Reklama

Pokaż wyniki sondy: Bedziesz ?

Głosujący
170. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Bede !

    19 11.18%
  • Popieram, ale nie bedzie mnie

    95 55.88%
  • Nie popieram

    31 18.24%
  • Jestem lewakiem, i bede blokował

    25 14.71%
Strona 42 z 46 PierwszaPierwsza ... 324041424344 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 616 do 630 z 683

Temat: Marsz Niepodległości - 11.11.11

  1. #616

    Notoryczny Miotacz Postów zbysio jest teraz offline
    Avatar zbysio
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,016
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj łachuu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W druga strone jest to samo, wystarczy poczytac komentarze pod jakimis lewicowymi artykulami/filmami czy chociazby na strone 11listopada.org na fb. Wielcy intelektualisci i piewcy wolnosci ciagle nabijaja sie i szykanuja faszyztuf i ciemnogrut.
    Ja nie staje po zadnej stronie, akcja antify jest dla mnie smieszna. Poprostu smieszy mnie film pokazujacy "prawdziwych polakow" ktorzy chca przemaszerowac przez warszawe z flaga i komentarze podobnych im pokazujacych cos zupelnie innego.

  2. #617
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,099
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj zbysio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja nie staje po zadnej stronie, akcja antify jest dla mnie smieszna. Poprostu smieszy mnie film pokazujacy "prawdziwych polakow" ktorzy chca przemaszerowac przez warszawe z flaga i komentarze podobnych im pokazujacych cos zupelnie innego.
    Co te komentarze mają w ogóle wspólnego z tematem? I czy ty masz internet od wczoraj, że się podniecasz takim czymś?

  3. Reklama
  4. #618

    Notoryczny Miotacz Postów zbysio jest teraz offline
    Avatar zbysio
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,016
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co te komentarze mają w ogóle wspólnego z tematem? I czy ty masz internet od wczoraj, że się podniecasz takim czymś?
    Oprocz tego ze jawnie nietolerancyjne i z natury nienawistne srodowiska probuja z siebie zrobic grzecznych patriotow to nic

  5. #619
    Avatar WlochatyOdkurzacz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    896
    Siła reputacji
    14

    Domyślny



    Komentarz z pewnej strony : "Swoja droga nachodzi mnie ostatnio taka zabawna refleksja. cala ta medialna indolencja (mainstreamow'a, prawicowa-wszystko jedno) wywrocila do gory nogami podstawowe pojecia.Ludzie z najrozniejszych srodowisk od hc/punk, lewicowych, wolnosciowych itd. ktorzy sa odpowiedzialni za organizacje setek koncertow, akcji spolecznosciowych, swiadomosciowych, kulturalnych, food not bombs, charytatywnych w tym kraju. Ci sami ludzie ktorzy byli obecni na blokadzie, zostali sprowadzeni do jednego wspolnego mianownika "lewackiej ekstremy". Horda troglodytow ktora potrafi sprzedawac kosy za jakies niedojebane kluby sportowe i demolowac miasto, buce organizujace marsze sladem antysemity Doboszynskiego, wychodzacy pare razy do roku podrzec morde na ulicy, dac komus po pysku za Polske od morza do morza i pogibac sie w rytm "kto nie skacze jest pedalem", dostaja latke "prawdziwych patriotow". Jesli tak wyglada dychotomia miedzy patriotyzmem, a lewacka ekstrema, to ja chyba wole byc tym "dewiantem" i "komunista"."

    I teraz czekam na falę smutku i oburzenia.

  6. #620

    Notoryczny Miotacz Postów Zipper jest teraz offline
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Widać, ze kolega twojego pokroju.
    Coś jeszcze, czy skończyłeś?

  7. #621
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,099
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj zbysio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oprocz tego ze jawnie nietolerancyjne i z natury nienawistne srodowiska probuja z siebie zrobic grzecznych patriotow to nic
    I wywnioskowałeś to z komentarzy wypisywanych przez jakichś gimbusów, którzy na Marszu nigdy nie byli i nie będą? Ok. Ty chyba naprawdę masz internet od wczoraj, że takie rzeczy bierzesz na poważnie.

