Reklama
Strona 2 z 4 PierwszaPierwsza 1234 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 54

Temat: Donald Tusk wybrany ponownie na przewodniczącego Rady Europy

  1. #16
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,564
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Ta mapka to z wykopu? Bo nigdzie nie słyszałem żeby jakikolwiek kraj się wstrzymał od głosu.





  2. #17
    Avatar bubcoz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    30
    Posty
    2,002
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Donald Tusk wybrany ponownie na przewodniczącego Rady Europy-comment_ozzshevqkmgdrkt0ytcr2krq6lk9bbgy.jpg

    to już nie król, a Cesarz Europy

    2020 Tusk premierem, Biedroń Prezydentem tak będzie

  3. Reklama
  4. #18

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,188
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy to ty przypadkiem nie jesteś tym użytkownikiem, który odbiega od tematu za każdym razem wysrywając jakieś przykłady niezwiązane z tematem? XD
    Tylko w przypadkach gdy ktoś dyskutuje na poziomie głupich dogmatów i nie ma z nim szans inaczej dyskutować


    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ten chwiejny elektorat to raczej za dużo nie wie, inaczej by nie był 'chwiejny'.
    dlaczego? Ja siebie zaliczam do takiego elektoratu. Opozycja jest obecnie bardzo słaba, a pis tez zupełnie mi nie odpowaida. Jakby jutro były wybory to prawdopodobnie bym na nie poszedł / zagłosował na mniejsze zło.

    Prawdziwy powód jest taki, że nasza władza ma manie wyższości, jest zawistna, mściwa itd. itp.

    Chcieli się zemścić na Tusku nie patrząc zbytnio na konsekwencję, nawet gdy nie udało im się to, to jakiś smrodzik na Tusku na pewno zostanie i inni mogą mieć wątpliwości jaką jest osobą. Nie wiem czy tak będzie, bo pis raczej dla każdego to jakaś śmieszna partyjka, tymbardziej w europie, ale to to chodziło. Widać to po wszystkich ruchach pisu, próbują od miesięcy zawładnąć prawie każdym urzędem w tym kraju, wystarczy pooglądać wiadomości, żeby zobaczyć efekty tych działań ;D, tam to już taki złoty goebbels się należy, że sam się dziwie z braku jakiejś gali rozdawania takowych ;d.

    Kaczyński prowadzi politykę naprawdę rodem z zsrr i III rzeszy, najlepiej to widać na przykładzie wyżej wspomnianych wiadomości.

    Propaganda, propaganda, propaganda. Tym razem robi z siebie męczennika europy, moim zdaniem niesłusznie i moim zdaniem odbije mu się to czkawką, a nie pomoże wygrać następne wybory. Takie coś działało, ale może kilkadziesiąt lat temu, teraz wydaje mi się, że ludzie troszeczkę na to się uodparniają, a dla mnie wysokie wyniki sondażowe pisu wynikają głównie ze słabości opozycji, a nie wielkich nadziei pokładanych w pisie.
    Ostatnio zmieniony przez Xoltro : 10-03-2017, 07:12
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

  5. #19
    Avatar Nosikamyk
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Posty
    1,479
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta mapka to z wykopu? Bo nigdzie nie słyszałem żeby jakikolwiek kraj się wstrzymał od głosu.
    sam ja zrobilem, niewykluczone, ze sie pomylilem

    info od jakiegos polityka z twittera

  6. #20
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    32
    Posty
    12,597
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    gratulacje dla donalda
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  7. #21
    Avatar Mistrz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    959
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Propaganda, propaganda, propaganda. Tym razem robi z siebie męczennika europy, moim zdaniem niesłusznie i moim zdaniem odbije mu się to czkawką, a nie pomoże wygrać następne wybory. Takie coś działało, ale może kilkadziesiąt lat temu, teraz wydaje mi się, że ludzie troszeczkę na to się uodparniają, a dla mnie wysokie wyniki sondażowe pisu wynikają głównie ze słabości opozycji, a nie wielkich nadziei pokładanych w pisie.
    Ja tez sie zaliczam do tego chwiejnego elektoratu.
    Z tym, ze ja przez propagande i kampanie nienawisci opozycji nie moglbym oddac na nich glosu. Rzygam jak mi w kazdym radiu i programie, nawet jak kurwa wstane skacowany w niedziele o 8 rano to mi pierdola o polityce w jakims dzien dobry tvn "a ten kaczynski toto zly czlowiek, ostatnio se pierdnal w kiblu w domu illuminati mason zyd pjerdolony", pozniej ogladam sobie kurwa milionerow, tam to samo no ja jebie, jakies kurwa smieszne kody, manify chujwieco. Faktycznie zlotego goebbelsa powinni rozdawac za takie cos.

    W ogole polska scena polityczna to jest chyba smrud smroduw obecnie i nigdy nie bylo gorzej. Przeciez nie ma absolutnie zadnej partii, na ktora mozna smialo oddac glos, tam jest niewielu kompetentych ludzi w ogole, a co dopiero partii. Tragicznie to wyglada. PiS jest u wladzy i jest chujowo ogolnie ( wsumie tbw w te wszystkie afery bo to szopa nakrecana pzez opozycje, ale ich polityka socjalna ujebala ten kraj po pachy w gownie). Z drugiej strony jak sobie popatrze na opozycje z ludzmi jak Schetyna czy Swetru to mam jebane XD na mordzie wielkosci nowej Warszawy.
    Ostatnio zmieniony przez Mistrz : 10-03-2017, 08:46

  8. #22

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,188
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Opozycja nie ma pomysłu jak walczyć z tym co wyczynia Kaczyński i rzeczywiście walczyć z tym jest niezmiernie ciężko.

    Całkowite zniszczenie trójpodziału władzy, całkowite zniszczenie konstytucji, całkowite zawładnięcie mediów publicznych, stopniowe zawłaszczanie wszystkich urzędów po kolei. Jakie narzędzia ma opozycja do walki z tym? wg mnie praktycznie żadne, dyskusja w sejmie ma się na nic, pis ma to w dupie równie dobrze mogłoby ich nie być. Protesty, strajki? co z tego też sobie nic z tego nie robią, rozumiem to narzekanie na opozycję, ale prawda jest taka że oni zupełnie nic nie mogą, bo nikt z nimi nawet nie chce dyskutować, próbują więc atakować poprzez media, by zmniejszyć poparcie społeczne pisu. To nie na tym powinno polegać, ale w Polsce i to nie tylko za tej kadencji na tym polega, teraz to jest natomiast świetnie naświetlone, bo nei ma żadnej koalicji, jest jeden rząd jedna partia, która może prawie wszystko - a wg nich samych dosłownie WSZYSTKO i widać jak na dłoni jak demokracja u nas jest słaba. Żadnych komprosiów, żadnego dialogu. To nie jest niestety społeczeństwo pluralistyczne, ani obywatelskie i bardzo daleko mu to do takiego.
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

  9. #23
    Avatar Mistrz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    959
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Opozycja nie ma pomysłu jak walczyć z tym co wyczynia Kaczyński i rzeczywiście walczyć z tym jest niezmiernie ciężko.

