może z waste ale z expem a sroc na 80 popraw to ;d !

  5. #34
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,564
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Nie przesadzajmy. Gdybyśmy tak chcieli opowiedzieć o wszystkich potworkach wszystko to by innych artów nie było...





  6. #35
    Avatar Celestian hunter
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    32
    Posty
    1,059
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    W taktykach jak zwykle skomentuje samego pala :>
    Napisales co pal powinien wziac ze soba na gsy i masz racje, ale taktyki to taktyki... Ja bym napisal jeszcze, ze na pohu znajduje sobie miejscie gdzie jest skupisko paru krzaczkow bez zadnych przeszkod i luruje tam sobie gsa biegajac dookola. Na crus helmie taktyk nie trzeba - atakuje sie i biegnie w strone wyjscia, a na ubitej ziemii padnie szybciej niz zdazy dobiec do konca tunelu (ewentualnie mozna zawrocic i biec chwile w druga strone, wtedy na pewno bestia wykorkuje).
    Jesli chodzi o hellgate to poprawie tylko, ze gs respi sie dokladnie pod drzwiami do wiezy (inaczej: miedzy poczatkiem okregu a wyjsciem) no i dodam ze resp trwa tam rowne 3 minuty ; )
    (btw. po co Enchanted Speary, same RSy wystarczaja w zupelnosci i nie ma niepotrzebnego waste)
    Do malady pare komentarzy:
    1) nie trzeba wcale wielkich lvli i blokerow -> klik
    2) resp JEST mozliwy do zaznaczenia : D
    3) wspomnialbym o quescie potrzebnym do dostepu na te wyspe oraz na innych jej lokatorow

    warto tez dac mapki (albo chociazby linki) do tych wszystkich miejscowek, bo jak ktos moze znalezc na przyklad ta miejscowke na Ghostland, jesli pokazales tylko pare sqm, gdzie potwor sie respi? ^^

    Teraz csy:

    Tutaj mnie troche zmylilo to, ze oddaja jakies odlgosy, bo jestem na 99% pewny, ze te potwory sa nieme o.o
    Lognelem sie i spytalem paru kumpli, tez uwazaja (nie sa pewni), ze te potwory nic nie krzycza. Jak na nich expilem, to nie zwracalem na to uwagi, ale z drugiej strony wiedzialbym kiedy sie jaki zrespil, a zadnych wrzaskow nie bylo...
    Takze moim zdaniem Twoja informacja z erig net jest falszywa ;d

    Dalej...
    O GSie napisales:
    potwór te potrafi uderzyć do 270hp
    Natomiast o CSie:
    Potrafi uderzyć do 350hp. Od Ogromnego Pająka odróżnia go słabszy atak
    Gdzie tu slabszy atak? Nie sugeruj sie samymi gotowymi informacjami (czyli erig net), bo liczylem, ze bedziesz o nich wiecej z doswiadczen wiedzial...

    Wystepowania:
    Akurat z tego respu, co podales (kopalnie) skorzystalbym na koncu :> Te tunele sa gigantyczne a piszac, ze jest tam "kilka csow" co masz na mysli? Gdzie konkretnie na tej gigantycznej powierzchni, ile i z czym innym sa te potwory?
    Do tego potrzebuje miec wykonanego ice islands questa, do misji gdzie trzeba zabic braindeatha i elder beholderka na raz, a jesli chce isc na lepsze respy CSow to ide o wiele blizej, po prostu na gory obok Svar~
    Na przyklad wiesz, gdzie jest miejsce pokazane na screenie? Wprawdzie rzeczywiscie respi sie tam 1-2 csy, ale dalej jest ich jeszcze okolo 5. Mozna do nich dotrzec juz od strony miejsca pokazanego na 1 screenie skopiowanej mapy. Jest to tunel na poludnie pod strzalka. Natomiast przy screenie numer 2 mijamy wzgorze z respem kolejnych kilku csow conajmniej 4 blisko wyjscia, mozliwe ze sa glebiej w skalach. Po co wiec taka wyprawa do kopalni, gdzie oprocz csow mamy wiele innych i czesto gorszych potworow? Twoje taktyki robia sie na nic, jesli 40 lvlowy paladyn spotka tam nightmare ;P
    Te dwa wspomniane przeze mnie miejsca z csami sa chyba jednymi z wiekszych i latwo dostepnych, jest jeszcze kilka pojedynczych respow bardziej poukrywanych w calej gorze, ale nie warto o nich pisac, jesli nie sa opisane te podstawowe ;>