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Komentarz z pewnej strony : "Swoja droga nachodzi mnie ostatnio taka zabawna refleksja. cala ta medialna indolencja (mainstreamow'a, prawicowa-wszystko jedno) wywrocila do gory nogami podstawowe pojecia.Ludzie z najrozniejszych srodowisk od hc/punk, lewicowych, wolnosciowych itd. ktorzy sa odpowiedzialni za organizacje setek koncertow, akcji spolecznosciowych, swiadomosciowych, kulturalnych, food not bombs, charytatywnych w tym kraju. Ci sami ludzie ktorzy byli obecni na blokadzie, zostali sprowadzeni do jednego wspolnego mianownika "lewackiej ekstremy". Horda troglodytow ktora potrafi sprzedawac kosy za jakies niedojebane kluby sportowe i demolowac miasto, buce organizujace marsze sladem antysemity Doboszynskiego, wychodzacy pare razy do roku podrzec morde na ulicy, dac komus po pysku za Polske od morza do morza i pogibac sie w rytm "kto nie skacze jest pedalem", dostaja latke "prawdziwych patriotow". Jesli tak wyglada dychotomia miedzy patriotyzmem, a lewacka ekstrema, to ja chyba wole byc tym "dewiantem" i "komunista"."

    I teraz czekam na falę smutku i oburzenia.
    Dobra, dobra. Idź sobie lepiej poczytać wyborczą.
    Ostatnio zmieniony przez Tibiarz : 20-11-2011, 01:08 Powód: lit.

  8. #622

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraków
    Posty
    695
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.


    Komentarz z pewnej strony : "Swoja droga nachodzi mnie ostatnio taka zabawna refleksja. cala ta medialna indolencja (mainstreamow'a, prawicowa-wszystko jedno) wywrocila do gory nogami podstawowe pojecia.Ludzie z najrozniejszych srodowisk od hc/punk, lewicowych, wolnosciowych itd. ktorzy sa odpowiedzialni za organizacje setek koncertow, akcji spolecznosciowych, swiadomosciowych, kulturalnych, food not bombs, charytatywnych w tym kraju. Ci sami ludzie ktorzy byli obecni na blokadzie, zostali sprowadzeni do jednego wspolnego mianownika "lewackiej ekstremy". Horda troglodytow ktora potrafi sprzedawac kosy za jakies niedojebane kluby sportowe i demolowac miasto, buce organizujace marsze sladem antysemity Doboszynskiego, wychodzacy pare razy do roku podrzec morde na ulicy, dac komus po pysku za Polske od morza do morza i pogibac sie w rytm "kto nie skacze jest pedalem", dostaja latke "prawdziwych patriotow". Jesli tak wyglada dychotomia miedzy patriotyzmem, a lewacka ekstrema, to ja chyba wole byc tym "dewiantem" i "komunista"."

    I teraz czekam na falę smutku i oburzenia.
    Mnie natomiast nachodzi taka refleksja. Zwyczajni polacy, rodziny z dziećmi, ludzie w różnym wieku będący zwykłymi patriotami idący pod biało-czerwoną flagą by uczcić niepodległość, otrzymują łatkę faszystów i agresywnych neonazistów przez to, że media kojarzą ich z bandą jakichś kiboli którzy zrobili zadymę w zupełnie innym miejscu, ale byli pokazywani w telewizji jako 'uczestnicy marszu'. Natomiast banda łysych popierdolonych anarchistów i lewaków wspierana dzielnie przez niemieckie bojówki, która zdezorganizowała cały marsz, rozjebała pół miasta i zamieniła plac w pobojowisko, nazywana jest 'rozsądnymi młodymi ludźmi, którzy skutecznie powstrzymują faszyzm'. Kibole w kominiarkach szukający każdej okazji do prowokacja i skopania kogo się da pod dumnym hasłem 'faszyzm nie przejdzie' są gloryfikowani jako wielcy antyfaszyści. Każdy, kto brał udział w marszu natomiast od razu jest nazywany faszystą dzięki niezawodnej manipulacji mediów. Jeśli kochanie swej Ojczyzny i maszerowanie pod biało-czerwoną flagą jest faszyzmem, a napierdalanie kamieniami w tych ludzi zwie się antyfaszyzmem, to ja już wolę być faszystą.
    Ostatnio zmieniony przez Cadosinio : 20-11-2011, 03:18

  9. #623
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    28
    Posty
    231
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    @up
    Zupelnie sie z toba zgadzam. Przeciez wiekszosc ludzi to byli normalni Polacy, z rodzinami. Nie chcieli zadnych walk.
    Kibole i inne oszolomy wykorzystaly eskorte policji , zeby sie troche pobic. Moim zdaniem zabraklo rekacji. Policja powinna stanowczo zareagowac, nie wazne ze w tlumie agresywnych sa jacys politycy.
    Szkoda Warszawy, szkoda ludzi, ktorzy ucierpieli tylko dlatego ,ze chcieli isc na marsz.
    Mam nadzieje ,ze w przyszlym roku, trasa marszu bedzie szczelnie obstawiona. A wszelkie proby rozrob odrazu tlumione...

  10. #624
    Avatar WlochatyOdkurzacz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    896
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Cadosinio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    niemieckie bojówki, która zdezorganizowała cały marsz, rozjebała pół miasta i zamieniła plac w pobojowisko
    Jak mogli rozpierdoli pół miasta jak o 12 już siedzieli w areszcie :D Z dupy wyciągnąłeś to co teraz napisałeś... jak już rzucasz jakimiś faktami to podaj przynajmniej dowody.


    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, dobra. Idź sobie lepiej poczytać wyborczą.
    Ty wracaj na Redwatch.
    Ostatnio zmieniony przez WlochatyOdkurzacz : 20-11-2011, 09:42

  11. #625
    Avatar Tristhe
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Olsztyn
    Wiek
    33
    Posty
    472
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak mogli rozpierdoli pół miasta jak o 12 już siedzieli w areszcie :D Z dupy wyciągnąłeś to co teraz napisałeś... jak już rzucasz jakimiś faktami to podaj przynajmniej dowody.
    Zaraz, zaraz, byłeś na tej blokadzie chociaż?
    Część Niemców została złapana na Nowym Świecie, a część naszych zamaskowanych i uzbrojonych przyjaciół słuchała płomiennych przemówień Biedronia i Szczuki na Marszałkowskiej. To oni między innymi oblali farbą(i skopali) zwykłego człowieka z flagą, który próbował dostać się na Marsz.

    Niemieckie bojówki krążyły jeszcze po mieście, co wiem z relacji osoby, którą poznałem na Agrykoli(osoba ta dołączyła do Marszu później).
    Ostatnio zmieniony przez Tristhe : 20-11-2011, 10:15

  12. #626

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Keski-Suomi
    Posty
    943
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Cadosinio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Śmieję się z ludzi, dla których cokolwiek by się nie działo, to jest temat zastępczy :D :D
    Bo jest. Socjalisci, komunisci, geje, trasseksualisci i inny element byl zawsze przynajmniej od poczatku XX wieku. Kiedys bylo ich znacznie wiecej (chodzi oczywiscie o komunistow, ewentualnie socjalistow) co pokazuje upadek tej idei. Nie ma juz ich tyle zeby mogli manifestowac kazdy osobno i zwrocic na siebie uwage. Teraz musza zebrac sie wszyscy naraz, niemniej jednak wywoluja jak widac ogromny butthurt wsrod wszelkiej masci prawicowcow co moim zdaniem jest przykre. Dodatkowo najwiekszym wrogiem staje sie TVN i gazeta wyborcza. Tylko co z tym zrobic? Przeciez nie zakazecie tego, nie zmienicie niczyich pogladow na sile. Faktem jest, ze marsz niepodleglosci byl organizowany przez mlodziez wszechpolska i inne ugrupowania prawicowo-chrzescijansko-skrajnie prawicowe ze tak powiem. Chuj mnie boli, ze byli tam ludzie z dziecmi, ich problem. Powinno sie te ugrupowania zostawic samym sobie i dac pozjadac, a nie manifestowac jakim to sie jest patriota na pochodzie, ktory od dluzszego czasu wzbudzal kontrowersje. Wiec dla mnie to jest temat zastepczy. I oczywiscie uwazam, ze tvn i gw zle kreuja poglady spoleczenstwa (albo po prostu nim manipuluja mowiac prosciej), ale przeciez jezeli ludzie to ogladaja to jedyne co mozemy zrobic to powiedziec zeby tego nie robili, co i tak nie wiele da. W ogole w walce z mediami nie ma zadnych szans, chyba, ze komus uda sie stworzyc jakis serwis internetowy z masa uzytkownikow, gdzie komus uda sie wcisnac spore pole do manipulacji ludzmi. Z tym, ze wtedy ten ktos staje sie tym samym co gw i tvn.
    przecietny post na torgu w 2014:
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie widzę problemu? Skoro idę na dziwki to tylko po to, żeby spuścić wszystko z jajec. Zakładając, że dojdę szybko to chciałbym jeszcze postukać przez chwilę.

  13. #627

    Notoryczny Miotacz Postów Zipper jest teraz offline
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak mogli rozpierdoli pół miasta jak o 12 już siedzieli w areszcie :D Z dupy wyciągnąłeś to co teraz napisałeś... jak już rzucasz jakimiś faktami to podaj przynajmniej dowody.
    Co za różnica czy Antifa, szkopy czy kibole. Oni przyszli tylko na rozpierdól. Jakaś tam ideologia jest tylko w Marszu i w tej całej 'blokadzie', no ale że wy się trzymacie z rozpierdalaczmi, to nie znaczy że "faszyści" też.

  14. #628
    Avatar Dre'ez
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    374
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oj ja głuptas. Dalej nie widzę co w tym złego, że idelogicznie Antifa, sercem Pacyfizm. Chyba jasno rozdzieliłem dwie sfery. Widać, co poniektórzy nie umieją tego zinterpretować.
    Fejm plax
    Ideologią antify jest czynna walka o swoje poglądy. Więc połączenie to z pacyfizmem można o kant dupy rozbić, pozdrawiam.

    @Wlochaty Odkurzacz
    Ty byłeś, tak w ogóle, 11 listopada w Warszawie? Bo wypisujesz się, a rzeczywistość wygląda troszeczkę inaczej.
    Wklejasz jakiś filmik, który pokazuje same zadymy, które miały miejsce z boku marszu. Ale oczywiście tak wyglądał cały marsz. Potem jakieś urywki jak ONRowcy próbują zaatakować antifę, która jasno deklarowała pogromy narodowców, ale teraz poszkodowani są lewacy. W dodatku Kazia Szczuka, która w tym roku nieźle nakręcała cała imprezę, już sama gubi się w swoich wypowiedziach, bo raz twierdzi, że antifa jest spoko, a później się od nich odcina. Idź stąd, bo się kompromitujesz :D

    @down
    Głupoty powiadasz, padre :)
    Ostatnio zmieniony przez Dre'ez : 20-11-2011, 22:00

  15. #629
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    28
    Posty
    231
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    @up
    Niemiecka czesc antify , ta wieksza nie walczy czynnie. Tylko w Polsce ,banda debili w kominiarkach uwaza sie za wielkich anitfaszystow, a nie wiedza o co w tej ideologi chodzi. Postrzegaja ja jako "zlo", nie rozumiejac z czym ta mysl sie wiarze...

    Szkoda mi jednej rzczy, ze marsz, blokady itd. To wszystko jest jakos powiazane z polityka. Ty lewica, tu prawica... Przeciez normalni ludzie, nie chcieli isc na marsz jakiejs partii, chcieli isc na marsz niepodleglosci.
    Mysle ,ze powinien odbyc sie bez podzialu na prawice i lewica. Polska jest wspolna.

    Co do tezy TVN i Gazety, przekazuja co chca. Maja takie prawo ,nie sa to media panstwowe. Te teorie ,o tematach zastepczych ,o spisku medii to debilizmy. Wszyscy Ci sa przeciwni PO. A jednak znow wygrala wybory, kibice z tym swoimi "donald matole..." to tez banda odjebow, mysla ,ze sa calym krajem. A kraj, jak pokazal jest przychylny tej partii, dlatego tez rzadzi dalej.

  16. #630
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,099
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ty wracaj na Redwatch.
    No chyba coś ci nie wyszło, bo ja ani razu nie odwiedziłem tego portalu, nie mam z tym nic wspólnego i nie miałeś też powodu by sądzić, że jest inaczej. A ty tutaj już kilka razy pokazałeś, że jesteś zagorzałym czytelnikiem wyborczej.

    @up
    nie wypowiadaj się na temat, w którym nie jesteś zorientowany

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. 100-lecie niepodległości Polski
    Przez Wind w dziale Aktualności
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2018, 19:34
  2. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
    Przez Bazan w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2016, 13:55
  3. Marsz Niepodległości 2014
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post: 06-12-2014, 20:19
  4. Marsz Niepodległości 2013
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 706
    Ostatni post: 19-11-2013, 00:59
  5. Marsz Niepodległości 2012
    Przez bubcoz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post: 12-11-2012, 16:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •