ja nie rozumiem jednego, skoro dodajecie rzeczy które ludziom sie nie podobają (te "lagi" przy przenoszeniu itemów itp.) no ale tak było na 7,4 rl więc tak będzie, to czemu usuwacie(tudzież przerabiacie?) ank? xd
Wersja do druku
ja nie rozumiem jednego, skoro dodajecie rzeczy które ludziom sie nie podobają (te "lagi" przy przenoszeniu itemów itp.) no ale tak było na 7,4 rl więc tak będzie, to czemu usuwacie(tudzież przerabiacie?) ank? xd
[7.4] Tibiantis Online - Zapowiedź & FAQ
Radzę się zapoznać
Idealnie ze serw w marcu startuje;)
ktorego roku?
Ten kapitan statku w thais to jakis zlagowaniec, gonie sobie typka, ktory juz zdazyl przeplynac (on byl pierwszy w kolejce), mija 5 sekund a ten debil dalej pisze mi ze musze poczekac bo ktos jest przede mna w kolejce XD
Kolejna sprawa, zloocilem z goscia uhy ktore mialy x20 uzyc? To taki feature czy jak mam to rozumiec?
No i na marginesie to serio proponuje zwiekszenie exp rate od poziomu 50 ~~ i wieksza ilosc golda od npc, ktos kto wbil juz taki lvl jest sprawdzony, widac ze chce potestowac server a przy exp stagu x10 wbijanie np. 50-100 jest mowiac wprost idiotyzmem na TS...
Jak jest z tym resetem poziomów? Poziom się czyści i przywraca do domyślnego stanu? I jak często jest?
Miałem wczoraj taką sytuację:
Biegłem sobie charem bez regenu i uhów z Veno Dragon Lair i padłem od ognia po przebiegnięciu. Kupiłem plecak, narzędzia i poleciałem po ciało. Zajęło mi to mniej niż 10 min, napisałem z resztą 11 min po dedzie na game chacie czy ktoś nie znalazł trupa w drodze na Laira w Veno więc czas mi na pewno gdzieś nie uciekł. Zapytałem, bo na miejscu nie było śladu ciała i pomyślałem że ktoś je zutylizował, ale nikt się nie przyznał. Co prawda ten ktoś mógł nie być na czacie, ale tknęło mnie żeby zobaczyć jak wygląda cały korytarz z fire fieldami i okazało się, że te które czyściłem destroy fieldami znowu są na swoim miejscu. Czy tak działa reset poziomu? I czy na Tibiantisie też będziesz mógł mieć takiego pecha i nie zdążyć odzyskać worka?
To jest siedlisko smoków, tam jest z 200 stopni, myslisz ze jak usuniesz sobie pare fieldow to ogien sie zaraz ponownie nie rozprzestrzeni? A truchlo sie spalilo pewnie w dwie minuty. RPG feelings
idzie sectorami zaczynając od lewego górnego rogu mapy, sprawdza po kolei każdy sector czy nie ma graczy w pobliżu i jeśli nie ma, to podmienia kratki z flagą refresh, a jeśli ktoś jest, to po prostu omija i idzie dalej
cała mapa się refreshuje bodaj w 3~ godziny, więc mniej więcej co tyle może być reset floora, oczywiście jeżeli nikt się w danym momencie nie będzie tam kręcił + jest w tym miejscu flaga refresh
no i w trakcie SS podmienia wszystko co ma refresha
pola bez refresha się nie resetują w ogóle, nawet w trakcie SS, tylko przy wgrywaniu przez nas nowej mapy
Lord robił na teście konkurs w którym ktoś tam dostał uha x33
Ile ma NPC dawać tej kasy? Na 50 lvlu już masz +280k łącznie, na 60 dostajesz kolejne 90k, a od 70 po 100k
A co do zlagowanych NPCów to działają dokładnie tak samo, jak na cipowym serwie. Możemy to usprawnić, ale nie jest to bug z naszej strony, tylko po prostu ficzer od cipsoftu.
Dziękuję za kompleksową odpowiedź na temat mechaniki. Faktycznie, pamiętam, że były kratki gdzie się zostawiało lootbaga na dwarfach (szkoda, że nie pamiętam już gdzie, bo teraz by się przydało) i to by były te kratki które nie mają tej flagi o której mówiłeś. Swoją drogą po co były takie pola? Jak myślisz - niedopatrzenie czy celowy zabieg ze strony Cipsoftu? I w końcu - potwierdzasz, że strata mojego loota mogła być wynikiem pechowego przejścia refreshu?
Tak, mógł zostać wessany przez refresha. Te pola były na sqmach często uczęszczanych, drogach, miejscówkach. Głównie chodziło o to, żeby się śmietnik nie robił. Cała mapa się zapisywała co ss, więc np. itemy na krawędziach wody mogły tam leżeć do updatu mapy.
Ciekawostka, prawie cały rookgaard jest na refreshu na mapce 7.7 cipowej
@Weekendowiec100 ;