Reklama
Strona 1 z 4 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 49

Temat: Modernizacja PC- na co zwrócić uwagę?

  1. #1
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,564
    Siła reputacji
    28

    Domyślny Modernizacja PC- na co zwrócić uwagę?

    Witam serdecznie!
    Zamierzam wymienić trochę sprzętu w swojej starej, 5cio letniej skrzynce i jako że jestem kompletnie zielony w informatyce potrzebuję torgowej pomocy. Obecnie mój sprzęt prezentuje się tak:

    płyta główna: Gigabyte GA-MA770T-ES3
    procesor: AMD Athlon(tm) II X4 640
    ram: 4gb(aczkolwiek jest napisane że używane jest 3gb, nie wiem do końca co to znaczy?)
    karta graficzna: NVIDIA GeForce GT220
    zasilacz: Logic-500ATX

    Najbardziej zależy mi na wymianie karty graficznej na lepszą i dokupieniu RAMu. Na co powinienem zwrócić uwagę wybierając te części aby pasowały do płyty głównej? Może ktoś mógłby polecić jakieś produkty?





  2. #2
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam serdecznie!
    Zamierzam wymienić trochę sprzętu w swojej starej, 5cio letniej skrzynce i jako że jestem kompletnie zielony w informatyce potrzebuję torgowej pomocy. Obecnie mój sprzęt prezentuje się tak:

    płyta główna: Gigabyte GA-MA770T-ES3
    procesor: AMD Athlon(tm) II X4 640
    ram: 4gb(aczkolwiek jest napisane że używane jest 3gb, nie wiem do końca co to znaczy?)
    karta graficzna: NVIDIA GeForce GT220
    zasilacz: Logic-500ATX

    Najbardziej zależy mi na wymianie karty graficznej na lepszą i dokupieniu RAMu. Na co powinienem zwrócić uwagę wybierając te części aby pasowały do płyty głównej? Może ktoś mógłby polecić jakieś produkty?