    Całkowite zniszczenie trójpodziału władzy, całkowite zniszczenie konstytucji, całkowite zawładnięcie mediów publicznych, stopniowe zawłaszczanie wszystkich urzędów po kolei. Jakie narzędzia ma opozycja do walki z tym? wg mnie praktycznie żadne, dyskusja w sejmie ma się na nic, pis ma to w dupie równie dobrze mogłoby ich nie być. Protesty, strajki? co z tego też sobie nic z tego nie robią, rozumiem to narzekanie na opozycję, ale prawda jest taka że oni zupełnie nic nie mogą, bo nikt z nimi nawet nie chce dyskutować, próbują więc atakować poprzez media, by zmniejszyć poparcie społeczne pisu. To nie na tym powinno polegać, ale w Polsce i to nie tylko za tej kadencji na tym polega, teraz to jest natomiast świetnie naświetlone, bo nei ma żadnej koalicji, jest jeden rząd jedna partia, która może prawie wszystko - a wg nich samych dosłownie WSZYSTKO i widać jak na dłoni jak demokracja u nas jest słaba. Żadnych komprosiów, żadnego dialogu. To nie jest niestety społeczeństwo pluralistyczne, ani obywatelskie i bardzo daleko mu to do takiego.
    No nie wiem to moze warto by zaczac walczyc z tym w sposob merytoryczny, mowiac prawde, badz w jakikolwiek inny sposob niz drac jape na wiejskiej "DONALD TUSK" jakby ten kurwa donald tusk jakims zbawicielem polskiego narodu byl. No, ale coz polaczki taki juz narod, ze oni nawet z najslynniejszego gwalciciela swiata by sie cieszyli. No bo przeciez najlepszy, chuj, ze najlepszy z najgorszych zwyrodnialcow, ale POLAK I NAJLEPSZY. xD

    Tylko z drugiej strony nie da sie prowadzic merytorycznej dyskusji z kilku powodow:
    a) ludzie nie rozumieja i maja wyjebane w merytoryczna argumentacje bo podstawowe pojecie (takie z wosu z 2 klasy gimnazjum) o polityce i ekonomii ma w tym kraju pewnie z 5% ludzi, a jakas wieksza wiedze pewnie z 2%

    b) trudno zeby takie osoby jakimi dysponuje opozycja byly merytoryczne, umialy sie zachowac i wypowiadac w odpowiedni sposob skoro oni sami siebie kompromituja na kazdym kroku, a ich twarzami sa jacys podludzie, krzykacze, feministki i komuchy z kodu (i to opozycja sama do tego doprowadzila, ze ludzie uwazaja ich za kretaczy i dziwolagow).
    No bo coz, opozycja w oczach przecietnego januszka to wlasnie tacy ludzie jacy wypowiadaja sie w mediach - w radiu, telewizji, gazetach, internecie.
    Tacy wlasnie: https://www.youtube.com/watch?v=GsLPsSBEHv0 , https://www.youtube.com/watch?v=0IhaVqqtaIA to jest wlasnie obraz naszej opozycji i trudno zeby tacy ludzie byli w stanie zawladnac sercami i umyslami polakow bo przy calej nienawisci do pjerdolonego masona zyda illuminati Kaczynskiego to on faktycznie jest Panem Politykiem w porownaniu do takich idiotow. A to tylko pokazuje jak zalosna jest ta opozycja i dlaczego nie ma absolutnie zadnych szans na przejecie wladzy w tej chwili.

    Sa jednak inne sposoby prowadzenia skutecznej polityki niz kampanie nienawisci i krecenie dramy o kazde pierdniecie - dopoki nasza super opozycja sie tego nie nauczy to o wladzy moze co najwyzej pomarzyc.
    Ostatnio zmieniony przez Mistrz : 10-03-2017, 09:50

  10. #24
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    20,780
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakie narzędzia ma opozycja do walki z tym? wg mnie praktycznie żadne, dyskusja w sejmie ma się na nic, pis ma to w dupie równie dobrze mogłoby ich nie być. Protesty, strajki? co z tego też sobie nic z tego nie robią, rozumiem to narzekanie na opozycję, ale prawda jest taka że oni zupełnie nic nie mogą, bo nikt z nimi nawet nie chce dyskutować, próbują więc atakować poprzez media, by zmniejszyć poparcie społeczne pisu.

    Ja to generalnie jestem anty PO/Nowoczesna/cokolwiek z tego przedziału do szpiku kości, za to za PiSem tez nie przepadam i uważam ich rządy za równie chujowe jak poprzednie.

    Natomiast chcę się do tego odnieść, co zacytowałem. Staram się obserwować co się dzieje na bieżąco (mimo, że dostaję wylewu za każdym razem) i nie zauważyłem w żadnym momencie, żeby opozycja próbowała "dyskutować" w sejmie, czy gdziekolwiek indziej. Od momentu wygrania wyborów przez PiS zaczęło się głośne kwiczenie opozycji, naskakiwanie i ciągłe ataki, często bez pokrycia.
    Cokolwiek by obecny rząd nie zrobił (już nie mówię o tym, czy coś robił dobrze, czy źle, bo w tym wypadku to nie ma to żadnego znaczenia), to tej merytoryki nie było, nie ma i wątpię, że będzie. Nie było żadnych sensownych argumentów, nie było żadnych prób rozmów (no chyba, że uznamy za próby rozmowy typów z opozycji krzyczących w mediach, że próbowali rozmawiać, ale złe pis nie chciało XD), tylko ciągły atak, robienie smrodu i dzielenie społeczeństwa.

    Tak jak wspomniałem, rządów PiS nie popieram, o ile robią niektóre rzeczy całkiem sensownie i dobrze, o tyle cała ta polityka populistyczna, tworzenie socjalnego państwa, żeby tylko uzyskać/utrzymać elektorat nie jest wcale lepszy od gówna, które zrobił poprzedni rząd. Śmieszyło mnie od początku to ich pierdolenie o "rozliczeniu poprzedniego rządu" i "odebraniu emerytur służbom komunistycznym" i nie wierzyłem im ani trochę, bo jak odbierać emerytury komuś, kto też zasila ich szeregi (dzień dobry Panie Piotrowicz XD).

    Ale w moim odczuciu póki opozycja będzie taka, jaka jest, to PiS będzie sobie rządził jak chce jeszcze przez długi czas. Dlaczego? Bo opozycja jest największym gównem opozycyjnym w historii tego kraju i poza krzykami, śmieszkami i skarżeniem się nie potrafią NIC zrobić. A Kukiz to już w ogóle mnie tak śmieszy, o ile jego myślenie mniej lub więcej popieram czasami, o tyle ten znowu siedzi cicho i coś tam mruczy pod nosem i hurr durr staramy się, naciskamy rząd XDDDDDDD
    Ostatnio zmieniony przez Crus : 10-03-2017, 10:06
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  11. #25

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,188
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i nie zauważyłem w żadnym momencie, żeby opozycja próbowała "dyskutować" w sejmie, czy gdziekolwiek indziej.
    Do reszty się na razie nie odnoszę bo jestem na uczelni a z tel slabo. Radzę pooglądać komisję np. sprawiedliwości, a no tak zapomniałem, nikt tego nie robi, a potem się dziwi, że niby nie ma dyskusji merytorycznej XD
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

  12. #26
    Avatar Mistrz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    959
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Do reszty się na razie nie odnoszę bo jestem na uczelni a z tel slabo. Radzę pooglądać komisję np. sprawiedliwości, a no tak zapomniałem, nikt tego nie robi, a potem się dziwi, że niby nie ma dyskusji merytorycznej XD
    W sumie dobrze, ze zwrociles na to uwage
    https://www.youtube.com/watch?v=6Gv6yF8RqY4
    Obejrzalem i od razu lepiej mi sie zrobilo, faktycznie opozycja rosnie w moich oczach po obejrzeniu takich obrad, chepau bas.
    (jakby ktos ogladal to sluchawki 50% ciszej bo ta wsza tak drze ta morde, ze malo mi uszu nie rozjebalo xD )
    Pomijajac fakt, ze tam polowa ma totalnie wyjebane w to co sie dzieje i albo siedzi na komciach i pisze smski, albo przeglada se fejsa. A reszta napierdala sie z tej krzykaczki. xD

    Z jednej strony powinni z sal obrad po prostu wypierdolic tych klaunow z nowoczesnej czy po bo zachowuja sie jak zwierzeta. Z drugiej strony zatrzymujac ich tam jedynie przeciagaja na swoja strone ten miekki elektorat bo opozycja kompromituje sie sama. I tak na przyklad ja gdybym zostal zmuszony do glosowania to juz chyba bylby ten PiS chociaz nadal sie waham, podobnie z moja siostra, ktora zreszta byla 150% PO wczesniej, ale tez ma juz tego dosc. Chociaz prawda jest taka, ze ani ja, ani ona nie pojdziemy na nastepne wybory - bo jak wspominalem, zawsze mialem jakas opcje, ktora bym popieral chociaz w malym stopniu. Teraz nie ma juz nawet wyboru "mniejszego zla". Jest tylko duze zlo i duze zlo.
    Ostatnio zmieniony przez Mistrz : 10-03-2017, 11:31