    Reszta w mojej opinii bez zastrzezen, pisz dalej ; )

  7. #36
    Shemsu666

    Domyślny

    Poradnik czytelny i przydatny, napewno pomoze poczatkujacym paladynom w pojedynku z tymi stworami.

  8. #37
    Avatar Kaktus92
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Głowaczów
    Posty
    229
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Ronaldinho-Roni napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hmm ? Expiłeś kiedyś na gsach?

    ja swoim 116 ek , nigdy nie mam waste na gsa idzie MAX 1 uh
    A na goromie nie potrzeba blokera palek na 60 tam śmiga , może z waste ale z expem a sroc na 80 popraw to ;d !
    I to jest racja mój kumpel 80 knight z avangerem zużywa max 1 uha na 1 gsa wychodząc dużo na + więc GS jest Potworem dobrym dla wszystkich profesji również dla kina

    Cytuj Toy Machine napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    "TRIXX Malina - rozmowy ogólne o naszych libacjach", libacjach przeczytalem jako lesbijkach i sie zawiodlem, jak wszedlem do tematu ;/

  9. #38

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    38
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Spoko poradnik ;p.

  10. #39
    Avatar .:Twist:.
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    101
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ładnie ładnie..
    Uważam że powinno być przeniesione.. ZDjecia, opisy, taktyki.. do przeniesienia ; d

  11. #40
    Stasiu_92

    Domyślny

    hmm popraw knighta z gsem ja na 60lv ze skillami 81/80 i przy użyciu heroic axe, marnowałem na jednego gsa zazwyczaj 1uha nieraz 2, mój kumpel który mi czyścił crus questa używał justice seekera ze skillami 80/80+ na 80lv nie tracił wogóle uhuw (ofc. z softami). Czyli gs jest opłacalnym potworkiem do expienia albo zdobywania silków :PP przez knighta

  12. #41
    Apocalyptico512

    Domyślny

    chciałbym też zwrócić uwagę, że crystal spider nie ucieka gdy ma red hp :)

  13. #42

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,006
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Celestian hunter napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W taktykach jak zwykle skomentuje samego pala :>
    Napisales co pal powinien wziac ze soba na gsy i masz racje, ale taktyki to taktyki... Ja bym napisal jeszcze, ze na pohu znajduje sobie miejscie gdzie jest skupisko paru krzaczkow bez zadnych przeszkod i luruje tam sobie gsa biegajac dookola. Na crus helmie taktyk nie trzeba - atakuje sie i biegnie w strone wyjscia, a na ubitej ziemii padnie szybciej niz zdazy dobiec do konca tunelu (ewentualnie mozna zawrocic i biec chwile w druga strone, wtedy na pewno bestia wykorkuje).
    Jesli chodzi o hellgate to poprawie tylko, ze gs respi sie dokladnie pod drzwiami do wiezy (inaczej: miedzy poczatkiem okregu a wyjsciem) no i dodam ze resp trwa tam rowne 3 minuty ; )
    (btw. po co Enchanted Speary, same RSy wystarczaja w zupelnosci i nie ma niepotrzebnego waste)
    Do malady pare komentarzy:
    1) nie trzeba wcale wielkich lvli i blokerow -> klik
    2) resp JEST mozliwy do zaznaczenia : D
    3) wspomnialbym o quescie potrzebnym do dostepu na te wyspe oraz na innych jej lokatorow

    warto tez dac mapki (albo chociazby linki) do tych wszystkich miejscowek, bo jak ktos moze znalezc na przyklad ta miejscowke na Ghostland, jesli pokazales tylko pare sqm, gdzie potwor sie respi? ^^

    Teraz csy:

    Tutaj mnie troche zmylilo to, ze oddaja jakies odlgosy, bo jestem na 99% pewny, ze te potwory sa nieme o.o
    Lognelem sie i spytalem paru kumpli, tez uwazaja (nie sa pewni), ze te potwory nic nie krzycza. Jak na nich expilem, to nie zwracalem na to uwagi, ale z drugiej strony wiedzialbym kiedy sie jaki zrespil, a zadnych wrzaskow nie bylo...
    Takze moim zdaniem Twoja informacja z erig net jest falszywa ;d

    Dalej...
    O GSie napisales:
    Natomiast o CSie:

    Gdzie tu slabszy atak? Nie sugeruj sie samymi gotowymi informacjami (czyli erig net), bo liczylem, ze bedziesz o nich wiecej z doswiadczen wiedzial...

    Wystepowania:
    Akurat z tego respu, co podales (kopalnie) skorzystalbym na koncu :> Te tunele sa gigantyczne a piszac, ze jest tam "kilka csow" co masz na mysli? Gdzie konkretnie na tej gigantycznej powierzchni, ile i z czym innym sa te potwory?
    Do tego potrzebuje miec wykonanego ice islands questa, do misji gdzie trzeba zabic braindeatha i elder beholderka na raz, a jesli chce isc na lepsze respy CSow to ide o wiele blizej, po prostu na gory obok Svar~
    Na przyklad wiesz, gdzie jest miejsce pokazane na screenie? Wprawdzie rzeczywiscie respi sie tam 1-2 csy, ale dalej jest ich jeszcze okolo 5. Mozna do nich dotrzec juz od strony miejsca pokazanego na 1 screenie skopiowanej mapy. Jest to tunel na poludnie pod strzalka. Natomiast przy screenie numer 2 mijamy wzgorze z respem kolejnych kilku csow conajmniej 4 blisko wyjscia, mozliwe ze sa glebiej w skalach. Po co wiec taka wyprawa do kopalni, gdzie oprocz csow mamy wiele innych i czesto gorszych potworow? Twoje taktyki robia sie na nic, jesli 40 lvlowy paladyn spotka tam nightmare ;P
    Te dwa wspomniane przeze mnie miejsca z csami sa chyba jednymi z wiekszych i latwo dostepnych, jest jeszcze kilka pojedynczych respow bardziej poukrywanych w calej gorze, ale nie warto o nich pisac, jesli nie sa opisane te podstawowe ;>


    Reszta w mojej opinii bez zastrzezen, pisz dalej ; )
    dzisiaj qmpel ma mi udostępnić screeny z CS'ów więc dodam, poprawię parę rzeczy i myślę iż będzie dobrze :) Co do obrażeń zadawanych przez oba pająki, bardziej chodziło mi o to iż GS potrafi mocniej uderzyć melee niż CS lecz zdarza się iż Crystal uderzy mocniej w jednej turze gdyż dysponuje większą ilością ataków.

    Cytuj Kaktus92 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I to jest racja mój kumpel 80 knight z avangerem zużywa max 1 uha na 1 gsa wychodząc dużo na + więc GS jest Potworem dobrym dla wszystkich profesji również dla kina
    ya z tym że 80kina raczej tego poradnika czytać nie będzie.

  14. #43
    konto usunięte

    Domyślny

    Podoba mi sie ten poradnik
    Oplacalne jest huncenie na gsach i crystal spiderach
    Bravo 10/10

  15. #44
    konto usunięte

    Domyślny

    No kolejny poradnik z cyklu "jestem zajebisty" no jak zawsze sie postarales i nawet dobrze ci to wyszlo tylko pogratulowac i dokoncz jeszcze mapke z crystal spiderami :P

    pozdro!

  16. #45
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Przenosze>

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3440
    Ostatni post: 31-03-2024, 20:24
  2. Odpowiedzi: 457
    Ostatni post: 07-08-2016, 10:42
  3. Wymagania minimalne gier - jak to z nimi jest? :)
    Przez Sin w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 04-01-2015, 13:40
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-04-2014, 22:06
  5. [Poradnik] [Nieaktualny] Bossowie - Jak z nimi walczyć ?
    Przez Celestian hunter w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 284
    Ostatni post: 24-02-2011, 23:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •