Reklama
Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 30

Temat: Z technikum do liceum

  1. #1
    Krystian98

    Domyślny Z technikum do liceum

    Witam otóż aktualnie jestem w 2 klasie technikum geodezyjnego. Problem polega na tym że nie wiem czy ukończę tą klasę (jednak geodezja to nie moja działka) i tu pytanie do was czy dało by się przepisać od września do 2 liceum ogólnego dla dorosłych mając te same przedmioty w 1 technikum co w 1 liceum ?

  2. #2
    Avatar Szmuby
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    438
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Czy ty chcesz zrezygnowac z normalnej szkoly zeby isc do szkoly dla doroslych? Napewno sie da ale powiedz mi po co. Ty chcesz sie nauczyc, zdac mature, isc na studia czy co bo nie rozumiem po co chcesz isc do liceum dla doroslych.

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    29
    Posty
    5,464
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    i tak w większości przypadków do matury przygotowuje sie samemu i na lekcjach prywatnych jezeli ktos celuje w kierunki wymagające dobrze zdanej matury

    sam fakt ze nie radzi sobie w technikum i w takiej kwestii pisze na forum zamiast znaleźć szkole oferujaca liceum dla doroslych i tam zadzwonic albo poprostu pogooglowac swiadczy o tym ze jest jakas niemota i najchętniej to by do tej szkoly nie chodzil wiec

    system nauczania w tych pseudoliceach dla debili (tych dla dorosłych) raczej napewno się nie pokrywa z tym obecnym tokiem nauczania w normalnej szkole (jest niższy) wiec pewnie nie bedzie problemu. polecam strone www.google.pl po wiecej informacji

  5. #4
    Krystian98

    Domyślny

    Owszem najbardziej cenie sobie zdanie matury wiążąc przyszłość ze studiami lecz nie spodobał mi się zawód który wybrałem (lepiej późno niż wcale). Co do zwykłego liceum a liceum dla dorosłych kieruje się opinią ludzi którzy do takich uczęszczali ;)

  6. #5
    Avatar Noru$
    Data rejestracji