wy się śmiejecie, a za starych czasów serio krążył taki mit z tym wolf tooth chainem i dużo ludzi w to wierzyło, że zwiększa loota
w rzeczywistości loot był generowany w momencie respa i mob nawet używał tego ekwipunku, który miał na sobie
E:
seeduje się raz przy starcie programu
w tibii było srand(time(0)); przy inicie, a potem wszędzie zwykły rand() lub implementacja funkcji random(min, max) która też korzystała z rand()
no ale przecież to jest wiadome, że seedowanie przy każdym losowaniu wypacza rozkład jednostajny, dlatego robi się to tylko raz
no i owszem, co restart serwera trzeba seedować na nowo, ale to akurat nie gra tu większej roli, bo rand jest używany praktycznie non-stop, a nie parę razy na restart, poza tym nie ma jakichś lootów 1/10000000000, żeby miało to powodować istotne zmiany
do takiej gierki jak tibia ten zwykły rand w zupełności wystarcza i spełnia swoją rolę