  13. #27
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    20,780
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Do reszty się na razie nie odnoszę bo jestem na uczelni a z tel slabo. Radzę pooglądać komisję np. sprawiedliwości, a no tak zapomniałem, nikt tego nie robi, a potem się dziwi, że niby nie ma dyskusji merytorycznej XD
    Cytuj Mistrz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W sumie dobrze, ze zwrociles na to uwage
    https://www.youtube.com/watch?v=6Gv6yF8RqY4
    Także tego.

    Poza tym, już nawet hipotetycznie zakładając, że na komisji sprawiedliwości byłaby jakaś cywilizowana dyskusja (XD) to nawet sam zauważasz, że mało kto to ogląda. Natomiast obrady sejmu są już w większym stopniu widoczne przez większą liczbę społeczeństwa i dlaczego tutaj nie robić tego, tylko zachowywać się jak zwierzęta?
    Cytuj Mistrz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest tylko duze zlo i duze zlo.
    This
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  14. #28
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    10,413
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Mistrz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pomijajac fakt, ze tam polowa ma totalnie wyjebane w to co sie dzieje i albo siedzi na komciach i pisze smski, albo przeglada se fejsa. A reszta napierdala sie z tej krzykaczki. xD.
    Miałbyś pensję 20k/miech+inne dodatki to też byś miał w doopie. Kukiz też szczekał, ale siedzi cicho bo dostanie kulke jak Lepper i tyle, poza tym ciepła posadka się liczy, a co on tam czasem krzyknie to pożal się panie boże.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS

  15. #29
    Avatar Mistrz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    959
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Miałbyś pensję 20k/miech+inne dodatki to też byś miał w doopie. Kukiz też szczekał, ale siedzi cicho bo dostanie kulke jak Lepper i tyle, poza tym ciepła posadka się liczy, a co on tam czasem krzyknie to pożal się panie boże.
    Dlaczego tak sadzisz, ze mialbym w dupie? Nie rozumiem dlaczego mierzysz wszystkich jedna miara i uwazasz, ze kazdy czlowiek jak tylko dostanie sie na taka "posadke" to od razu staje sie leniwym chujem?
    Po za tym czesc tych krzykaczy caly czas szczeka i co dziwne nadal zyja. xD Taka Kamila caly czas szczeka, jest najglosniejsza zawsze, a nikt jej nie powiesil, ani kulki nie sprzedal, w sumie w ogole chyba nie rozumiem co ty masz na mysli xD

    https://www.youtube.com/watch?v=LBEeFrKk8qk
    Czesc ludzi w sumie daje sie manipulowac w dosc prosty sposob, a co gorsze oni jeszcze mysla, ze sa tymi jedynymi oswieconymi. Dobrze, ze to glownie kobiety i garstka ludzi xD
    Np. potrafia tak zmanipulowac ludzi zeby oni manifestowali, protestowali i strajkowali, ale nie wiedzieli dlaczego to robia i przeciwko czemu protestuja. Epickie, dawac te zlote Goebbelsy.
    Ostatnio zmieniony przez Mistrz : 10-03-2017, 13:13

  16. #30
    Avatar Nosikamyk
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Posty
    1,479
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Mistrz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No nie wiem to moze warto by zaczac walczyc z tym w sposob merytoryczny, mowiac prawde, badz w jakikolwiek inny sposob niz drac jape na wiejskiej "DONALD TUSK" jakby ten kurwa donald tusk jakims zbawicielem polskiego narodu byl. No, ale coz polaczki taki juz narod, ze oni nawet z najslynniejszego gwalciciela swiata by sie cieszyli. No bo przeciez najlepszy, chuj, ze najlepszy z najgorszych zwyrodnialcow, ale POLAK I NAJLEPSZY. xD

    Tylko z drugiej strony nie da sie prowadzic merytorycznej dyskusji z kilku powodow:
    a) ludzie nie rozumieja i maja wyjebane w merytoryczna argumentacje bo podstawowe pojecie (takie z wosu z 2 klasy gimnazjum) o polityce i ekonomii ma w tym kraju pewnie z 5% ludzi, a jakas wieksza wiedze pewnie z 2%

    b) trudno zeby takie osoby jakimi dysponuje opozycja byly merytoryczne, umialy sie zachowac i wypowiadac w odpowiedni sposob skoro oni sami siebie kompromituja na kazdym kroku, a ich twarzami sa jacys podludzie, krzykacze, feministki i komuchy z kodu (i to opozycja sama do tego doprowadzila, ze ludzie uwazaja ich za kretaczy i dziwolagow).
    No bo coz, opozycja w oczach przecietnego januszka to wlasnie tacy ludzie jacy wypowiadaja sie w mediach - w radiu, telewizji, gazetach, internecie.
    Tacy wlasnie: https://www.youtube.com/watch?v=GsLPsSBEHv0 , https://www.youtube.com/watch?v=0IhaVqqtaIA to jest wlasnie obraz naszej opozycji i trudno zeby tacy ludzie byli w stanie zawladnac sercami i umyslami polakow bo przy calej nienawisci do pjerdolonego masona zyda illuminati Kaczynskiego to on faktycznie jest Panem Politykiem w porownaniu do takich idiotow. A to tylko pokazuje jak zalosna jest ta opozycja i dlaczego nie ma absolutnie zadnych szans na przejecie wladzy w tej chwili.

    Sa jednak inne sposoby prowadzenia skutecznej polityki niz kampanie nienawisci i krecenie dramy o kazde pierdniecie - dopoki nasza super opozycja sie tego nie nauczy to o wladzy moze co najwyzej pomarzyc.
    narzekasz na brak merytoryki a sam pieprzysz jakies farmazony o kampanii nienawisci (nie mam pojecia o co chodzi, kampanie nienawisci mozna zarzucic kazdej partii, a jak by sie uprzec, to kazdej osobie publicznej)

    ciekawe ze swiadome wprowadzanie opinii publicznej w blad w sposob brzydliwy i klamliwy promujac falszywa teorie o zamachu smolenskim jakos cie nie razi, ale "kampania nienawisci", pod ktora mozna podpiac w zasadzie jakakolwiek krytyke, to juz jest cos niedopuszczalnego

    mowisz, ze jestes tym "chwiejnym" a mam wrazenie, ze jestes typowy "twardy" pisowski

    w jakikolwiek inny sposob niz drac jape na wiejskiej "DONALD TUSK" jakby ten kurwa donald tusk jakims zbawicielem polskiego narodu byl. No, ale coz polaczki taki juz narod, ze oni nawet z najslynniejszego gwalciciela swiata by sie cieszyli. No bo przeciez najlepszy, chuj, ze najlepszy z najgorszych zwyrodnialcow, ale POLAK I NAJLEPSZY. xD
    czy tak wyglada ta merytoryka, ktorej ci brakuje?

    Tusk to jest elita polskiej polityki, ba, europejskiej, a PiS i jego twardy elektorat jada po nim jak po jakims kryminaliscie bez zadnych argumentow, same inwektywy. Tja, cala Europa sie myli, to PiS ma racje co do tego czlowieka.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Tusk szefem rady UE
    Przez Delek w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post: 20-09-2014, 11:58
  2. filmiki nt podboju Europy przez Stalina i Hitlera
    Przez Shvayze_Mart w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-12-2013, 19:34
  3. Gratulujemy, zostałeś wybrany do udziału w promocji specjalnej
    Przez Pietrek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-03-2013, 19:18
  4. Wybrany obrazek jako strona startowa w firefoxie
    Przez Shire w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-04-2012, 00:22

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •